ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

رعد و برق در قرآن ، رعد گرزی آتشین در دست دارد که ابرها را به مکان بارش می‌برد.

     قرآن در مورد رعد بیان می‌نماید که این صدا در واقع صدای ستایش و سپاسگزاری رعد از الله است و فرشتگان با شنیدن این صدا از ترسش به تسبیح الله مشغول می‌شوند، یعنی رعد به همراه سایر فرشتگان به تسبیح الله مشغول می‌شوند:
 وَيُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَالْمَلاَئِكَةُ مِنْ خِيفَتِهِ وَيُرْسِلُ الصَّوَاعِقَ فَيُصِيبُ بِهَا مَن يَشَاءُ وَهُمْ يُجَادِلُونَ فِي اللّهِ وَهُوَ شَدِيدُ الْمِحَالِ (رعد/13) رعد به حمد او و فرشتگان از  ترسش تسبيح مى‏گويند و صاعقه‏ها فرستاده می‌شوند تا با آنها هر كه را (الله) بخواهد مورد اصابت قرار دهد در حالى كه آنان در باره‌ی الله مجادله مى‏كنند و او  بسیار سخت‏گیر است.
    آیه‌ی پیش از این آیه در مورد برق سخن به میان می‌آورد:
   هُوَ الَّذِي يُرِيكُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَيُنْشِئُ السَّحَابَ الثِّقَالَ (رعد/12) او کسی است كه برق را براى ترس و اميد به شما نشان می‌دهد و ابرهاى سنگین را آشکار می‌سازد.
       در مورد فهم این دو آیه و منظور محمد از گفته‌هایش بهتر است به تفسیرهائی مراجعه نمائیم که پیش از اینکه دلیل رعد برق کشف شود، نوشته شده‌اند؛ در این مورد هم تفسیرهای شیعه و هم سنی به چنان خرافاتی برخورد می‌کنیم که باعث خنده‌ی هر اهل دانشی می‌گردد:
      فیض کاشانی از مفسرین شیعه و متوفای 1090 هجری قمری در تفسیر آیه از قول محمد می‌گوید که "از پیامبر در مورد رعد پرسیده شد پس پاسخ داد: رعد فرشته‌ی موکل ابرهاست و گرزی از آتش در دست دارد که ابرها را به سوی مکان مورد نظر هدایت می‌کند(1)؛ وی همچنین می‌گوید رعد صدای فرشته‌ای است بزرگتر از مگس و کوچکتر از زنبور.(تفسیر الصافی فیص کاشانی / جلد 3 /صفحه‌ی 61)(2).
 همین حدیث را نیز حر عاملی بیان می‌کند که رعد صدای فرشته‌ای است بزرگتر از مگس و کوچکتر از زنبور و اگر کسی بخواهد این صدا را بشنود باید بگوید پاک و منزه است کسی که رعد با ستایشش و فرشتگان هم از ترسش او را تسبیح می‌کنند(وسائل الشیعه/کتاب الصلا/باب صلاه الاستسقاء (وسائل الشیعه (الاسلامیه) /حر عاملی/ جلد 5/ صفحه 167) ). و در (من لایحضره الفقیه / شیخ صدوق / جلد 1 / صفحه 526)(3)
 همین موضوع را ترمذی سنی در تفسیر همین آیه و نسائی در الکبری جلد 5 صفحه 336 نیز بیان می‌نماید و شیخ  آلبانی در صحیح الجامع حدیث شماره 3553 آن را صحیح می‌داند:
        یهودیان نزد پیامبر رسیدند و گفتند: ای ابا القاسم، ما را از رعد آگاه کن و آن چیست؟ پیامبر گفت: رعد فرشته‌‌ای از فرشتگان موکل ابرهاست، گرزی از آتش دارد که ابرها را به جائی که بخواهد هدایت می‌کند، پس (یهودیان) گفتند: این صدائی که می‌شنویم صدای چیست؟  پیامبر گفت: ناله‌ی ابر است هنگامی که ناله می‌کند تا اینکه برسند به جائی که دستور داده شده، گفتند: راست گفتی(4). (سنن ترمذی/کتاب تفسیر قرآن باب سوره‌ی رعد). علامه مجلسی همین حدیث را با اندکی تفاوت نقل می‌کند و البته در ادامه می‌گوید که این صدا صدای تسبیح کردن الله از سوی رعد است(5).
   در احادیث بالا منظور از گرز آتشین همان برق است.
    مجلسی همچنین در بحار الانوار به نقل از تفسیر عیاشی از قول امام صادق می‌گوید: ابو بصیر گفت از او (امام صادق) پرسیدم که رعد چیست؟ گفت: همانا او(رعد) مانند مردی است شتری را می‌راند و فریاد می‌زند "های های"  یا مانند این. و گفتم برق چیست؟ به من گفت: آن گرز فرشته‌ای است که ابرها را می‌زند و به مکانی که الله خواسته باران ببارد هدایتشان می‌کند(6). (بحارالانوار جلد 56/صفحه‌ی 379). همین حدیث را عیاشی در تفسیر آیه‌ی بالا از امام صادق نقل می‌کند(7) و از قول شیخ طبرسی که از مفسرین به نام شیعه و متوفای سال 548 هجری قمری می‌گوید: تسبیح کردن رعد دلیلی بر پاک بودن الله تعالی و واجب شدن اطاعت از اوست و گفته شده همانا رعد فرشته‌ای است که ابرها را هدایت می‌کند و با صدایش آنها را به ناله می‌کشاند؛ و او پروردگارش را تسبیح می‌کند و روایت شده از پیامبر که اگر بندگانم از من پیروی کنند شب را باران بر آنها می‌بارانم و روز را خورشید به آنها می‌نمایانم و صدای رعد را به گوششان نمی‌رسانم و پیامبر هنگامیکه صدای رعد را می‌شنید می‌گفت: پاک است کسی که رعد برای ستایش او را تسبیح می‌کند(8).(بحار الانوار جلد 56/ صفحه 356)
   هچنین در مجمع البیان شیخ طبرسی  از قول امام باقر نقل شده که صاعقه‌ها مسلمانی که ذکر الله را بگوید مورد اصابت قرار نمی‌دهد(9). مجمع البیان/جلد5/صفحه 283) 
      البته احادیث هم شیعه و هم اهل سنت در این مرد بسیار زیاد است و از جمله مواردی است که هر دو فرقه بر آن اتفاق نظر دارند؛ به نظر می‌رسد هدف از این آیه ترسانیدن مردم از الله و وادار کردن آنان به تسبیح و تکریم این خدا باشد چیزی که مانع از نزول بلای برخورد صاعقه می‌شود، قرآن در آیه‌ی پیش از این دو آیه نیز در مورد قضای حتمی الله سخن می‌گوید و تأکید دارد که شما انسانها اگر راه من را در پیش گیرید از بلایا دور و اگر راهی خارج از آنچه که من گفته‌ام را برگزینید سرنوشت بدی هم در دنیا و هم در آخرت منظرتان است:
       لَهُ مُعَقِّبَاتٌ مِّن بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ يَحْفَظُونَهُ مِنْ أَمْرِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللّهُ بِقَوْمٍ سُوءًا فَلاَ مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَالٍ(رعد/11) براى او فرشتگانى است كه پى در پى او را به فرمان الله از پيش رو و از پشت‏سرش پاسدارى مى‏كنند الله حال قومى را تغيير نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند و چون الله براى قومى آسيبى بخواهد هيچ برگشتى براى آن نيست و غير از او حمايتگرى براى آنان نخواهد بود.

   این هم نظر خرافی قرآن در مورد دلیل بارش تگرگ.    
 برای دیدن شرح مفصل قضا و قدر در اسلام، اینجا را کلیک کنید.
============================================
============================================
(1)  روی عن النبی صلى الله عليه وآله وسلم انه سئل عن الرعد فقال: ملک موكل بالسحاب معه مخاريق من نار یسوق بها السحاب.
(2) روی ان الرعد صوت ملک اكبر من الذباب واصغر من الزنبور.
(3)  روی ان الرعد صوت ملک اكبر من الذباب واصغر من الزنبور فينبغی لمن سمع صوت الرعد ان يقول: سبحان من يسبح الرعد بحمده و الملائكه من خیفته.

 (4) اقبلت يهود الی النبی صلى الله عليه وسلم فقالوا: يا ابا القاسم: اخبرنا عن الرعد ما هو؟ قال: ملك من الملانکه موكل بالسحاب معه مخاريق من نار يسوق بها السحاب حيث شاء الله؛ فقالوا: فما هذا الصوت الذي نسمع؟ قال: زجره بالسحاب اذا زجره حتى ينتهی الى حيث امر قالوا صدقت. 
(5) ان اليهود سالت النبی (ص) عن الرعد ما هو؟ فقال: ملك من الملائکه موكل بالسحاب معه مخاريق من نار يسوق بها السحاب حيث يشاء الله تعالى؛ قالوا: فالصوت الذی يُسمع؟ قال: زجره السحاب وعن الحسن انه خلق من الله ليس بملك فعلى هذا القول الرعد اسم للملک الموكل بالسحاب و صوته تسبيح لله تعالى.
(6) العياشی: عن ابی بصیر عن ابی عبد الله (ع): سالته عن الرعد ای شی يقول؟ قال: انه بمنزله الرجل يكون في الابل فيزجرها " های های" كهيئه ذلك ، قلت: فما البرق؟ قال لي: تلك مخاريق الملائكه تضرب السحاب فتسوقه الى الموضع الذی قضى الله فيه المط.
(7) عن الصادق (ع) انه بمنزله الرجل يكون فی الابل فيزجرها "های های" كهيئه ذلک.
(8)  قال الطبرسی: تسبيح الرعد دلالته على تنزيه الله تعالى و وجوب حمده، فكانه هو المسبح، و قيل: ان الرعد هو الملک الذی يسوق السحاب و يزجره بصوته، فهو يسبح الله ويحمده و روی عن النبی (ص) أنه قال: ان ربكم سبحانه يقول: لو ان عبادي أطاعونی لاسقيتهم المطر بالليل واطلعت عليهم الشمس بالنهار، و لم اسمعهم صوت الرعد و كان (ص) اذا سمع صوت الرعد قال سبحان من يسبح الرعد بحمده.
(9)عن ابی جعفر الباقر(ع) ان الصواعق تصيب المسلم و غير المسلم و لاتصيب ذاكرا.


۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

آرش شبهه مینویسی یه سری هم بزن بینندگان بعضی هاروجواب دادن

مسلم گفت...

آقای عزیزهرچیزیکه قابل دیدین نیست نمیتوان آن راانکارکرد.درجهان ماوراموجوداتی هستن که چشم بشرشایدآن هاراندیده باشد.قبلامیگفتن که دایناسورهامنقرض شدن اماتوجنگل های مازندران لاشه دایناسوری رو پیداکردن که مدت چندی روزبود مرده بود,پس معلومه که بشرعقلش نمیکشه عقل محدودهست ونمیتواندبه همه چیزدست پیداکندزیراعقل چیزهایی رامی پذیردکه باچشم دیده شودوبامحاسباتش درست دربیاید؛اماالله ازاین چیزهابه انسان هادرهرزمانی گزارش میده.مگه تحقیق محققین روبررسی نکردی که میگن هنگام رعدوبرق یک شی قرمزرنگ به ابرههامیخورد واین حقیقتی قابل انکاره.

ahmad گفت...

اسلام دینی خرافه نیست؛بلکه دینی کامل ازهرجهت هست وبرای هدایت بشریت برزمین فرستاده شد؛اماهمه آن راانکارکردند.به جزاندکی.صفات محمدواصحابش وامتش درتورات وانجیل ذکرشده حتی درهمین تورات وانجیل های امروزی امادرزبان اصلی آن ها.ودرترجمه آن به انگلیسی وفارسی خیانت های بسیاری شده است.وچیزجالب تر که قابل انکارهم نیست اینکه اسم محمد در کتاب مقدس ذکر است ولی مخالفین ومتعصبین وافراطیون اسمش راترجمه کردندبه «مرغوبترین»درحالیکه ترجمه اسم یک شخص معناندارد واین خیانتی بزرگ هست.میتوانیدبرای پی بردن حقیقت به سایت
scripturetext.comتشریف ببرین وکتاب عهدعتیق روبه هرزبانی ترجمه شدشو ببینین.درآنجازبان عبری رو بزنین وقسمت غزل غزلعای سلیمان بخش5آیه16روبیارین

(16 חִכֹּו מחמדים וְכֻלֹּו מַחֲמַדִּים זֶה דֹודִי וְזֶה רֵעִי בְּנֹות יְרוּשָׁלִָם׃)این آیه شانزدهم ازاین بخش به زبان عبری است.به کلمه ای که پررنگ شده توجه فرمایید:«מחמד»
מַ «مِم» חֲ «حت» מַ «مِم» דִּ «دالت»

هنگامی که این حرف رابه شکل اصلی وبدون مصوت بخوانیم میشود«محمد»بله این هم اثبات وجوداسم پیامبری که ادعامیکنیدهیچ نشانی ازاودرکتب آسمانی شمانیست.
آیه اینطورخوانده میشود«حكومهم تقيم و كولو محمد يم زه دودى و زه رعى بنت ير شالام»ترجمه:«((دهانش شيرين است و تمامش محمد است, اين محبوب من است و اين يار من است اى دخترهاى اورشليم))

arsh irani گفت...

در پاسخ به ناشناس گرامی اولی:
کجا پاسخ درستی داده شده؟
در پاسخ به مسلم:
این که نشد منطق، من هم ادعا می کنم که خدا به من در ارتباط است و این نوشته ها را او به من القا می کند، در چارچوب منطق شما چگونه می توانید ادعایم ئرا رد کنید؟
مدعی همیشه باید دلیل داشته باشد وگرنه دنیا پر از خرافه و موهومات خواهد شد.
اما در مورد احد:
اولا این موضوع ربطی به این نوشته ندارد؛ اگر خواستید نظر بدید اینجا نظرتان را بگذارید:
تناقض گوئی قرآن در رابطه با تحریف تورات. http://iran000.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

مسلم گفت...

محمدبن عبدالله1500سال پیش مراحل رشدجنین درشکم مادرش روبه شاگردانش میگفته که شماحدود1قرن هم نمیشه به آن دست پیداکردین واصلابعیدهم نیست که فرشته ایی بااین ویژگی وجودداشته باشه درضمن شمابه گفتم جواب ندادین بلکه فقط قرآن روانکارکردین وگفتم منطق تاحدودی کارایی داره زیرا درمرحله اول حواس5گانه ودرمرحله دوم عقل ودرمرحله سوم وحی الهیست وعقل وحواس امکان داره درمراحلی که به آن دست نیافته آن راانکارکند امابااستفاده صحیح از2اولی انسان به سعادت کامل دست میابد وهیچ شعاری جزعقیده چه باطل وچه غیرباطل انسان هارابریک هدف جمع نمیکند؛اماتاثیرعقیده صحیح بیشترازباطل هست.

arsh irani گفت...

احمد جان، کجا نقد محکمی شده که من پاسخش رو ندادم؟
اما مسلم گرامی:
چرا در چارچوب نوشته پاسخ نمی دی و از این شاخه به ئاون شاخه می پری، پاسخ ادعای شما را نیز قبلا دادم خوب است قبل از اینکه نظری بدی در قسمت جستجوی وبلاگ چرخی بزنی.
این هم پاسخ شما:
قرآن: انسان تنها از منی مرد خلق شده است.
http://iran000.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html

مسلم گفت...

آقاآرش عقیدتون واسم مبهمه.آیابردین خاصی هستین یاکمونیستین.فیلسوفین اصلاپیامبرا روقبول دارین.یه کم ازخودتون بگین

مسلم گفت...

آقای آرش من واسه گفتم هیچ پاسخی درمحلی که آدرس داده بودین نیافتم.سولم روتکرارمیکنم وخواهش دارم همیجاجواب بدین.چطورمحمد1500سال پیش مراحل رشدجنین رادرشکم مادربرای پیروانش توضیح میداده درحالی که شماالان به اون دست پیداکردین.فقط جواب همین روبه من بدین.درصورت عدم پاسخ گویی ومدلل صحبت کردن همین فقط برای اثبات قرآن کافیه.

مسلم گفت...

یه سری هم به اینجابزنین:«سوتی محمد؛ قرآن: در آسمان کوهی وجود دارد که تگرگ از آن نازل می‌گردد!»لطفاجواب بدین.

arsh irani گفت...

کاری به اونجا نداشته باش و اینجا در همین مورد حرف بزن.

امیدوارم که همگی ما بر خرافه پرستی پیروز باشیم!

مسلم گفت...

ببینیدآقای عزیز شمانمیتونین تواین بحث هاجوابموبدین من دارم درمورد بحث های قرآن که مربوط به دنیاهست باشمابحث میکنم خوب وقتی اونابه اثبات رسید شکی دروجوداین چیزهانیست واین بحث هامربوط به جهان ماورا میشود وماباید به همگی این هاایمان داشته باشیم وقبلاهم گفتم هرچی که دیده نمیشه یاعلم بشربه آن جادست پیدانکرده قابل انکار نیست خوب عقل شماهم دیده نمیشه پس من میتونم بگم که شما عقل ندارین.قرآن1500سال پیش مراحل 3گانه تشکیل ابرهاروبه پیروانش تعلیم میداده:
سوره نور/43.اماشماالان به اون پی بردین یاکه بارورشدن ابرهاتوسط باد،حجر22.شماکه دین روخرافه میدونین وخدارو ردمیکنین آیااین هاهمه اتفاقی بودن که محمدبه آن هادست پیداکرده یاکه نه اشاره به خالقی داناوتوانا داره؟قبلاهم نوشتم اگه جواب درست ومنطقی دارین بنویسین هم دراینجاهم دربخش تگرگ تامن دلایل حرف شمارا ببینم خوب حتمبایددلیل داته باشین.

مسلم گفت...

آقاarashجوابم منطقی نیست که جوابمو نمیدی ؟
یه سرهم به اینجابزن«بررسی ادعای مسلمانان در زمینه‌ی بیگ بنگ»

ناشناس گفت...

باسلام
البته همین کتابی را که شما خرافه نامگذاری کردید هنوز بعد از 1500 سال نسخه 2 این کتاب را کسی نتوانسته تهیه کند اما انجیل حداقل 5 نسخه و تورات حداقل دونسخه دارهو پیشنهاد میکنم یک سری هم به اون کتابها بزن تا علم خرافه شناسی شما دقیق تر شود

ناشناس گفت...

درود، ببخشید که بی ربط است، ولی میخواستم بدانم که شما در فیسبوک هم فعالیت دارید؟ و اگر دارید اکانت یا برگه ی شما چیست ؟

mehdiallah گفت...

باسلام
من همان ناشناس قبلی هستم بدلیل اسنکه بسیاری از سایت ها توسط نیروهای امنیتی ایران کنترل می شوند و بعضا خودشان در واقع با ایجاد سایتهای مشابه دام میگسترند تا موحدین و یا مخالفین را شناسایی و دستگیر کنند بنده در فیس بوک نیزنیستم نامم مهدی الله است و فقط سخنگوی قران هستم . درس اول:
ایجاد هرگونه انشعاب و یا مذهب در دین اسلام شرک است ایه 32 سوره مبارکه روم.
قران خواندن موجب هدایت نمیشود بلکه این خداوند است که هرکس را بخواهد به وسیله قران هدایت و هرکس را که بخواهد بوسیله این کتاب گمراه میکند.
لذا نیازی به اثبات به حق بودن این سخن گوهر بار الله برای ناباوران نیست چه بسابسیاری ازبه ظاهرپیروان اسلام در گروه گمراهان و یامنافقین هستند و شیطان کارهایشان را برایشان آراسته است .
از اصول دین اسلام همانا مطالعه قران - نماز و انفاق است ولی ذکر خداوند بالاتر است.

نامه ا- مهدی الله

arsh irani گفت...

در فیس‌بوک به دلیل مسائل امنیتی هیچ فعالیتی ندارم.
پیروز باشید!

arsh irani گفت...

کاوه گرامی، اگه صادقانه بگم اطلاعات کامپیوتری من در حد صفره، اینو جدی میگم.
من در گوگل پلاس هم فعالیتس ندارم، راستش از آنجائیکه وبلاگم در گوگله یه گزینه‌ای داشت به نام اشتراک گذاری؛ من هم خواستم اینو فعالش کنم که ناخواسته اینجوری شد.

کاوه گفت...

آرش جان، توصیه می کنم دنبال آموزش بیشتر باشید چون فیسبوک محیطی بسیار وسیع تر و بازتر برای افزایش برد فعالیت شماست، امنیت نسبتا بالایی هم دارد.
چیز چندان پیچیده ای هم نیست، به راحتی می توانید زبان آن را پارسی کنید، چنانچه علاقه به فعالیت در فیسبوک داشتید آموزش تصویری عضویت در فیسبوک و موارد امنیتی آن را در گوگل جستار کنید؛
http://joobinit.wordpress.com/2008/01/29/signup-facebook/

http://www.javanemrooz.com/forum/ThreadShow-79-1.aspx

حتما توجه دارید که در هنگام عضویت اطلاعات شخصی و حقیقی خود را وارد نکنید، با چند نکته ی ساده ی امنیتی نیز می توانید به راحتی امنیت خود را تضمین کنید !

پس از عضویت، چنانچه کمک و اطلاعاتی خواستید به اکانت فیسبوک من پیام دهید.

به امید گسترش خردگرایی و انسانیت،
سربلند و پیروز باشید

Mehdiallah گفت...

سلام اقا آرش
چقدر زحمت بیهوده کشیدید تا فهمیدید معجزات عددی قران قابل استناد نیست در صورتیکه این خارجی ها با ساختن یک فیلم به قول خودشان تمامی اسلام وقران را به زیر سوال می برند . البته من هم از آن سو به قران نزدیک شده ام با وقت اندکی و فقط به خاطر لطف پروردگار من و شما وسایر جهانیان – الله- آنقدر معجزات عددی و غیر عددی بدست اورده ام که به سختی قابل رد هستند اما ادله برا ی قبولشان بیشتر است . قران کتابی است که هرکس شرایطش را داشته باشد موجب هدایتش خواهد شد و هرکس نداشته باشد نباید اصلا به ان نزدیک شود چرا که اورا به سمت گمراهی سوق می دهد مانند شما وبسیاری دیگر که ستمگر و ادم کش هستند و یا غارتگران بیت المال در تمامی کشورهای به ظاهر اسلامی.
البته بنده تحصیلات و همچنین شغلم مهندسی است و قران را همانگونه که دروس مهندسی را در دانشگاه می خواندم خوانده ام . به ما در دانشگاه اینچنین آموزش دادند که همواره یک طرح پشتیبان داشته باشید که اصطلاح فرنگی ان بصورت ذیل است
Back- up plan
Emergency response plan

تنها تفاوت ادمهای موفق و ناموفق در یک عامل اساسی است و ان هم این است که ادمهای موفق همواره تخمین و پیش بینی وسیع تری دارند لذا در صورت مواجهه با شرایط غیر قابل تصور دچار غافلگیری و شکست نمی شوند تمامی دشمنان ادیان الهی و خط مشی پروردگار عالمیان در گروه دوم هستند بدین لحاظ که حتی احتمال این را هم نمیدهند که سرمنشا درست بوده و اگر اینان برخطا باشند قطعا در زمره بازندگان خواهند بود لذا خداوند گروه دوم را انسانهای غافل می نامد. به هوش باشید که در صورت غلط از اب در امدن تئوریهایتان – در دنیای پس ا ز مرگ غافلگیر نشوید مانند بسیاری ا ز آیت الله ها و یا حجت الاسلام هاو یا مولوی های دیگر فرق به ظاهر اسلامی.

ناشناس گفت...

شاید تو قران تناقضاتی باشه چون خیلی بعد از مرگ پیامبر رو شده ک شاید عربا برای کارای خودشون دستگاریش کردن. ولی خب ی جاهایی هم درسته.مثلا وقتی میگ ابرارو میبینی ک مث کوه در حرکتند ک جدا از بحث حرکت طولی و عرضی زمین طبق نظریه هیسترینگ این موضوع هستش و کاملا علمیه.و اینک شاید همین موضوع کسی ک گرز اتشین داره و برق میسازه خدای اتشی باشه ک باستانیان اینقد ب خدایان اعتقد دارن .یا اینک گفته خدا حال هیچ فومی رو عوض نکنه تا خودشون نخان عین حقیقت قانون جذبه ک خداناباوران هم قانون جذب یا ارتعاسات رو قبول دارن.قران خیلی علمیه فقط مخ ما نمیکشه و اینک شاید تحریفایی هم شده شاید

Translate

بايگانی وبلاگ