ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

محمد رسول الله، مردی با عقده‌های جنسی که به یک‌باره عقده‌هایش فوران نمود!

      در بیان شهوت‌ران بودن محمد دلایل حدیثی زیادی وجود دارد، البته مسلمین عادت دارند که هرگاه حدیثی باب میل‌شان نبود، بلافاصله آنرا تحریف شده می‌دانند؛ پس برای بررسی این موضوع به آیات قرآن مراجعه می‌نمایم، محمد تا زمان زنده بودن خدیجه بدلیل حمایت مالی فراوان از او، هرگز شهامت خیانت به این زن را در خود نمی‌دید تا اینکه خدیجه از دنیا رفت، محمد پس از 13 سال اقامت در مکه  به مدینه هجرت نمود، در آنجا ابتدا که در موضع ضعف قرار داشت و دارای مشکلات زیادی بود، در ابتداری ورودش به مدینه سنی در حدود 53 سال داشت، او به مرور در مدینه قدرت می‌گرفت، قدرت گیری او همراه با آشکار شدن میل درونی او بود، میل که حاکی از عقده‌ای است جنسی، شخصی که تا این سن تنها یک زن داشت به یکی از شهوتران‌ترین افراد زمان خویش تبدیل گردید، عقده‌ای که بصورت لجام گسیخته‌ای از این مرد بالای 55 سال شروع به فوران نمود؛ آنچه که در زیر نوشته شده است، حقیقتی است دال بر این ادعا:
      1-      او برای اینکه با زنان مختلفی سکس داشته باشد، اعلام نمود هر زنی که خود را به من ببخشد، من می‌توانم با او سکس داشته باشم، او این جمله را از قول خدایش الله بیان نمود.
      2-      او برای مسلمان مجوز در اختیار داشتن همزمان چهار زن را صادر نمود، این در حالی بود که برای خودش در این زمینه محدودیتی فائل نبود.
      3-      او به حدی برای سکس اهمیت می‌داد که حاضر نبود زنانش را تحت هیچ شرایطی طلاق دهد، شاهد این ادعا داستان عایشه با صفوان بود، این ماجرا به قدری حواس محمد را به خود جلب کرده بود که تا یک ماه پس از این ماجرا خبری از وحی و سخنان الله نبود، گفته می‌شود که وحی در این مدت قطع شده بود، تا اینکه پس از یک ماه که به خانه‌ی دوستش ابوبکر و نزد عایشه رفت (عایشه در این مدت به خانه‌ی پدرش رفته بود)، تحت تأثیر سخنان او قرار گرفت و همانجا آیه در برائت عایشه نازل گردید.
      4-      محمد روزی قصد ملاقات با پسرخوانده‎‌اش را داشت، در آن زمان پسر خوانده مانند پسر واقعی به حساب می‌آمد، پس از ورود به منزل آنها عروسش را در حالیکه لخت بود، مشاهده نمود، او کاملا منقلب گردید و عاشق این زن شد، سپس با نازل کردن آیه از جانب الله، رسم پسرخواندگی را ملغی اعلام نمود، زید هم مجبور گردید زنش را طلاق دهد؛ سپس جناب رسول الله با این ادعا که الله عقد من را در آسمانها بسته است، زینب بنت جحش را به همسری خود گرفت، او زنی بسیار زیبا بود.
       5-      محمد با صفیه در همان شبی که شوهرش را کشت همبستر گردید؛ او همچنین در قرآنش مجوز تجاوز جنسی به زنانی که شوهرانشان مسلمان نیستند را صادر کرده است.

      6- او حتی پس از مرگ هم از تخلیه‌ی این عقده‌ی خویش غافل نبود و برای خود و سایر مسلمین حوریان و غلمان‌های فراونی را ترسیم نمود.

      البته در تمام این آیات زن چیزی جر برده‌ای جنسی در خدمت مرد نبوده و نیست.

۱۱ نظر:

سید گفت...

می گویند اتهام بزن و در رو. وقتی پای منافع شخصی در میان باشد، نویسنده وبلاگی كه از فرستادن لینكهای "صد من یك غاز" ابا داشت(اصطلاح خود نویسنده وبلاگ در سال گذشته) هم تغییر استراتژی می دهد تا مورد توجه قرار گیرد. به هر تقدیر، من اشكالات شما را وارد نمی دانم:

۱. بر خلاف آن طور كه شما القا می كنید معنی آین این است: اگر زنی خواست بدون مهریه به ازدواج دایم پیامبر در بیاید مشكلی نیست. تازه این مربوط به قبل از آمدن آیه محدودیت همسر است.

۲. چرا اتفاقا او هم محدودیت داشت. پس از نزول آیه محدودیت تعداد همسر هیچ زنی اختیار نكرد. تنها تخفیف او این بود كه مجبور نشد ۵ همسر دیگر را طلاق دهد.

۳. تهمتی كه به عایشه می زنید را با هیچ معیار تاریخی نمی توانید اثبات كنید. حداكثر این است كه بگویید احتمال پاكدامنی عایشه در این قضیه ۵۰٪ است؛ كه باز هم با هیچ معیار علمی اجازه اظهار نظر قطعی نخواهید داشت.

۴. اگر تاریخ نگار می تواند اثبات كند كه پیامبر عاشق شد (امری قلبی) ، باید بتوانید حرف او را در نزول وحی (باز هم امری قلبی) بپذیرید. نه اینكه از یك كتاب تاریخی آنچه خواستید قبول كنید و آنچه خوش نداشتید رد.

۵. "او اسلام آورد و پس از عدّه شرعي با پیامبر ازدواج کرد".
الطبقات الکبرى، ج 8، ص 129؛
المستدرک على الصحيحين، ج 4، ص 28؛ سير اعلام النبلاء، ج 2، ص231.

شما از نظر من دیگر منتقد محسوب نمی شوید.

فرخ گفت...

یک سوال ساده را جواب دهید آقای سید!
چرا به جای داشتن یک همسر که شیوه آزموده بشری در طی قرنهای متوالی بوده است. محمد که الگوی نوع بشر از جانب الله است این سبک زندگی زناشویی را برگزیده؟؟؟!!!
این که عرب جاهلی چه می‌کرده یا رسم آن زمان چه بوده توجیه است و مغلطه! محمد بهترین فرستاده الله برای همه ورانها و آخرین پیامبر او است و از گناه و اشتباه معصوم! راهی جز ترویج بهترینها در رفتارش برای نوع بشر متصور نیستم! باید بهترین را انجام می‌داده به عنوان الگو! چرا نکرده؟؟؟!!!! نگویید که چند همسری شیوه مناسبتریه چون قبلا بررسی شده مستندات علمی در جامعه شناسی داره.

سید گفت...

فرخ گرامی

"چرا به جای داشتن یک همسر که شیوه آزموده بشری در طی قرنهای متوالی بوده است،" پیامبر اسلام "که الگوی نوع بشر از جانب الله است این سبک زندگی زناشویی را برگزیده؟"

فكر می كنم تا حد زیادی از روی اجبار! خیلی از زنان پیامبر یا بیوه كسانی بودند كه در قبایل دیگر بودند یا نسبتی با كله گنده های قوم داشتند. با ازدواج با آنها متحد سیاسی ایجاد می شد. پیامبر از این نظر انسان بسیار زرنگی بود. شما خودتان حسابش را بكنید از صفر شروع كرد و در پایان ۲۳ سال تقریبا كل شبه جزیره را گرفت. بدون مردمداری چنین چیزی ممكن نبود.

تك همسری قطعا ایده آل ترین شكل زندگی زن و شوهری است. خود قرآن هم در مورد مشكلات چند همسری هشدار داده است. من بعید می دانم اگر پیامبر هم مثل من و شما یك شهروند عادی بودند و مسولیتی به نام رسالت نداشتند روشی غیر از تك همسری را بر می گزیدند.

فرخ گفت...

فكر می كنم تا حد زیادی از روی اجبار!!!
سیدعزیز! این جواب شما که به نظر بنده مغلطه است، ضربه بدی به اسلام می‌زند. به نظر شما الله آنقدر قدرت نداشته که مشکلات را به گونه‌ای از جلوی پای آخرین و بهترین پیامبرش مرتفع نماید که "مجبور" به انجام کاری در راه هدایت بشر نباشد! و تنها دقدقه‌اش آموزش و انجام بهترینها به عنوان آخرین راهنما برای نوع بشر باشد!؟
سید به نظر من محمد مجبور نبوده و دلیل روشن آن هم حدیثی است متواتر که هم در اصول کافی و هم در بحارالانوار و نیز در منابع معتبر تاریخی آمده است و بنده عین آن را از طبقات واقدی برایتان می‌آورم:
واقدی از گفته اسامه بن زید لیثی از صفوان بن سلیم ما را خبر داد که رسول خدا می‌فرموده است: جبریل با دیگ کوچک غذا به دیدارم آمد و از آن غذا خوردم و نیروی جنسی که معادل نیروی چهل مرد است به من ارزانی شد. (طبقات جلد 8 صفحه 200) در همین صفحه و صفحه بعد همین روایات از 4 منبع دیگر ذکر می‌شود. و در جلد اول طبقات صفحه 360 هم از 3 منبع دیگر همین حکایت نقل شده است.

فرخ گفت...

سید گرامی محمد خودش معترف است که در ابتدا وی نیز دارای قدرت جنسی طبیعی بوده (در هنگام ازدواج به شکل تک همسری)و به ناگاه بر اثر اتفاقی متافیزیکی قدرت جنسی وی به یکباره زیاد شده است و از پی قدرت جنسی چهل مردی یافتن به دنبال زنان بسیار رفته. پس این گونه نبوده که وی مجبور شده باشد با این همه زن ازدواج کند و اجباری برای وی در کار بوده باشد.
و اگر هم در قدرت شدید و عجیب جنسی محمد در خوابیدن با زنان شک دارید به این مورد در همان صفحه از طبقات واقدی دقت کنید:
واقدی از معاویه بن عبدالله بی عبیدالله بن ابی رافع از پدرش از گفته مادربزرگش سلمی کنیز رسول خدا ما را خبر داد که می‌گفته است: شبی همسران نه گانه رسول خدا (ص) که تا هنگام رحلت آن حضرت پیش او بودند همگی در محضر پیامبر بودند و آن حضرت با همه آنان هم‌بستر شد و چون از پیش هر یک بیرون می‌آمد به من می‌گفت آب غسل برایم بیاور و پیش از آن که کنار همسر دیگرش برود غسل می‌کرد، من گفتم ای رسول خدا! آیا یک غسل برای همه موارد بس نیست؟ فرمود این گونه بهتر و پاکیزه‌تر است.
این حکایت که به عینه رفتار بیمار گونه است!!!

سید گفت...

-"به نظر شما الله آنقدر قدرت نداشته که مشکلات را به گونه‌ای از جلوی پای آخرین و بهترین پیامبرش مرتفع نماید که "مجبور" به انجام کاری در راه هدایت بشر نباشد!"

ابي الله ان يجري الامور الا باسبابها ؛ (خداوند هر كاري را با اسبابش انجام ميدهد)

-"سید به نظر من محمد مجبور نبوده و دلیل روشن آن هم حدیثی است متواتر که هم در اصول کافی و هم در بحارالانوار و نیز در منابع معتبر تاریخی آمده است "

یعنی شما به این حدیث معتقدید؟ اگر ایمان شما در این حد است كه ملاقات پیامبر اسلام با جبرییل امین را باور دارید و بالاتر معتقدید كه جبرییل در حق پیامبر اسلام معجزه كردند؛ سمعا و طاعتا. بنده از همین جا بر شما و باور پاكتان درود می فرستم و امیدوارم كه خداوند هر دوی ما را به راه راست هدایت كند. به عنوان یك برادر دینی دست شما را از دور می فشارم.

فرخ گفت...

ابي الله ان يجري الامور الا باسبابها ؛ (خداوند هر كاري را با اسبابش انجام ميدهد) اسبابش هم تعداد فراوانی زن بوده که خدای اسلام برای ارضاء محمد فرستاده!! این کار را خود عرب قبل از اسلام هم بلد بوده و نیازی به الله مدینه نبوده!!
یعنی شما به این حدیث معتقدید؟ اگر ایمان شما در این حد است...
چرا به جای پاسخ به هجو و هزل روی می‌آورید؟ خیلی راحت می‌توان علت دیدن جبرئیل را توضیح داد.(توهم بینایی) همین امروز هم کم نیستند افرادی که به معراج می‌روند. جالب است با آن همه مشکلات صدر اسلام، نیروهای ماوراالطبیعه همراه محمد به جای هزاران نمونه کمکی که می‌توانستند انجام دهند، مشغول مشکلات آلت تناسلی محمد بوده‌اند!!

سید گفت...

"نیروهای ماوراالطبیعه همراه محمد به جای هزاران نمونه کمکی که می‌توانستند انجام دهند، ...."

از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب.
بی ادب تنها نه خود را داشت بد بلكه آتش در همه آفاق زد

شما فكر می كنید پیشرفت اسلام چگونه بدست آمده است؟ چه طور است كه با وجود این همه آزادی بیان و آزادی افكار، اسلام سریعترین دین رشد كننده در جهان پیشرفته است؟ شما نگران نیروهای ماورااطبیعه نباشید؛ آنها كارشان را خوب انجام دادند. و پیامبر اسلام كه در مكه در اقلیت محض بود را به جایی رساندند كه الان بیش از یك میلیارد نفر نام او را به احترام به زبان می آورند.

كتابی می خواندم به نام "سی و سه استراتژی جنگ". نویسنده اصلا هیچ قیدی به دین به معنای سنتی ندارد. (عنوان كتاب دیگر او هست "هنر افسون كردن"). در كتابش جایی نسبت به روش استراتژیك پیامبر در پیشبرد اسلام اشاره می كند. حالا من با خودم فكر می كنم چگونه است كه انسانی كه در همه عمر یا تجارت می كند یا چوپانی، یك دفعه به جایی برسد كه تقریبا همه جنگهایش را با وجود كمتر بودن نفرات و امكانات برنده شود.
نیروهای ماورا اطبیعه كمكهای زیادی كرده اند؛ یكی دو تا هم نیست.

«و لقد نصركم الله ببدر و انتم اذلة فاتقوا الله لعلكم تشكرون اذ تقول للمؤمنين ألن يكفيكم أن يمدكم ربكم بثلاثة آلاف من الملائكة منزلين بلى ان تصبروا و تتقوا و ياتوكم من فورهم هذا يمددكم ربكم بخمسة آلاف من الملائكة مسومين»

[براستى خدا در بدر شما را يارى كرد در صورتى كه زبون بوديد پس از خدا بترسيد شايد سپاسگزار باشيد،آن گاه كه به مؤمنان مى‏گفتى:آيا كافى نيست شما را كه پروردگارتان به سه هزار فرشته فرود آمده مددتان كند،آرى اگر استقامت داشته باشيد و پرهيزكارى كنيد و دشمنان با اين هيجان و فوريت بر شما بتازند پروردگارتان به پنج هزار فرشته شناخته شما را مدد مى‏كند.]

فرخ گفت...

مارک زدن هنر نیست آقا. این روشها قدیمی شده. به بنده هم لغت مودبانه آلت تناسلی را یاد بدید!
اینکه اثر نیروهای خارق العاده را برای کاری که اتفاق افتاده مثال می‌زنید، باید بگم با این حساب من هم خودم چندتا جبرئیل دارم. اگر جبریل واقعا می‌خواست کمکش کنه نمی‌گذاشت بعد از فتح خیبر از گوشت گوساله مسموم بخوره. جبریل میتونست بهش بگه یهودیان چه به سر دارند و باید بمیرند و پولهاشونو بدن به محمد ولی نمی‌تونست بهش خبر بده که بابا سمی نخور! حالا حتما می‌فرمایید مشیت الهی بوده. ببعلههه!

آزادی بیان !!! اسلام!!!دینی که بفمهمن ازش خارج شدی سرت رو داره!! حرف زدن از عقیده مخالف آن حکمش محاربه با خداست!! سر چندتا کاریکاتور خون به پا میکنند!!این اسلام رو می‌گید؟ فکر کنم مسلمانان برای آزادی بیان هم تعریف دروغین ساخته‌اند. بگید ما هم تعریف جدیدتون رو بدونیم.

ناشناس گفت...

بله سید جان همینطور است پیامبر اکرم ناچار و ناگزیر بود حتی محکوم شده بود تا باعدهی بیشماری سکس کند مجبور بود نمیتوانست جلوی الت تناسلیش را بگیرد ضمنان کسی دیگری جز پیامبر لیاقت گاییدن زنانی را که در جنگ بیوه شده بودند را نداشت.

Unknown گفت...

خفه شید حیوانها!!!! هر کسی به اندازه وجود خودش حقیقت این دنیا رو درک می کنه شما هم چون انسان کوچک وحقیری هستید درکتون از حضرت محمد (ص) کوچک وحقیر است

Translate

بايگانی وبلاگ