ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

پیروان هر مذهب بزرگترین توهین کنندگان به مذاهب دیگر هستند.


 یکی از مسائلی که خود مسلمانان به آن حساسیت ویژه ای دارند، عدم تحمل نگاه توأم با طنز به دین اسلام می‌باشد؛ این در حالی است که بیشترین توهینی که به مذهبیان می‌گردد از جانب خود آنان است؛ تقریبا تمام فرقه‌های اسلامی یکدیگر را کافر می‌دانند؛ شیعه به دلیل اینکه پیروان اهل سنت امامت را که از اصول دین می‌انگارند قبول ندارند، کافر می‌دانند و همچنین اهل سنت به این خاطر که شیعیان بجای اینکه مستقیما از الله درخواست نمایند بین خود و او واسطه‌ای را قرار می‌دهند، مشرک می‌دانند درست مانند مشرکین صدر اسلام.
    اگر کاریکاتوری از شحصیتهای اسلامی کشیده شود یا نگاه طنزآمیز به آنان گردد،  فریاد وامصیبتای مسلمانان گوش جهان را کر می‌کند این در حالی است که کتابهای هر دو فرقه‌ی بزرگ اسلام پر است از توهین به یکدیگر، به نظر می‌رسد که سران و رهبران هر دو فرقه از این امر آگاهی کامل دارند و آگاهانه چشم بر روی این حقایق می‌گذارند. 
    آنچه که در زیر می‌خوانید نمونه‌های بسیار کوچکی از توهینهای یکی از فرق اسلامی به دیگری است، اگر چنین توهین‌هائی از سوی کسی خارج از دین اسلام نثار محمد می‌شد می‌توان تصور کرد که واکنش مسلمانان چگونه بود، سلمان رشدی رمانی را با استناد به داستان واقعی غرانیق نوشت، خمینی فتوای قتلش را صادر کرد؛ حال اگر کسی چنین جملاتی را به محمد می‌گفت واکنش غیر قابل تصوری را می‌توان از مسلمین انتظار داشت، این در حالی است که خود قرآن به صراحت کسانیکه الله را به عنوان تنها خدا قبول نداشته باشند در ردیف دامها قرار داده، حتی در مواردی با صراحت کامل  بیان کرده که میمون و خوک  از انسانهائی بوجود آمدند که الله آنان را لعنت کرده است(1):
     همانا عمر ابن خطاب دچار بیماری در پشتش بود که آرام نمی‌گرفت مگر با آب مرد.(انوار النعمانیه جلد یک صفحه‌ی 63، نوشته‌ی نعمت الله جزایری از علماء بزرگ شیعه)
     عثمان کسی بود که با او بازی می‌شد و او ک‌و‌ن‌ی بود (نقل از صراط المستقیم جلد جلد 2 صفحه‌ی 30، نوشته‌ی علی ابن یونس البیاضی از علماء شیعه)
     عایشه بخاطر روسبیگری 40 سکه‌ی طلا برای خود جمع‌آوری نموده بود (نقل از مشارف انوار الیقین صفحه‌ی 86، نوشته‌ی رجب البرسی از علماء شیعه)
     در تفسیر عیاشی که از بزرگترین منابع شیعه است بیان شده که هر نوزادی که زاده می‌شود شیطانی از شیطان‌ها نزد او حاضر می‌گردد، اگر نوزاد از شیعیان ما بود الله او را از شیطان پنهان می‌کند و غیر این صورت اگر او پسر بود شیطان در مقعدش انگشت می‌کند پس او ابنه‌ای می‌گردد و اگر دختر باشد پس او روسبی می‌شود (تفسیر العیاشی/جلد 2 صفحه‌ی 218). 
    مانند همین حدیث نیز در کتاب البرهان نوشته‌ی البحرانی جلد 2 صفحه 139 نیز آمده است.
 حالا خود قضاوت کنید، چه کسی توهین می‌کند؟ ما که بر اساس واقعیت می‌گوئیم اسلامی دینی است جنایت پرور که رهبرش مردی شهوتران بود یا خود شما که اینگونه ناسزا را نثار هم می‌کنید.
    این هم نمونه‌ای از توهین‌های زشت قرآن به دیگران

--------------------------------------------------------------------
(1)
      قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللّهِ مَن لَّعَنَهُ اللّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ أُوْلَئِكَ شَرٌّ مَّكَانًا وَأَضَلُّ عَن سَوَاء السَّبِيلِ (مائده/60) بگو! آيا شما را به بدتر از اين كيفر در نزد الله با خبر سازم؟ آن کسانیکه الله لعنتشان كرده و بر آنان خشمگین شده و از آنان میمون‌ها و خوک‌ها پديد آورده و (کسانیکه) طاغوت را بندگی کردند ایشان هستند كه از جایگاه بدتری برخوردارند و از راه راست گمراه‏تر هستند  
برای دیدن شرح مفصل مسخ در اسلام اینجا را کلیک کنید

۵ نظر:

ناشناس گفت...

توهین هایی كه در مورد خلیفه ها و عایشه آورده اید قطعا باعث تاسف است. امیدوارم فتوای اخیر آقای خامنه ای شروع خوبی برای پایان دادن به این دست توهین ها باشد. به هر روی همان جور كه خودتان گفتید توهین از هیچ كس پذیرفته نیست.

نكته ای اما در باره گاو و خر نامیدن مشركین در قرآن گفته اید كه نیاز به توضیح دارد. نگاه خداوند به موجودات زنده با نگاه آدمها با آنها فرق دارد. خیلی از عرفا در طول زندگی با مراقبت و ریاضت به چشمه ای از این نوع نگاه دست پیدا می كنند و می توانند حقیقت وجود افراد را ببینند. مثلا آدمهای شهوت پرست را به شكل خوك می بینند یا آدمهای بی عقل را مانند چارپایان دیگر می بینند. مراد در این آیه اصلا اجازه دادن به مسلمانان به فحش و ناسزا نیست حتی نسبت به آدمهای بی خدا. اصلا آدمها تفاوتشان با هم خیلی نیست كه بتوانند در مورد شان همدیگر اظهار نظر كنند و همدیگر را با اسمهای حیوانات صدا بزنند.

حقگو گفت...

آقای عزیزوگرامی این توهین شیعه به اهل سنت است درحالیکه اهل سنت هیچ توهینی به مقدسات شیعه نمی کند زیراهمه آنان برای اهل سنت عزیزهستند وشمابه دصورت خلاصه به این امراشاره کردین چون میدونین به نفع شمانیست که دلایل دو گروه رااین جامطرح کنید.
بدهم نیست یه سری به چگونگی گسترش اهل تشیع بزنین.
شاه اسماعیل صفوی جدش سنی شافعی بود وبعئازاین که به شیعه گرویدند به تمام شهرهای ایران لشکرکشی کرد وبه زورشمشیر همه آنان راشیعه کرد وکسی که شیعه نمیشد بایدمیمردواین توهین هاولعن به خلفاوطعن به عایشه بعدازشاه اسماعیل که آن رارواج دادشروع شد واین درست همانندگسترش مسیحیت درزمان کنستانتین است.لازم به ذکراست جمعیت ایران قبل ازصفویان30میلیون نفربوده امابعدازآنان6میلیون نفربود همانطورکه کنستانتین 15میلیون نفررا که مسیحی نشدندکشت.بله شیعه به زورشیعه شده است واین هاعقایدپوچ شیعه است که دراسلام هیچ جایگاهی ندارد وشما اگرتحقیقی حرف بزنین خیلی بهتراست.براساس قرآن ومنابع معتبر.
این توهین هایی که دربالانوشته شده هیچ دلیل ومدرکی ندارد وهمانطور که پیامبراسلام می فرماید که یک زن فاحشه دوست داردکه همه فاحشه باشند.این هاخودشان مشکل داشته که چنین طعن هایی بر عایشه وعثمان وعمرمیزنند.

هیپنوتیزم گفت...

جناب حقگو میشه بگین ایرانی ها که به ضرب شمشیر صفوی شیعه شدند به ضرب شمشیر کدامین افراد مسلمان شده بودند قبلش؟!
آیا فرقی بین شمشیر سربازان عمربن خطاب با شمشیر صفوی وجود دارد که شما دومی را بد و اولی را نیک میپندارید لابد؟
درنهایت سرگین به دینی که با شمشیر گسترش یابد چون حرفی برای گفتن ندارد!

بهروز رحمانی گفت...

جناب هیپنوتیزم چرا شما خیال میکنید مردم آن زمان ایران زمین ترسو و بزدل بودند؟
اگر واقعا مردم آن زمان بزور شمشیر مسلمان شدند چرا بعد از 200سال بر نگشتند به دین ابا و اجدادشان؟!!!مگر مردم آنزمان در اسلام چه چیزی دا دیدند که حاضر نبودند آنرا ترک کنند؟چرا از دینی که با زور به مردم تحمیل شده شخصیتهای علمی جهانی بیرون آمده؟سعدی،حافظ مولانا،فردوسی،ابن سینا،عطار نیشابوری،عمر خیام وغیره...چرا شما خیال میکنید دین اسلام بزور به این افراد تحمیل شده؟در زمان اینها که نه عمری وجود داشته و نه سربازانش چرا به دین اتش پرستی روی نیاوردند؟

Unknown گفت...

اگر در ایات قران دقیق شویم کلا تفرقه واختلاف در دین بشدت مورد نکوهش بوده وحتی صراحتا به اختلاف اندازندگان وتفرقه جویان وعده عداب الیم داده شده نمونه واضح ان ایه103 سوره ال عمران ولاتکونوا کالدین تفرقوا واختفلوا من بعد ما جاهم البینات اولیک لهم عداب عظیم اختلاف وتفرقه یکی از عوامل مخرب در دینداری است موضوع دین واضح وروشن است ودین قیم همان دینی که همه انبیا به ان سفارش شده اند موارد روشن وبدون ابهامی است از جمله اعتقاد به خدا وروز رستاخیز وعمل صالح وبندگی نمودن خداوند وشریک قرار ندادن برای او واجرای اوامر او ودرخواستها ونیازها نیز از اوست وهیچ نکته مهم که ابهام امیز باشد در ان نیست ونکته مهمتر اینکه چنانچه بندگان خدا نکات اساسی دین را رعایت کنند که بسیار شفاف وروشن مطرح گردیده خداوند خود تضمین نموده در انصورت از گناهان کوچک گدشت خواهد کرد ودین را بر بندگانش سخت نگرفته است اما انچه که باعث تفرقه واختلاف در دین میگردد همان است که قران بارها بدان اشاره کرده وما تفرق الذین اوتوالکتاب الا من بعد ما جاهم البیات بغیا بینهم دشمنی وکینه ورزی انسانها نسبت بهم باعث گردیده که از راه حق که بسیار روشن است منحرف گردند وموجبات اینهمه خسارات وخونریزی وفجایع مختلف گردندعامل این کینه ودشمنی خودخواهی ریاست طلبی حسادت وتحریک دشمن اصلی یعنی شیطان میباشد که افراد را کر وکور نموده وانها را به اختلاف وگمراهی سوق میدهد واساسا قران بشدت با تفرقه در دین مخالف است وان را در ردیف شرک قرار داده است به این ایه 159 سوره انعام دقت کنید ان الذین فرقوا دینهم وکانوا شیعا لست منهم فی شی انما امرهم الی الله ثم ینبعهم بما کانوا یفعلون همانظور که میبیند صراحتا تفرقه در دین مذمت شده وخطاب به رسول چنین امده که تو با کسانیکه پپرو مذاهب مختلف میشوند ودر دین تفرقه ایجاد میکنند هیچ نسبتی نداری ودر یک تهدید اشکار کار انها به خدا واگذار گردیده وهمچنین به انها هشدار داده شده که از این عمل ناشایست وخبط خود مورد باز خواست قرار خواهند گرفت اساس تمامی ادیان یکی است واینهمه اختلافات ودرگیریها که در ادیان مختلف ایجاد گردیده همان کینه ودشمنی بین انسانهاست والا دین روشن وواضح واز ابتدا تا انتها قیم وپابرجا ولاتغییر است در دین اشکال واختلافی نیست اختلاف در نوع تفکر انسانهاست که بنابر منافع خود وهواهای نفسانی خود دین را به شکل مداهب گوناگون در میاورند تا بتوانند افکار ساده لوحان را با مطامع خود هماهنگ کنند

Translate

بايگانی وبلاگ