ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

تناقض گوئی قرآن درباره‌ی نزدیکی از پشت با زنان



      مردم مدینه با توجه به اینکه سه قبیله‌ی یهودی بنی قریظه، بنی نضیر و بنی قینقاع در این شهر ساکن بودند، تحت تأثیر آنان(1) نزدیکی از پشت با زنان را  گناه می‌دانستند، این تحریم در میان ساکنین این شهر رواج داشت، اما ساکنان مکه هم از پشت و هم از جلو با زنان خویش نزدیکی داشتند؛ تا اینکه مردی از مهاجرین(اهل مکه) با زنی از انصار (اهل مدینه) ازدواج نمود، مرد مکی بر طبق عادات خودشان، درخواست سکس مقعدی را از زنش نمود که زن زیر بار نرفت؛ اختلاف این دو بالا گرفت و زن به ام سلمه(از زنان محمد) شکایت کرد، ام سلمه هم موضوع را با محمد در میان گذاشت؛ پیامبر اسلام گفت: صبر کیند باید موضوع را از الله بپرسم! او پاسخ هر مسئله‌ای را زود نمی‌داد، پس از مدتی محمد اعلام کرد که      الله این آیه را بر او فرو فرستاده است(2):
      نِسَآؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُواْ حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّكُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ (بقره/223 ) زنان شما كشتزار شما هستند پس از هر جا كه خواهيد به كشتزار خود [در]آييد و آنها را براى خودتان مقدم داريد و از الله بترسید و بدانيد كه او را ديدار خواهيد كرد و مؤمنان را مژده ده.
       این آیه به وضوح جانب مردان گرفته است و به آنان حق می‌دهد هرگونه که مایلند با زنانشان نزدیکی داشته باشند و زنان حق هیچ اعتراضی را ندارند.
      آیه‌ی پیش از این در مورد پریود زنان است و در آن به مردان گفته شده که از نزدیکی با زنان در داین هنگام خودداری نمائید تا اینکه پاک شوند:
       وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُواْ النِّسَاء فِي الْمَحِيضِ وَلاَ تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىَ يَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللّهُ إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ (بقره/222) و از تو، درباره‌ی حيض می‌پرسند، بگو چيز زيانبار و آلوده‏ای است، پس در حال حیض، از زنان دوری كنيد! و با آنها نزديكي نکنید تا پاك شوند و هنگامیكه پاك شدند، از راهی كه الله به شما دستور داده است با آنها آميزش كنيد، الله توبه كنندگان را دوست می‌دارد  و پاكان را دوست می‌دارد.
       در این آیه قرآن به مردان دستور می‌دهد که در هنگام پریود زنان، با آنان نزدیکی نکنند؛ البته از این موضوع به هیچ عنوان نمی‌توان تحریم سکس مقعدی را بطور کامل صادر کرد، قرآن در اینجا هر نوع سکس را در این هنگام منع کرده است(در یهودیان پیش از این منع بود) و در ادامه از راهی یاد می‌شود که الله به آنها دستور داده. استدلال موافقان سکس مقعدی این است که این راه را الله در آیه‌ی بعدی مشخص کرده است، آیه‌ای که به مردان مجوز نزدیکی به هر صورتی که بخواهند را صادر می‌نماید. مخالفین این نوع نزدیکی استدلال می‌نمایند که منظور الله از بیان این آیه، آزاد بودن مردان در چگونگی نزدیکی با زنان است " نشسته، خوابیده و یا ایستاده"؛ این استدلال غیر منطقی می‌نماید، زیرا به نظر نمی‌رسد که بین زنان و مردان در چگونگی نزدیکی اختلاف نظری بوده باشد و احتمالا موضوع مهمتری در میان بوده است که "محمد ابن عبدالله" حکم قرآن را بیان کرده است.
      در تفسیر المیزان روایت‌های گوناگونی از منابع اهل تشیع جمع‌آوری گردیده است و در پایان نتیجه گیری شده که نزدیکی از دُبُر(سکس مقعدی) جایز است (3).
 در این مورد نیز از قول امامان شیعه احادیثی زیادی دال بر جوال سکس مقعدی وجود دارد. (4)
البته اکنون بین مراجع شیعه بر سر این مسئله اختلاف نظر وجود دارد و در طرف مقابل تقریبا تمام مفسرین موثق اهل سنت معتقدند که سکس مقعدی جایز نیست
      یکی دیگر از موارد اختلافی میان دو گروه(موافقین و مخالفین سکس مقعدی) استدلال به داستان قوم لوط است، از نظر قرآن و دو دین سامی دیگر(مسیحیت و یهودیت) همه‌ی مردان قوم لوط همجنسگرا بودند و تنها به سکس مقعدی علاقه داشتند، آنان به سراغ لوط رفتند و از او خواستند که دو میهمانش(دو فرشته) را تحویل آنان بدهد، لوط نیز در پاسخ به آنان گفت: اگر دست از سر میهمانان من بکشید من دخترانم را تحویل شما می‌دهم که تا کننده‌ی کار(فاعل) باشید:
      قَالَ هَؤُلاء بَنَاتِي إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ (حجر/71) (لوط گفت)گفت اگر مى‏خواهيد (کاری) انجام دهید اینها دختران من هستند.
      یادآوری می‌کنم که هر جا در قرآن و متون اسلامی سخن از لواط در میان باشد، منظور سکس مقعدی است.
       استدلال موافقین سکس مقعدی این است که لوط با علم به این موضوع که مردان قومش چیزی جز سکس مقعدی را دوست ندارند، دخترانش را در اختیار آنان قرار داد (5).
    مخالفین سکس مقعدی می‌گویند که منظور ازدواج است؛ البته بعید به نظر می‌رسد که ازدواج مد نظر باشد، زیرا امکان ندارد که دختران لوط در این مدت کوتاه بتوانند با تمام مردان این قوم ازدواج نمایند.
===================================
(1) یهودیان معتقد بودند که اگر مردی با زنش از پشت نزدیکی نماید، فرزندشان چشم‌چپ خواهد شد.
(    2) این روایت را طبری در تفسیرش و همچنین سیوطی در دارالمنثور آورده است.

(3)  امام جعفر صادق: هنگام حیض تنها نزدیکی از واژن بر مرد حرام است (الکافی / جلد 5 / صفحه 539)
از امام رضا در مورد سکس از پشت پرسیده می‌شود، او می‌گوید ایرادی ندارد ( الکافی/ جلد 5 / صفحه 540)

(4)  سالت ابا عبد الله عليه السلام عن الرجل یاتی المراه فی دبرها؛ قال: لا باس اذا رضيت قلت: فاين قول الله تعالی فأتوهن من حيث أمركم الله فقال: هذا فی طلب الولد فاطلبوا الولد من حيث امركم الله ان الله تعالى يقول نساؤكم حرث لكم فأتوا حرثكم أنى شئتم. (الاستبصار/شیخ طوسی/جلد 3/ صفحه 243)
(5) سالت ابا عبد الحسن الرضا عليه السلام عن اتيان الرجل المراه من خلفها فی دبرها فقال: حلتها  آيه من كتاب الله تعالى قول لوط عليه السلام هؤلاء بناتي هن أطهر لكم و قد علم انهم لا يريدون الفرج.(الاستبصار/شیخ طوسی/جلد 3/ صفحه 243 و وسائل الشیعه /حر عاملی/ جلد 14 / صفحه 103)




۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

من که نه از تفسیر سردر میارم نه از احکام به این نکته پی بردم کهذحالا خداوند دقیق گفته "کشتزار" و تا جایی که من اطلاع دارم کشتزار محل تولید نسله و محل تولید نسل در زن همان رحم است نه مقعد
مگر اینکه در مورد شما این نکته فرق داشته باشه

ناشناس گفت...

داداش تو که اینقدر به اسلام توهین میکنی و اسلام رو خرافات میدونی، از تفاسیر و تعابیری که تو سایتت گذاشتی و به قلم خودت هم هست، کاملآ مشخصه که خودت از همه بیشتر به اسلام اعتقاد داری!!!
در ضمن نیازی نیست شما واسه زنها کاسه داغتر از آش بشی و از اونا دفاع کنی چون از قديم گفتن: براي کسي بمير که واست تب کنه،
لااقل يکي پيدا بشه به من بگه که چرا مردها بايد از زنها دفاع کنن در حالي که زنها، مردها رو تخم خودشون هم حساب نميکنن و براي مردها احترامي قائل نيستند!
شما معلومه که نظريات و تئوريهاي فمينيستي رو مطالعه نکردي. کافييه يه نگاه به نظريات فمينيستهاي جديد بندازين تا بفهمين که اين روزها خانمهاي محترم چقدر مرد رو بي ارزش و خوار ميدونن! حتي اکثرشون معتقدن که زن براي مرد زياده و زن بايد با زن ازدواج کنه و مردها حق دست زدن به اين فرشته آسماني (زن) رو ندارن و مردها به جاي سکس با زن، بايد برن همديگه رو بکنن!!!
از اون طرف فمينيستها هرچي از دهنشون در ميياد به مردها ميگن و زن رو به عنوان موجود برتر معرفي ميکنن، از اين طرف هم شما آقاييون احمق و بي عرضه بجاي اينکه پاسخ جاه طلبي هاي اونها رو بدين، برعکس دارين آب به آسياب اونها ميريزين! خوب اونها هم وقتي ميبينن با همچين جماعت خري طرف هستن روز به روز پرروتر ميشن و نظریاتشون افراطی تر میشه!
تو اگه واقعآ شجاعی و عدالتخواه هستی، پس لطف کن 1 بار هم که شده تو سایتت یه پست بزار و جواب زنهای لزبین رو که معتقدن زن برتر از مرده بده.

arsh irani گفت...

دفاع از حقوق به یغما رفته‌ی زنان دفاع از انسانیته، ستم به زنان جفا به مردان نیز هست، من تعجب می‌کنم که از نظر شما انگار زنان موجودی مستقل از مردان هستند!

ناشناس گفت...

بله، تردیدی نیست که از "حقوق به یغما رفته" باید دفاع کرد، اما چند نکته:
1- خودت هم داری میگی "حقوق به یغما رفته‌"، پس قبول کن که اگه طرف بخواد علاوه بر اون حقوق به یقما رفته، یه سری حقوق اضافی هم بگیره که حقش نباشه، اینجاست که باید به گنده گوئیهای طرف خاتمه داد! مثال: ما میدونیم که در بسیاری از مشاغل بازده مردان به مراتب بیشتر زنهاست، از جمله کارهایی که نیاز به قدرت فیزیکی داره. بعنوان مثال در یک کارخانه یک زن و یک مرد مسئول جابجائی اشیائی هستن، مرد بدلیل قدرت بیشتر در هر ساعت 100 کیلو بار رو جابجا میکنه ولی زن 60 کیلو رو. حالا فمينيستها مدعي هستن دستمزد بين این دو بايد مساوي باشه! آیا به نظر شما این درسته؟! اگه قرار باشه قوانین بین الملل بر پایه اینگونه مهملات پایه ریزی بشه، پس در یک مسابقه دو هم باید به ممه دوندگان مدال طلا داد، چه اونی که اول شده، چه اونی که آخر شده! پس کاملا مشخصه که این ادعای فمینیستها نتنها اعاده حقوق به یغما رفته نیست، بلکه نوعی زیاده خواهی و باج خواهی هم هست! تازه این فقط 1 موردش بود! چون فمینیستها خیلی مزخرفات دیگه هم گفتن که پرداختن به همه اونها در محدوده بحث ما نمیگنجه!
2- اگه در زمان قدیم مردها هر طور که دلشون میخواست با زنشون سکس میکردن، از اون طرف قضیه هم تمام خرج و مخارج زندگی اون زن و همینطور بچه های اونها بر عهده مرد بود، به اضافه اینکه در جنگها و خونریزیها این مردها بودن که لط و پار میشدن نه زنها. هنوز هم همینطوره. حالا من نمیخوام اون وضعیت رو توجیه کنم، فقط میخوام بگم وقتی شما یک روی سکه رو توضیح میدی، لطف کن به اون روی دیگه سکه هم یه اشاره ای بکن.
3- در اون مورد که از من خرده گرفتی که چرا زنها رو مستقل از مردها میدونم، باید بگم اولا من خانمهای با شعور و باشخصیتی رو که برای مردها احترام قائلن و مرد رو مکمل خودشون میدونن، اینها رو جدا از مردها نمیدونم و معتقدم مردها باید عشق و احترام ویژه خودشون رو تنها نثار اینگونه خانمها کنن، نه خانمهایی که مرد رو موجود بی ارزشی میپندارن و در نتیجه سکس با یک زن دیگه واسشون هیجان انگیزتر از سکس با مرده! ثانیا بدان و آگاه باش که این لزبینها هستن که زن رو کاملا مستقل از مرد میدونن و این عقیده خودشون رو هم علنا گفتن! (لزبینها ادعا میکنن که زنان هیچ نیازی به مردان ندارن! بسیار خوب، کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم باید بشینه! مردها باید لزبینها رو تحت تحریم کامل قرار بدن، یعنی تکنولوژيها و وسايلي رو که خودشون اختراع کردن و در آينده هم قراره که اختراع کنن رو تحت اختيار خودشون در بيارن و خودشون تعيين کنن که چه خانمهایی از اين تکنولوژيها استفاده کنن و چه خانمهایی استفاده نکنن! اين ديگه نه استثماره و نه زور گوئي! اين اسمش تحريمه! یک تحریم هدفمند! تحريم هم که چيز بدي نيست و حق هر شخص يا گروهي هست!)
4- تو یک سوال مهم منو بی پاسخ گذاشتی! بگو ببینم نظرت در مورد این نظریه فمینیستهای افراطی که بر طبق اون: زنها تنها باید با زنها سکس داشته باشن و مردها هم بجای سکس با زن، باید برن کون همدیگه رو بزارن تا عدالت برقرار بشه!، نظرت رو بگو لطفا.

ناشناس گفت...

بنده همچنان منتظر پاسخت هستم آقای iran000

arsh irani گفت...

گرامی، شما انسانیت را با حیوانات اشتباهی گرفتید؛ اگر ملاک حمل بار بیشتره پس الاغ و قاطر محترمترند.
2- دید شما به زن نه یک شریک جنسی که یک ابزار جنسی است، زن چون به مرد فایده می‌رساند پس باید مزدش را پرداخت، او ابزاری است جنسی در خدمتد مرد که هدف از پیدایشش تسکین مرد است؛ این دید همان دید قزرآنی به زن است؛ دیدی که اگر زن نافرمانی کرد باید کتک بخورد و در همه حال مطیع مرد باشد.
ابتدا تصور می‌کردم که شما جدی نمی‌گوئید، اما ظاهرا در کشور ما مردانی هستند که زن را موجودی مستقل از مرد تصور می‌کنند، یادتان باشد که توهین به زن توهین به مادر توست.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

آقای iran000 ، تو رو جون هرکی که دوسش داری یا هر چیزی که واست عزیزه، بیا و یکبار هم که شده در پاسخ به این حقیر جدی باش! کاربران صحبتهای من و شما را خواهند خوند و درباره هردوی ما قضاوت خواهند کرد! این چیزهایی که شما گفتی جواب سوالات من نبود! به عبارت دیگه میشه گفت حضرتعالی با زیرکی از پاسخ دادن در رفتی! جسارت نباشه، ولی من احساس میکنم شما یا جواب درست و حسابی نداری که به من بدی، یا اینکه جواب داری ولی فعلا مصلحت میبینی که این گونه سوالها رو بی پاسخ بذاری! ببین دلاور، من و تو باهم تعارف که نداریم، اگه به هر دلیلی مصلحت نمیدونی به این گونه سوالات جواب بدی، همین الان صادقانه بگو تا ما تکلیفمون رو بدونیم و بیخودی وقت همدیگه رو نگیریم! من هر چی میگم، شما میگی بنی آدم اعضای یکدیگرند! بابا خودم میدونم اعضای یکدیگرند، اعضای یکدیگر بودن یعنی اینکه مثلا اگه در یک جای دنیا عده ای از مردم یا حتی یک نفر از مردم به هر دلیلی در رنج و عذاب بودن یا به کمک دیگران نیاز داشتن، بقیه مردم کمکشون کنن. نه اینکه عده ای با زرنگی از عده ای دیگه خرسواری بگیرن و هرکی هم اعتراض کرد بهش بگن ساکت شو! این میشه ظلم!
تو خودت داری میگی خدایی وجود نداره، فرض میکنیم اعتقاد جنابعالی درست باشه، در اینصورت آیا شما توقع داری که هر کس در زندگی منافع خودش رو در نظر نگیره؟! در این حالت اگر کسی به منافع خودش بی توجه باشه ابلهی بیش نیست!
یا فرض میکنیم خدا وجود داشته باشه، در اینصورت بازهم نمیشه از انسانها توقع داشت که منافع خودشون رو در نظر نگیرن، هیچ پیامبری هم از انسانها همچین توقعی نداشت! بله، پیامبران گفتن از مال خودتون صدقه بدین تا ذخیره اون دنیا بشه، ولی من ندیدم هیچ پیامبر و دین و کتابی از آقایون خواسته باشه که به فمینیستهای زن پرست باج بدن و ثواب ببرن!
من الان نمیخوام درباره وجود یا عدم وجود خدا یا عقاید خودم صحبت کنم، فقط اینها رو گفتم که شما متوجه باشی که در هیچ حالتی نمیشه از انسانها توقع داشت که به فکر منافع خودشون نباشن. پس کسی که به فکر منافع خودش یا شرکتش یا گروهش باشه نباید بهش تهمت حیوانیت زد! دنیای ما همینه دیگه، اشخاص و گروه ها و شرکتها و دولتها همه به فکر منافع خودشونن، هیچ اشکالی هم نداره، خیلی هم قشنگه، اما به شرطی که در حق کسی ظلم نشه، بی احترامی هم نشه! اما متاسفانه در گوشه و کنار جهان هم ظلم زیاده هم حرمت شکنی! یک نوع از ظلمها و بی احترامی هایی که در سالهای اخیر داره صورت میگیره و کسی هم صداش در نمیاد، ظلم و بی احترامی خانمها به آقایونه! شاید بشه گفت در قدیم آقایون به خانمها ظلم میکردن، ولی الان دقیقا برعکس شده! من برای این ادعا دلایل زیادی دارم که کاملا منطقی و واضح هستن! چند نمونه از این دلایل رو در کامنتهای بالاتر گفتم، (اگه یادتون رفته برگردین و بخونین). این از این.
(ادامه مطلب در کامنت بعد)

ناشناس گفت...

(ادامه:)
در اون موردی هم که گفتین به زن بعنوان وسیله جنسی نگاه میکنم باید بگم اولا عقیده شخصی من هرچی که باشه اهمیتی نداره چون ما داریم روی فلسفه "منافع متقابل بین مردان و زنان" بحث میکنیم، پس اینکه من فلان اعتقاد رو داشته باشم یا نداشته باشم مهم نیست، اصلا شما فرض کن من یک دیوانه گریخته از دارامجانین باشم، عقاید درون ذهن من یا شما ملاک نیست، ملاک دلایلی هست که من و شما برای اثبات ادعای خودمون مطرح میکنیم و یکی هم موضوع بحث. ثانیا فرض میکنیم مردی نگاه جنسیتی به زنان داشته باشه، اگر در یک جامعه سکولار همچین مردی وجود داشته باشه هیچ جای نگرانی وجود نداره چون او نه قراره کسی رو بکشه، نه قراره به کسی بزور تجاوز کنه، نه قراره کسی رو وادار به کاری کنه و نه حق این کارها رو داره. او پول خودش رو نشون میده و خانمهای زر پرست هم دنبالش راه میفتن. پس اگه در قوانین کشوری پیشنهاد پرداخت پول در ازای رابطه جنسی جرم باشه، باید گفت که این اتفاقا بر خلاف آزادی هست و دولت در زندگی خصوصی مردم دخالت کرده! (در اروپا این موضوع جرم هست ولی در امریکا و ژاپن جرم محسوب نمیشه). این هم از این.
حالا من چندتا سوال ازت دارم و خواهش میکنم، (ببین ازت خواهش کردم!)، درست و واضح و مختصر جواب خود سوال رو بده طوری که خواننده کاملا متوجه بشه که موضع جنابعالی در قبال هر کدام از این سوالات چیه. (اگه فقط با بله و خیر جواب بدی ممنون میشم، ولی بازهم مختاری)
1- اگر دو کارگر، یک خانم و آقا در کنار هم کار کنند و ثابت شود که آن کارگر مرد بازده اش در انجام کار بیشتر از آن کارگر زن است و برای انجام کار انرژی بیشتری هم مصرف میکند، آیا عادلانه است که به این دو دستمزد یکسانی بدهیم؟
2- کسانی که برای حفظ امنیت کشورها و شهروندان جان خودشان را به خطر می اندازند، آیا نباید حقوق بیشتری نسبت به کسانی که این وظایف بر دوششان نیست داشته باشند؟
3- اگر دو زن را درنظر بگیریم، یکی مرا دوست دارد و شریک زندگی من است و دیگری هیچ نسبتی با من ندارد، از من و کلا جنسیت من هم متنفر است، حالا اگر قرار باشد من زندگی و احساسات و عواطف و احترام و مال خود را وقف کسی کنم، باید وقف کدامیک از این دو زن کنم؟
4- اگر زمانی بیاید که همجنسگرایی آنچنان در بین زنان رواج یابد که تعداد زیادی از پسران و نوادگان مذکر من و شما بناچار از برخورداری از شریک جنسی مونث محروم شوند و نهایت لطف خانمها در حق آنها این باشد که به آنها بگویند: "شما پسرها بروید همدیگر را بکنید"، آیا در این شرایط مردان نباید منافع متقابل بین خود و خانمها را مورد بازبینی مجدد قرار دهند؟!

دلشکسته گفت...

ناشناس که صددرصد اقا هستید پس اقای ناشناس من یه سوالی ازتون داشتم؟ایاهمه زنهای دنیا یااصلا زنهای دوربرتون من جمله کشورخودمون فمنیسم هستن یاعقاید فمنیستی دارن؟شما خودتون انصافا به من نه بخودتون جواب بدین چقدر فداکاری زنهاومادرارو براشوهرا وبچه هاشون شاهدبودین؟انصافا بینی وبین الله چقدحقوق زنها چه دراین زمان چه درگذشته پایمال شده ومیشه .ازمشکلاتو سختیهای که زنانو دختران متحمل میشن اگه براتون بگم شما شاید 90 درصدشوتاییدکنید از حقوق پایمال شدشون در زندگی زناشویی از کتکها وسیلی های که هرروز هزاران زن ازشوهراشون میخورن.اززنهای حبس شده توخونهاشون.از هزارن تجاوزجنسی توهمین کشور به اصطلاح اسلامی خودمون وبی دفاع بودن زنها.از کمترین مشکلات مثل حجاب تو اوج گرما وسط تابستون تا دیه وارث وشهادت نصفه زنها.از درد زایمان هزار زجرودرد متحمل ازعادت ماهیانه که تنها فقط فقط بخاطرفیزیولوزی بدنشون بایدتحل کنن.ازکجا بگم ازچه کشوری حرف بزنم که حقوق زنهادست کم یک دهمش رعایت میشه نه تموم حقوق انسانیشون حالابگذریم ازکشورهای مثل هند که هنوز جنین دختروسقط میکنن.اصلا فکرمیکنید چرافمنیسم وافکارفمنیستی به وجود امد؟چرا گروه مردنیستی یامنیستی وجودنداره؟جوابشم یک کلمست پایمال شدن حقوق زنان.اگه مردها یک هزارم زنها احساس میکردن حقوقشون زیرپاگذاشته میشه تمام دنیاروبسیج میکردم تاحقشونوبگیرن کاری که تاحالا کردن.من خودم به شخصه باهرگونه افراط گری مخالفم.وطرفدارحقم نه بی ارزشی براقایون قبول دارم نه بی احترامی به زن وپایمال شدن حقش.حالایکی امده داره ازحق دفاع میکنه شما اگردفاع نمیکنید رنجورازاین قضیه نشید.بخداوندی خدا بی انصافیه که اینجوری با کینه وبغض اززنها حرف میزنید.یاحق

ناشناس گفت...

دلشکسته گرامی، اولا از اینکه خط خودتونو از فمینیستهای عقده ای جدا کردی و گفتی طرفدار حق هستی ممنونم ولی ای کاش در اظهاراتت انصاف رو بیشتر رعایت میکردی! این پاسخ سوالات شما بطور واضح و دقیق:
1- من کی گفتم همه زنها فمینیست هستن؟! شما اگه برگردین چندتا کامنت بالاتر رو مرور کنین خواهید دید که من گفتم آقاییون تنها باید خانمهایی رو مورد تحریم قرار بدن که هیچ منفعتی برای آقاییون ندارن و هیچ عشق و علاقه ای هم نسبت به آقایون ندارن و فقط بلدن تکنولوژیهای آقایون رو استفاده کنن و بقیه زنها رو مثل خودشون کنن! (منظورم لزبینهاست) بله، اینها باید تحریم بشن ولی خانمهای عادی هرگز! تر و خشک نباید با هم بسوزه.
2- اگه فکر ميکنین خدا يا طبيعت در آفرينش و نوع فيزيولوژي بدن به زن ظلم کرده، خوب چرا نميرین يقه خدا يا طبيعت رو بگيرن؟ ما مردها این وسط چه گناهی کردیم که از ما طلبکارین؟! من آدم سنگدل و بی عاطفه ای نیستم، دارم اینها رو میگم که شما متوجه باشین که اگر بعنوان مثال در کشوری بودجه درمانی اختصاص یافته به خانمها بیشتر از آقایوون باشه، در واقع این لطفی هست که آقایون دارن به خانمها میکنن! وگرنه بودجه بهداشتی بین آقایون و خانها در اصل باید مساوی باشه.
3- در مورد کتک خوردن و تجاوز جنسی کاملا با شما موافقم، البته تجاوز جنسی در همه کشورها جرم بسیار سنگینی هست و احتیاج نیست که در این مورد قانون جدیدی وضع بشه. ولی اگه منظورتون از تجاوز جنسی اجبار شوهر برای رابطه با زن خودش هست، باید بگم این در کشورهای سکولار جرم محسوب میشه، در کشورهای اسلامی هم که این حق شوهر محسوب میشه ابتدا باید از اون آقا پرسید که چرا تجاوز کردی؟! و سپس باید از اون خانم پرسید که شما رو چه حسابی از این آقا داری مهریه و نفقه میگیری؟! این آقا حتی به برادر خودش 1 ریال پول مفت نمیده در حالی که داره خرج زندگی تو رو میده، اصلا بگو ببینم تو که قوانین عقد اسلامی رو میدونستی چرا بله گفتی و ازدواج کردی؟! اگه قوانین ازدواج اسلامی رو نمیدونستی یا به اجبار بوده پس چرا وقتی شوهرت پول خرجت میکرد یک بار هم به خودت زحمت ندادی که بپرسی این پولها رو چه حسابیه؟! پولها رو میخوردی و روش هم یک لیوان آب!
4- در مورد دیه و ارث باید بگم در کشورهای سکولار دیه و ارث مساویه، ولی در کشورهای اسلامی دیه و ارث مرد دو برابر زن هست. من نمیخوام این رو تایید کنم، ولی یک سوال بزرگ برام پیش اومده! چطور در مواردی که اونهمه کارهای سخت و پرخطر از جمله سربازی و به جنگ رفتن و تکه پاره شدن بر عهده آقایون گذاشته شده شما فریاد اعتراضت بلند نمیشه؟!! عزیز من مگه شما آقایون رو برده فرض کردی؟! یا باید همه چیز در سختیها و خوشیها کاملا مساوی باشه، یا اینکه اگر به کسی وظیفه سنگینتری محول شد، در مقابل باید حقوقش هم بیشتر باشه.
5- در مورد فمینیزم و حقوق مردان، اگه شما تشریف ببرید تاریخ فمینیزم و تحولات اون رو از منابع مستقل مطالعه بفرمایید، متوجه خواهید شد که این جنبش با اهداف بسیار زیبا و چشم نوازی بوجود اومده بود ولی در همون سالهای ابتدایی دچار مرضی به نام نژادپرستی شد! حتما شما هم با من هم عقیده هستین که حقوق مرد و زن هیچکدام بینهایت نیست و حد و مرزی داره! حد و مرزش هم اونجاست که وارد محدوده حقوق دیگری نشه. پس اگر فمینیستس پیدا شد که شعارهای نزادپرستانه یا غیر منصفانه داد، تنها خودش نیست که زیر سوال رفته و بی اعتبار شده، بلکه طرفداران و حامیان اون هم اعتبارشون زیر سواله!
جنبش حقوق مردان هم که میگید وجود نداره، اتفاقا وجود داره! این جنبش چند سال بعد از جنبش فمینیزم بوجود اومد، منتها از اونجایی که بسیار منفعل و بی خاصیت هست خیلیها از وجودش بی خبرن! و از اهداف بوجود اومدنش هم این بود که جلوی باج خواهی و زیاده خواهی فمینیستها رو بگیره و همچنین از فروپاشی خانواده ها (که دسته گل فمینیستها بود) جلوگیری کنه! کافیه تو گوگل بزنید: men's rights تا هزاران سایت در همین رابطه رو مشاهده کنید!
6- شما از فداکاری مادران و زنان برای خانواده گفتید و درست هم هست، ولی افسوس میخورم از اینکه از فداکاری پدران و مردان برای خانواده کلمه ای نگفتید!
در ضمن دو نکته رو هم اضافه کنم:
اول اینکه بر خلاف ادعای شما، متاسفانه سالهاست که آقایون در برابر خانمهای فمینیست بسیار بیعرضه و بی بخار شدن! اگه همین موضوع رو از آقایون بپرسید، اونهاخودشون هم به این موضوع اعترف خواهند کرد!
دوم اینکه آقایون حق تقدم رو به خانمها دادن، در حالی از نظر عقلی و فلسفی و حقوقی و قانونی هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشته و نداره! پس این یکی دیگه از لطفهای آقایون به خانمهاست که اونقدر برای خانمها عادی شده که دیگه به چشم نمیاد!
این از جواب سوالات شما، ولی بازهم کسی پیدا نشد که به سوالات من جواب بده! نمیدونم، شاید بخاطر این باشه که حرف حساب جواب نداره!

رضا گفت...

داداش دمت گرم! خداییش حرف دل خیلی از ما مردا رو زدی! من خودم عاشق یه دختر بودم، به خواستگاریش هم رفته بودم، با تمام وجود دوستش داشتم، از برگ گل بهش نازکتر نمیگفتم، هرچی برام ناز و نوز کرد به سازش رقصیدم، گفت باید هزار سکه مهریم کنی تا باهات ازدواج کنم، گفتم چشم، آخرش متوجه شدم به دختر همسایمون بیشتر علاقه داره تا من!!!! یعنی این درسته؟! یعنی ما مردها اینقدر آشغالیم که شما خانمها ما رو حتی لایق دوست داشتن نمیدونین؟ چرا اینجوری شدین؟ مگه ما مردها به شما کم احترام میذاریم؟! مگه کم خم میشیم و دستتون رو میبوسیم؟ مگه همه جوره به سازتون نمیرقصیم؟
داداش واقعا دمت گرم! ازت خوشم اومد. منم میخوام از این به بعد مثل تو رودرواسی رو کنار بذارم و حقایق رو اونقدر فریاد بزنم تا همه بشنون. منم میخوام مثل تو همه رو از این موضوع آگاه منم.
این ای میلم، منو اد کن با هم هماهنگ کنیم:
rezatanha_1358_33@yahoo.com

ناشناس گفت...

راستش کل کامنت ها رو خوندم و خب مثل اینکه این آقای ناشناس تعاریف و مفاهیم رو خیلی اشتباه تفسر کرده.
فمینست ها برابر با لزبین بودن و اینها نیست بلکه جنبشی برای احقاق حقوق زنان هست.
جنگیدن و سربازی ازتکالیف دولت ایران بر مردان هست و اسلام در حالیکه در کشورهای دیگر هم مرد و هم زن این کار را می کنند.
در کارهای که زور و بازو می خواهد اگر زنی وارد می شد نه از سر علاقه بلکه از سر ناچاری است خب در جاهایی که مردم از عقل خودشان و تفکر استفاده می کنند نظر چیست چرا تفاوت هست مگر نه اینکه باید بر مبنای مهارت حقوق داد پس چرا انقدر اختلاف وجود دارد.
رابطه ازدواج یک رابطه کاری نیست که در آن زن جنسی برای فروش داشته باشد و مرد آن را بخرد که انگار بعضی ها این رابطه ازدواج را با خریدن نوشابه اشتباه گرفته اند و علت اینکه به زنان در خانه ظلم می شود همین است که مرد فکر می کند زن را خریده است و می تواند همانند یک جسم با آن برخورد کند و کتک بزند یا بکشد و ..
اگر ملاک ازدواج فقط رابطه جنسی است این رابطه را می توان ممه جا پیدا کرد بناراین مردانی که اینگونه فکر می کنند بهتر است بجای ازدواج برای ارضای نیازهای خود هرشب با یک زن بخوابند و پول آن را پرداخت کنند.
تن فروشی شغلی است که درتمام جوامع هست و علت آن تمایل زنان به این کار نیست بلکه تقاضایی است که از طرف مردان وجود دارد.
خب مساله در صحبت کردن این نیست که طرف را خلع سلاح کنی بلکه این است که تفکری درست بیاوری و کل فرضیه ها را بیان کنی نه نتیجه را

مسلم گفت...

آقای عزیزعقیده اسلامی هیچ وقت سکس مقعدی راجایزنمیداند دراصل منظور ازأنی شیتم یعنی کیف شیتم واین تفسیر شیعه هاست خوب اوناکه جزو اسلام به شمارنمیان واونا ازاهل بدعت هستند که کاملا رد اند و شما از عقیده اونا برعلیه اسلام استفاده نکنین.
داستانی که درمورد قوم لوط گفتین برگرفته ازتورات بود وهیچ ربطی به عقیده اسلامی ندارد و هؤلاءبناتی منظور همانطور که خودتان ذکر کردین ازدواج است نه چیزدیگر.

Unknown گفت...

تفسیر آیه 223 از سوره بقره . در این آیه، زنان به مزرعه و کشتزارى تشبیه شده‏اند که بذر مرد را در درون خود پرورش داده و پس از 9 ماه، گل فرزند را به بوستان بشرى تقدیم مى‏کنند. همچنان که انسان، بدون کشت و مزرعه از بین مى‏رود، جامعه بشرى نیز بدون وجود زن نابود مى‏گردد.

ناشناس گفت...

این ضحاک و فریدونی که داری می گی، از قول فردوسیه که هم مسلمون بوده هم شیعه. حداقل از چیزی مایه بزار که تناقض نداشته باشه.

ناشناس گفت...

وقتي خدا حكمي رو صادر ميكنه هميشه كساني هستند كه چون عمق مساله رو نميبينن و از حكمت اون آگاه نيستن ساز مخالفت ميزنن . وقتي در اسلام مرد بر زن تسلط داره و زن نميتونه هر جور كه دلش خواست رفتار كنه به اين دليله كه اتفاقي كه الان تو روزگار ما افتاده نيفته . يعني قدرت و اختيار دست زن ها نيفته كه هدف از خلقت زن تصاحب قدرت نيست بلكه آرامش مرده . ولي وقتي بشر با عقل بشري و ناقص خودش به حكمت خدا كه خداييه و كاملترينه ايراد ميگيره و زير بار نميره و ميخاد حرف خودشو پيش ببره نهايتا به جايي ميرسه كه امروز ما رسيديم و زن و مرد براي هم بي ارزش ميشن و به فكر لجبازي و تحريم همديگه ميشن و همجنسبازي شكل ميگيره و زندگي لذت و صفاي خودشو از دست ميده . البته در نهايت بشر به اين آگاهي ميرسه كه بايد براي درست زندگي كردن حكم خالق رو اطاعت كنه بي چون و چرا . وگرنه اين بساطي كه روشن فكرا براي بشر درست كردن لذت زندگي رو از همه گرفته . وقتي داريم وضعيت رو با چشمان خودمون ميبينيم پس بهتره لجاجت رو كنار بزاريم و منصفانه قضاوت كنيم . زن زماني كه قدرت داشت سيب رو از درخت چيد و داد به آدم و بهشت از دست رفت . فقط زن هايي لايق دوست داشتن و مراعات شدن هستند كه براي كسي جز همسر خود دلبري نكنند و اين فقط به وسيله ي رعايت دين دست يافتنيه . اون زماني كه كميته به بدحجابا گير ميداد لااقل خوبيش اين بود كه خيلي از دخترا تا زماني كه شوهر كنن فابريك و پلمپ ميموندن و شاخ نبودن . اونم از خوبي اجراي حكم اسلام بود كه متاسفانه اونم از بين رفت . بدبخت ترين مردها مردهايي هستندكه از قدرتي كه خداوند به اون ها داده صرف نظر كنن . اين كه زن ه ا دنبال قدرت باشن طبيعيه . ولي اين كه ما مرد ها قدرت رو به زن ها بديم واقعا ديوانگيه . مثل اينكه از پادشاهي صرف نظر كني و بشي زير دست يكي ديگه و تازه به خدا غربزني كه چرا من به زن تسلط دارم . خدا هم ما رو به ذلت و خواري ميندازه تا قدر عافيتو بدونيم .

Unknown گفت...

عالی بود ناشناس .این نادانه بی منطق هم امیدوارم فهمیده باشه هر چند خودش هم میدونه که چرت میگه

Translate

بايگانی وبلاگ