ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

تناقضات شیعه در محرم؛ چرا به جای روزه گرفتن، حسین پارتی راه می‌اندازند؟

   دیشب در حالی که در یکی از خیابانها مشغول رانندگی بودم، ناگهان جلوم ترافیک شد، جلوتر رفتم مشاهده کردم که عده‌ای شربت را میان سرنشینان خودروهای عبوری توزیع می‌کنند؛ من که اصلا حواسم به این خرافه ماه محرم نبود، نخست فکر کردم جشنی چیزی است؛ پس از اینکه شکل و قیافه اون توزیع کننده رو دیدم، فهمیدم مربوط به حسین پارتی است.
    شیعیان در ماه محرم از یک سو خود را غمگین نشان می‌دهند و از سوی دیگر، در این ماه مخصوصا دو روز نهم و دهم آن، بهترین خوردنی‌هایشان را می‌خوردند، درست مانند جشن؛ کسانی را می‌شناسم که بدترین رفتار را دارند از تن فروشان گرفته تا دزدان سر گردنه اسلامی، ایشان در 10 روز آغازین محرم  برای حسین تو سر و کله‌ی‌شان می‌زنند و پس از اتمام آن "وان کار دیگر می‌کنند"، زیرا اعتقاد دارند که با گریه بر حسین تمامی گناهانشان آمرزیده می‌شود، بنابراین خودزنی می‌کنند؛ اسلام دین سر تا پا خرافه است اما ورژن شیعه‌اش سوپر خرافه.
اکنون ببینید که نظر بزرگان این قوم در مورد خوردن در این روز چیست؟:
روزه روز عاشورا کفاره گناه یک سال است. (تهذیب الاحکام شیخ طوسی/ جلد 4/ صفحه 299)
و سایر احادیث (1)
و همچنین در الاستبصار جلد 2 صفحه 134(2)، وسائل الشیعه (الاسلامیه) حر حاملی/ جلد 7/ صفحه 337) (3) و جامع الاحادیث شیعه آیت الله/ بروجردی / جلد 9/ صفحه 475) (4)

    با آگاهی از همین موضوع است که اقای آیت الله سیستانی از مراجع بزرگ شیعه گفته که بهتر است در روز عاشورا تا عصر چیزی خورده نشود و پس از آن به خوردن جرعه ای اب اکتفا گردد. منبع
===========================================


(1) 
...عن أبی عبد الله عن أبیه عليهما السلام ان علیا عليه السلام قال صوموا العاشورا التاسع والعاشر فإنه يكفر ذنوب سنه.
وعنه عن يعقوب بن يزيد عن أبي همام عن أبي الحسن عليه السلام قال صام رسول الله صلى الله عليه وآله يوم عاشورا.
 سعد بن عبد الله عن ابی جعفر عن جعفر بن محمد بن عبيد الله عن عبد الله بن ميمون القداح عن أبی جعفر عن أبيه عليهما السلام قال صيام يوم عاشورا كفاره سنه.
... أبی جعفر عليه السلام: قال لزقت السفينه يوم عاشورا على الجودی فامر نوح عليه السلام من معه من الجن والإنس ان يصوموا ذلک اليوم وقال أبو جعفر عليه السلام أتدرون ما هذا اليوم هذا اليوم الذی تاب الله عزوجل فيه على آدم وحوا عليهما السلام، وهذا اليوم الذي فلق الله فيه البحر لبنی إسرائيل فأغرق فرعون ومن معه وهذا اليوم الذي غلب فيه موسى عليه السلام فرعون و هذا اليوم الذی ولد فيه إبراهيم عليه السلام، وهذا اليوم الذی تاب الله فيه على قوم يونس عليه السلام و هذا اليوم الذی ولد فيه عيسى ابن مريم عليه السلام و هذا اليوم الذی يقوم فيه القائم عليه السلام.
 (تهذیب الاحکام شیخ طوسی/ جلد چهاد صفحه 299 و 300)

 (2)
 باب صوم يوم عاشوراء.
...عن ابی عبد الله عليه السلام عن أبيه أن عليا عليهما السلام قال صوموا العاشوراء التاسع والعاشر فإنه يكفر ذنوب سنه.
... عن أبی الحسن علیه السلام قال صام رسول الله صلى الله عليه وآله یوم عاشوراء.
 سعد بن عبد الله عن أبي جعفر عن جعفر بن محمد بن عبد الله عن عبد الله بن ميمون القداح عن جعفر عن أبيه عليه السلام قال: صيام يوم عاشوراء كفارة سنه. (الاستبصار شیخ طوسی/ جلد 2/ صفحه 134)

(3) 
أن علیا علیه السلام قال صوموا العاشوراء التاسع والعاشر، فإنه يكفر ذنوب سنه.
عن جعفر عن عليهما السلام قال صیام يوم عاشوراء كفاره سنه. (وسائل الشیعه (الالسلامیه/ حر عاملی/ جلد 7/ صفحه 337)

(4)  
عن أبي الحسن عليه السلام قال صام رسول الله صلى الله عليه وآله يوم عاشوراء.
... عن جعفر عن أبيه عليهم السلام قال صيام يوم عاشوراء كفارة سنة. (جامع الاحادیث شیعه آیت الله بروجردی جلد 9/ صفحه 475)

۲۵ نظر:

Unknown گفت...

برای روزه ی روز عاشورا هم روایت برای گرفتن و جود داره هم برای نگرفتن.من چند مورد برای نگرفتن رو میارم تا روشن بشه.اما از بررسی این موارد به دست میاد که نباید روزه گرفت.

بعضي از متأخرين از متأخرين علماي شيعه، روايات نهي در روزه عاشوراء را ترجيح داده و احاديث استحباب روزه اين روز را حمل بر تقيه نموده‌ و در نتيجه جزم به حرمت نموده‌اند، و ظاهر اين است كه اين نظر اقرب است.
جامع المدارك، مرحوم خوانساري، ج 2، ص 226.

و يا مرحوم محدث بحراني در حدائق:
وبالجملة فإن دلالة هذه الأخبار على التحريم مطلقا أظهر ظاهر.
بالجمله اين كه دلالت اين أخبار (صوم يوم عاشوراء) بر تحريم به طور مطلق، أظهر از ظاهر است.
الحدائق الناضره، محقق بحراني، ج 13، ص 376.

و يا مرحوم نراقي در مستند الشيعه:
فالحق: حرمة صومه من هذه الجهة. فإنه بدعة عند آل محمد متروكة
نظر صحيح: حرمت روزه اين روز است، چون روزه اين روز نزد آل محمد بدعتي متروك محسوب مي‌شود.
مستند الشيعه، محقق نراقي، ج 10، ص 493

Unknown گفت...

در ضمن آقای اییرانی عجب آدمایی رو هم میشناسه( کسانی را می‌شناسم که بدترین رفتار را دارند از تن فروشان گرفته تا دزدان سر گردنه اسلامی) تبریک میگم انگار خیلی کارت به این افراد افتاده.

Unknown گفت...

اما قول التهذیب رو اگر نگاه کنیم این رو میگه که در همون صفحه:(فقد ورد فيه الترغيب في صومه ، وقد وردت الكراهية ايضا) میگه هر دونوع حدیث وارد شده که هم ترغیب کرده و هم نهی کرده و بعد روایت هارو میاره.
ودر آخر دستور به حزن و اندوه میده.اینکه اینجا گفته اشتباهه.
در ضمن شما گفتید که 10 روز چطور شد فقط به عاشورا گیر دادین؟

این هم گفتنیه که این قضیه دلیل دیگه ای برای این هست که دست ایرانی تو دست وهابی ها است این مسئله به وسیله ی وهابی ها داره ترویج میشه.

آزادیخواه گفت...

بنده نیز از زمان کودکی برای حسین سینه زده و گریه میکردم.
بعد از مطالعه کتب تاریخی متعلق به خود مسلمانها دیدم که اساس واقعه عاشورا دروغی بیش نبوده و دکانی برای پول در آوردن و همچنین گول زدن مردم و مطیع کردن آنان میباشد.

بنده یکی دو تا مثال میزنم
.
1- بر طبق یکی از معتبرترین کتب تاریخ اسلام طبری اصلا مسئله تشنگی در کار نبوده است. از وقتیکه این واقعیات از تاریخ طیری را مردم یاد گرفتند آخوندها شروع کرده اند به فحش دادن به طبری و اینکه کتابش اصلا معتبر نیست. در حالیکه همین آخوندهای دروعگو در جائیکه نیاز به بعضی مسائل برای تحکیم دین خرافی تشیع دارند به همین طبری استناد کرده و آنرا معتبر میدانند.

2- همه میدانیم که ده روز محرم حین مشغول التماس به این سعد بود که مرا نکو حتی پیشنهاد رشوه هم کرد. تمام اینها با جزئیات ثب شده است.

ادامه دارد

آزادیخواه گفت...

3- داستانهای دروغ در مورد عاشورا حدود سیصد سال پیش با کتاب روضه سید اشهدا ( اگر نامش را اشتباه نکرده باشم) شروع شد. بخاطر همین کتاب هم دروغ گفتنهای آخوندها در روی منبر در مورد عاشورا را روضه مینامند. در آن کتاب نیز به هیچوجه هیچ استنادی به هیچ کتاب تاریخی و یا راوی نکرده است . فقط یک سری چاخان و رمان نویسی کرده که طرفدار پیدا کند.
و حال آنکه یک از مهمترین راویان طبری (نامش را الآن بخاطر ندارم ولی آقای راوندی حتما میداند) نه تنها شیعه بوده است بلکه یکی ار اجدادش در جنگ صفین در لشگر علی بود و یکی دیگر از اجدادش هم واقعه عاشورا را از کسانی که حضور داشتند قول گرده است.
پر واضح است که این راویان اعتبار دارند و کتاب رمان دروغین که سیصد سال پیش ( یعنی هزار سال پس از واقعه عاشورا) که به هیچ منبع معتبری نیز استناد نکرده است دروغ است.
این چاخانها در زمان شیخ عباس قمی به اوج خود رسید و بعد از او هر آحوندی یک داستان دلخراش دیگر به حادثه عاشورا اضافه کرد که مردم را بیشتر بگریاند.

بنده یکبار در مقاله بسیار جالبی دیدم که حساب کرده بود که اگر فرض کنیم که کل داستانهائی را که به روز عاشورا نسبت میدهند اتفاق افتاده باشد بیش از 6 سال طول میکشد. یعنی طول روز عاشورا باید 6 سال باشد تا تمام آن داستانها و گفته های حسین اتفاق افتاده باشد. ( دنبال آن مقاله زیبا و حسابهای آن هستم تا جهت آقای راوندی ارسال کنم تا حالشو ببرند)

ادامه دارد

آزادیخواه گفت...

4- شیخ عباس قمی نه تنها دروغگوی بزرگی بود ( به این دورغگویان در عالم تشیع محدث میگویند) بلکه در وقایع عاشورا دزدیهای ادبی بسیاری نیز کرده است. یکی از دزدیهای ادبی او از شاهنامه است. حالا داستان چه بوده است :
در لشگر ایرانیان قدیم پرچمداری بود بنام "گرامی" . در موقع جنگ ضربتی به دست راست ان بزرگوار که پرچم را به دست راست خود گرفته بود زده شد و دست راستش دیگر توانائی حمل پرچم را نداشت. لذا آنرا به دست چپ گرفت. بعد از ضربه خوردن دست چپش پرچم را با دو دست زخمی خود بغل کرده و با دندانهایش آنرا افراشته نگاه داشت. بعد گویا با تیر به چشمش زدند و یا با پتک به سرش زدندو او را کشتند. روحش شاد.
حالا شیخ عباس چاخان دقیقا این داستان را به عباس نسبت داده و میگوید وقتیکه که جهت آب به نهر القمه میرفت این اتفاق برای عباس اتفاق افتاده است . بخاطر همین هم آخوندها خودشون هم گیچ شده اند. بعضی وقتها او را علمدار میخوانند و بعضی وقتها سقا. بعضی وقتها هم هر دو.

البته بخاظر داشته باشید که داستانها شاهنامه صدها سال قبل از اسلام وجود داشته است.حتی شاعران زمان محمد مانند نظر بن حارث داستانهای شاهنامه را به شعر هم در آورده بودند چون داستانهای شاهنامه بسیار زیباتر از دزدیهای ادبی محمد از تورات بود و در میان اعراب طرفداران زیادی داشت. الله ساخته محمد نیز از حسودی خود به آن داستانها در قرآن گفته است.
فردوسی فقط آنها را به شعر پارسی در آورده است.
دلیل ذکر این مطلب مهم این است که وقتی یکبار این داستان را یه یک آخوند ( ایرانیان خائن را آخوند مینامند) گفتم با کمال وقاحت گفت : فردوسی از حادثه عاشورا دزدیده است. ازو پرسیدم شما یک کتاب تاریخی نشان بدهید که در زمان فردوسی و یا قبل از آن به آن داستان در مورد عباس اشاره کرده باشد.
با عصبانیت پرسید : یعنی تو اینقدر بیشرفی که حضرت ابولفضل ما را قبول نداری؟
بنده هم برای نجات جان خود سریع استغفار کرده و فرار کردم.
این یعنی تشیع. این یعنی کل اسلام

اسلام دینی جنایتکارانه است و تشیع بر پایه دروغ استوار است

آزادیخواه گفت...

یک مطلب مهم به آنانی که میگویند اعراب هنگام تسخیر ایران با خوشروئی رفتار کردند !!! اگر اشتباه نکنم آقای راوندی و یا یک مسلمان دیگر نیز به این مسئله معتقد بوده و در یکی از نوشتارهای آرش گرامی به آن اشاره کرده بودند.

در یک کلیپی یک مسئله بسیار زیبائی دیدم. و آن اینکه :
افرادی مثل شمر و دیگر لشگریان عمر ابن سعد تمام مسلمانان واقعی بود و شمر حتی 9 بار پیاده به مکه رفته بود. شمر حتی دائی تنی عباس و دو تن دیگر از پسران علی بنامهای ابوبکر و عثمان که در عاشورا کشته شدند (ولی آخوندهای دروغگو نامی از آنها نیمبرند) بود. یعنی شمر دائی ناتنی خود حسین هم بود. بسیاری از لشگریان سعد با لشگر حسن نسبتهائی داشتند. حالا سئوال این است :
این مسلمانان واقعی که به خانواده خود رحم نکرده و بر طبق داستانهای خود آخوندها چنان جنایاتی کردند آیا میتوان قبول کرد هنگام برخورد با ایرانیانی که حتی مسلمان نبودند برخوردی مانند فرشتگان داشتند ؟؟
آیا کسانیکه بر طبق گفته خود شما به یک بچه 6 ماهه نیز رحم نکردند به فرزندان پاک ایران رحم کردند ؟

بنده فکر نمیکنم که تاریخ جهان چنین خائنانی به کشور خود مانند خائنین به ایران را دیده باشد. اینها بخاطر اسلام از هیچ خیانت و دروغی به ایران خودداری نکرده و نمیکنند.

امید است بزودی از دست تمام این خائنین آسوده شویم. دوره جنایتکارترین دین تاریخ بشریت یعنی اسلام رو به پایان بوده و شمارش معکوس آغاز شده است.

Unknown گفت...

آقای آزادی خواه بازم که بدون سند حرف زدی.یاد نگرفتی از سری قبل.آخه تا کی باید شما هر چی خواستی بگی ما بیایم جواب بدیم.در مورد چیزی که نمیدونی حرف نزن.

آزادیخواه گفت...

آقای راوندی

درمودر اول کافی است که شاهنامه را بخوانید ( البته اگر اسلام اجازه میدهد).
در موارد مسلمان بودن و فامیل بودن شمر و حرمله و ابوالفضل و حسین هم که شکی نیست. در باقی موارد بنده عین داستانهائی را که در محرم به خورد ما میدادید تعریف کردم.
حالا برای کدام قسمت سند میخواهید ؟
در کامنتهای آن صفحه نیز آدرس منیع را ( تاریخ ابن سعد) ارائه کردم.

خیلی جالبه که ما حرفهای خود شما را به شما میزنیم و شما سند میخواهید

آزادیخواه گفت...

آرش گرامی
در انتظار مقالات زیبای شما هستیم. چندی است مقاله جدیدی از شما نرسیده است.

ناشناس گفت...

توهمات راوندی واقعا خنده دار است

ناشناس گفت...

گایش کون فاطمه زهرا در بهشت موهوم الله مدینه، در روایات آمده که فاطمه زهرا به قدری حشری بود که الله برای او در بهشت یک کیر دونی درست کرده بود و فرشتگان هر روزه به صورت کیر بر او نازل میشدند...

ناشناس گفت...

راوندی، من مادرتو میگام..

ناشناس گفت...

آخوند مصطفی حسینی طباطبایی یه ملای جاکش و حرومزادس که باید مادرش گاییده بشه!

ناشناس گفت...

من دارم سعی میکنم تا مادر فاحشه ی جناب راوندی رو از زیر آخوند حسینی قزوینی بکشم بیرون !!

ناشناس گفت...

دیگه ویکی پدیا هم در مورد تاریخ اسلام و اون محمد تازی مادر قحبه دروغ میگوید .. ویکی پدیایی که به دست اسلامگرایان و ماله کشان افتاده باشد ویکی پدیا نیست !

ناشناس گفت...

خواهشا بدون فحش و پیش داوری نظر بدید تا ما هم استفاده کنیم
ممنون میشم

ناشناس گفت...

(آیه ۲۴ سوره نساء) محمد بن عبد الرحمان با اسناد از ابوسعید خدری روایت میکند که در جنگ اوطاس بر زنان اسیر شوهردار دست یافتیم و از نزدیکی با آنها ناراحت بودیم، مسئله را از پیغمبر پرسیدیم، آیه بالا نازل شد و تصرف آنها بر ما حلال گردید.

احمد بن محمد بن حارث با اسناد از ابوسعید روایت میکند که وقتی اهل اوطاس را اسیر کردی از خود پرسیدیم چگونه با زنانی که طایفه شان را و شوهرانشان را میشناسیم، نزدیکی کنیم، آیه بالا نازل شد.

(اسباب نزول واحدی نیشابوری، ترجمه علیرضا ذکاوتی قراگزلو)

ناشناس گفت...

سنن ابوداوود، کتاب الحدود، حدیث ۴۳۶۱
ترجمه:ابن عباس روایت میکند:مرد کوری همسر کنیزی داشت که به پیامبر ناسزا میگفت، او را نهی میکرد اما او دست بر نمیداشت، یک شب کنیز شروع به ناسزا گفتن به پیامبر کرد، مرد او را برحذر داشت اما او دست برنداشت. مرد خنجری برداشت و در شکم زن فرو برد و شکم او را پاره کرد و بچه ای که در شکم داشت بین پاهایش افتاد و غرق خون شد. فردای آن روز وقتی به پیامبر خبر دادند، او مردم را جمع کرد و فرمود:شما را بخدا و بحق خودم سوگند می دهم کسی که اینکار را کرده جلو بیاید. مرد در حالی که میلرزید برخواست و جلوی پیامبر ایستاد و گفت:یا رسول الله من ارباب او هستم، او به شما ناسزا میگفت و شما را انکار میکرد، من او را نهی کردم اما فایده ای نداشت. او همسر من بود و من از او دو پسر همچون مروارید دارم. دیشب که دوباره شروع کرد خنجری در شکمش فرو کردم و او را کشتم. پیامبر فرمود من شهادت می دهم که نباید هیچ خون بهایی برای او پرداخت.

بخشیدن قاتل بخاطر این که قاتل گفته مقتول به پیامبر دشنام داده غیر قابل قبول است. اگر قاتل برای نجات خود از مجازات دروغ گفته باشد چه ؟ در طول ۱۴۰۰ سال چند مرد با استناد به این حدیث از مجازات کشتن زنان بی گناهشان فرار کرده اند ؟

ناشناس گفت...

محمد جلوی چشم مردم لخت شد

حدثنا مَطَرُ بن الْفَضْلِ قال حدثنا رَوْحٌ قال حدثنا زَكَرِيَّاءُ بن إِسْحَاقَ حدثنا عَمْرُو بن دِينَارٍ قال سمعت جَابِرَ بن عبد اللَّهِ يحدث أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم كان يَنْقُلُ مَعَهُمْ الْحِجَارَةَ لِلْكَعْبَةِ وَعَلَيْهِ إِزَارُهُ فقال له الْعَبَّاسُ عَمُّهُ يا بن أَخِي لو حَلَلْتَ إِزَارَكَ فَجَعَلْتَ على مَنْكِبَيْكَ دُونَ الْحِجَارَةِ قال فَحَلَّهُ فَجَعَلَهُ على مَنْكِبَيْهِ فَسَقَطَ مَغْشِيًّا عليه فما رؤي بَعْدَ ذلك عُرْيَانًا.
سند : البخاري الجعفي، ابوعبدالله محمد بن إسماعيل (متوفاي۲۵۶هـ)، صحيح البخاري، ج۱ ، ص ۱۴۳، ح۳۵۷، كِتَاب الصَّلَاةِ، بَاب كَرَاهِيَةِ التَّعَرِّي في الصَّلَاةِ وَغَيْرِهَا ، تحقيق د. مصطفي ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة
– بيروت، الطبعة: الثالثة، ۱۴۰۷ – ۱۹۸۷

ترجمه : رسول الله همراه مردم سنگ هاى کعبه را جا به جا مى نمودند در حاليکه لنگى بر تن داشتند ؛ پس عباس عموى ايشان به ايشان گفت : اى فرزند برادرم اگر اين لنگ را باز کنى و آن را بر روى دوشت بگذارى در زير سنگ ( راحت تر خواهى بود ) پس ايشان لنگ را باز کرده و آن را بر روى دوش خود انداخت!!! ؛ ناگهان بيهوش بر روى زمين افتاد ؛ پس ديگر بعد از آن کسى حضرت را برهنه نديد.

آزادیخواه گفت...

دوست گرامی و نازنین آرش

اول اینکه پست بالا را بنده فرستادم. چون خاطرم هست که در یکی از پستهایتان نوشته بودید که در جائی خوانده اید که محمد نیز یکبار در کغبه لخت شده بود ولی آدرس آنرا بخاطر نمی آوردید. بنده اینرا پیدا کرده و در بالا فرستادم. فکر کنم همانی باشد که منظور جنابعالی بود.

آزادیخواه گفت...

و اما مطلب دوم

بنده در حال بحث با یک شیعه تند هستم.
در یکی از پستهای شما در جائی دیدم که نوشته بودید که شیعه حتی یک حدیث صحیح ندارد. البته دلایل بسیار منطقی نیز ارائه کرده بودید که بنده بخاطر ندارم. آیا میتوانید آن دلایل را بار دیگر برای بنده بفرستید.شدیدا به آن نیاز دارم.
بسیار سپاسگزار خواهم شد.
شاد و تندرست باشید

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

آیا وهابی ها مادرت رو گاییدن جناب راوندی ؟

Translate

بايگانی وبلاگ