ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

گاو و خر نامیدن مخالفان اسلام توهین نیست! نشان دادن گور محمد می‌شود توهین؟


ای وجدان‌های بیدار! خود قضاوت کنید. از اصول اعتقادی اسلام ولا و براست. می‌دانید یعنی چه؟ یعنی لعنت فرستادن و ناسزا گفتن بر دشمنانتان و دوستی با دوستانتان. مذهبی که حاکم بر کشور ماست در کاربرد بدترین دشنام‌ها بر مخالفینش تردیدی به خود راه نمی‎دهد، تمام این دشنام‌ها بر گرفته از روش و منش محمد و بر اساس قرآن (1)است، کتابی که مخالفینش را گاو و خر می‌داند.
شما پیروان دین ولایت فقیهی حتی به هم‌کیشان سنی خویش هم رحم نمی‌کنید. ما از شما انتظار احترام را نداریم، زیرا شما با پذیرش دین اسلام برای انسانیت ارزشی قائل نیستید، زشتی کار شما تا جائی است که به کسانیکه در ملاء عام خود را برادرانشان می‌دانید در خفا بدترین فحش‌ها را می‌دهید.
دوستان خود قضاوت کنید؛ آیا نشان دادن گور پدر فاطمه‌ی زهرا توهین است یا مخنث نامیدن عمر و عثمان؟(2)...

================================================
(1) وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لاَّ يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ يَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ(اعراف/179) و در حقيقت بسيارى از جنيان و آدميان را براى دوزخ آفريده‏ايم قلبهائی (مغز، زیرا از نظر قرآن مرکز تعقل قلب است) دارند كه با آن (علمی )دريافت نمى‏كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى‏بينند و گوشهايى دارند كه با آنها نمى‏شنوند آنان همانند دامها بلكه پست تر هستند، آنها همان غافل‏ماندگانند.
أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا (فرقان/44) آيا گمان مي‏بري اكثر آنها مي‏شنوند يا مي‏فهمند؟ آنها فقط مانند دامها بلكه پست تر هستند.


(2) همانا عمر ابن خطاب دچار بیماری در پشتش بود که آرام نمی‌گرفت مگر با آب مرد.(انوار النعمانیه جلد یک صفحه‌ی 63، نوشته‌ی نعمت الله جزایری از علماء بزرگ شیعه)
عثمان کسی بود که با او بازی می‌شد و او ک‌و‌ن‌ی بود (نقل از صراط المستقیم جلد جلد 2 صفحه‌ی 30، نوشته‌ی علی ابن یونس البیاضی از علماء شیعه)
عایشه بخاطر روسبیگری 40 سکه‌ی طلا برای خود جمع‌آوری نموده بود (نقل از مشارف انوار الیقین صفحه‌ی 86، نوشته‌ی رجب البرسی از علماء شیعه)



۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

اگر یک دزد راهزن آدمکش تروریست زبان نفهم مثل بن لادن بریزد توی خانه شما و آنرا اشغال کند و فرزند و همسر شما را به گروگان بگیرد، شما به او چه میگوئید؟
آیا با هر وسیله ای که به دستتان بیاید از خودتان دفاع نمی کنید؟
آیا هر دشنامی که میتوانید به او نمی دهید؟
یا با احترام تمام به او میگوئید بیا با هم بحث کنیم که تو بر حق هستی یا من؟
مسلمانان تروریست آدمکش مثل بن لادن کشور من را اشغال کردند و من به هر وسیله ای و با استفاده از هر دشنامی کشورم را نجات میدهم. و مقدسات آنها برای من کثیفترین چیز است.
کشور و هموطنان و خانواده ام برای من مقدس تر از خرافات اسلامی تروریستی هستند.

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ جالب داري ، هميشه دنبال مي كنم . فقط يه چيزي برام جالبه . كسي كه متوجه مي شه همه اين حرفه ها چرت و پرت و اسلام و مسيح و خدا ئي نيست ، متوجه مي شه كه زندگي همين دمي است كه مياد و ميره . پس هدف و تلاش براي هدف و اصلاح جامعه و آرمانگرائي و يا اينكه بگيرن آدمو ببرن بكشن اينا ديگه چرت و احمقانه است . به عبارتي من به اينجا رسيدم كه عقايدم با تو يكسانه ولي مي گم گور باباي اين احمقائي كه تو خرافه دست و پا مي زنن ، بزار عمرشونو حروم كنن . فقط سوالم اينه هدف تو چيه ؟ اين همه وقت رو حروم كيا مي كني ؟ بهتر نيست زندگيتو بكني و لذتشو ببري ؟

سميرا گفت...

من کاري به نوشته‌هاي شما ندارم اما يک خط در همان بالاي صفحه گذاشتيد که براي من خيلي جالب بود:
مسلمانان ساير اديان را خرافه مي‌دانندو...
شما به من مي‌شه بفرماييد که در قرآن، کتاب مسلمانان کدام دين خرفه پنداشته شده؟!!!!!!!!!!
دين يوسف! دين ابراهيم! مسيح و يهود !!!! کدام يک آدم !!!!!!!!!!
سعي کن اگر مي‌خواهي ضد اسلام هم بنويسي طوري بنويس که مزحکه نباشد. طوري بنويس که نشان از بي خردي و کم دانشيت نداشته باشد! به شما که دنبال نقد اديان هستيد توصيه مي‌کنم ابتدا يه چند تا کتاب بخوان درباره همه اديان آنگاه دست رو کيبرد بگذار و بنويس...

ناشناس گفت...

آخه دقیقا موضوع اینجاست که نمیگذارند لذتش رو ببریم
من این فداکاری رو میکنم تا دست کم بچه ام از شر این جانورها خلاص بشه

امامزاده گفت...

از زحماتتون بسیار بسیار تشکر می‌کنم. شما با این وب بلاگ به ایرانیان خدمت بزرگی‌ می‌کنید. من خیلی‌ خوشحال هستم که تعداد اینجور وب بلاگ‌ها روز به روز بیشتر میشود. به امید پیروزی.

موفق باشید :-)

ناشناس گفت...

مسلمان کثافات تروریست آدمکش از کشور من برو گمشو. سر قبر اون پیامبر کثیف راهزن تروریستت جامعه اشغالی بوگندوی ایده آلت را درست کن.

ناشناس گفت...

بلي درست در غوغا وانفسا پريشاني انسانهاو نابودي حقيقت اينچنين بي رحمانه و گاهي كودكانه و گاها كاملا غير منطقي به پيروي از حقيقتي نامعلوم ميرويم نميدانم چرا به خاطر يك گروه تمام اين دين را به تمسخر ميگيريد شماگفتيد معجزه و اين نيز معجزه كه حتي خود نيز در وبلاگ خود به آن اشاره داريد ضمنابا دانستن اينكه اين نظر در مقابل چشمان ديگران به احتمال زاد قرار نميگيرد خواهشمند است با بازنگري نسبت به كليات بدون هيچ كينه و دوستي اين وبگاه خود را خود نمره دهيد.(در روایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار او ایمان خواهند آورد… آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تا ایمان بیاورند …خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد …و سپس ماه به دو نیم شکافته شد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت.

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند که محمد (ص) ما را سحر کرده است، سپس گفتند ، اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواند همه مردم را سحر کند، ابوجهل گفت صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوال کنیم که آیا انشقاق ماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نه معلوم می شود که محمد (ص) چشمان مارا سحر کرده است.

بالاخره یکی از اهالی بادیه به مکه آمد و این خبر را تصدیق کرد و آنگاه ابو جهل و مشرکان گفتند ” این سحر مستمر است” و آنگاه این آیات مبارک نازل شد… “اقتربت الساعة وانشق القمر …” باری این موضوع پایان یافت و مشرکان ایمان نیاوردند.

)

ناشناس گفت...

گرامی ناشناس بالایی، مگر خود شما شق القمر را دیده‌ای؟ مگر غیر از روایات اسلامی، ملل دیگر که خیلی هم در ستاره شناسی پیشرفته تر بودند، شق القمر را گزارش کرده‌اند؟ (شاهد یک انسان یا دین مگر میتواند خودش باشد!) مگر هر کس افسانه‌ای ساخت، شما باید باور کنی؟

آرش از تورنتو گفت...

متاسفانه متاسفانه اسلام شما اسلاميه كه از دولت گرفتيد. و اين محققانه نيست. كار دولت و توهينهاي او ربطي به اسلام نداره.

فرخ گفت...

آقایان و خانمهای مسلمان!
ممکنه کسی به من بگه این اسلام مورد نظر شما کجا پیدا می‌شه؟ عراق؟ افغانستان؟ لبنان؟ فلسطین؟ عربستان؟ لیبی؟
نکنه مسلمانان آمریکا رو می‌گید؟!
آخه کجا اون اسلام مورد نظر شما که جمهوری اسلامی نمادش نیست پیدا می‌شه؟

ناشناس گفت...

سمیرا تو بهتره خودت بری اطلاعاتت رو ببری بالا بعد بیای اظهار نظر کنی اسلام از اول تا آخرش خرافه هست هر چیش که به واقعیت نزدیکه از ادیان دیگه تبعیت کرده فقط یه کم تغییرش داده من کاری به بقیه ادیان ندارم این که ادعای کاملترین دینه سر تا پاش خرافس قتل تجاوز و... همش نو این دین الهی هست ولی میدونی با شماها نمیشه بحث کرد شما تو نادانیتون گیر کردید و داره ازتون سواستفاده میشه متاسفم
ضمنا مضحکه رو اینجور مینویسن

ناشناس گفت...

درود
هیچ سند و عکسی از شق القمر از ناسا دریافت نشده
و عکس هایی که وجود داره همه از مریخ هستند نه ماه
البته خط هایی و گسل هایی بر روی ماه هست
که بزرگ ترین آنها سیصد کیلومتره و حدوده میلیون ها سال پیش ساخته شده
در صورتی که دور ماه بیشتر از سه هزار کیلومتره
و شق القمر هزاروچهرصد سال
این نشانه ای از خرافی بودن این دین است
ظاهرا کسی که این داستان رو طرح کرده
تصور نمیکرده که به انسان به ماه سفر میکنه
بیایید همانندی بزرگانی چون انیشتین فکر کنیم
کسی که گفت من خدا را انکار نمیکنم ولی خداوند تاس نمی اندازد

Translate

بايگانی وبلاگ