ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

جرم توهین به محمد یا همان سب النبی چیست؟


    محمد در کتابی که آن را سخن خدایش، الله می‌داند؛ از قول همین خدا، حتی گفتن اینکه او شخصی است زود باور را مصداق آزار خویش می‌داند، زیرا در آن زمان مردم به او می‌گفتند که شخصی است متوهم:
ِنْهُمُ الَّذِينَ يُؤْذُونَ النَّبِيَّ وَيَقُولُونَ هُوَ أُذُنٌ قُلْ أُذُنُ خَيْرٍ لَكُمْ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَيُؤْمِنُ لِلْمُؤْمِنِينَ وَرَحْمَةٌ لِلَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ رَسُولَ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ (توبه/31)  و از ایشان کسانی هستند که همواره پیامبر را آزار می دهند و می گویند او شخص زود باوری است بگو  زودباوری او برای شما بهتر است، به الله ایمان دارد و فقط به مؤمنان اعتماد می‌ورزد و برای کسانی از شما که ایمان آورده‌اند رحمت است و برای کسانی که همواره فرستاده‌ی الله را آزار می دهند، شکنجه‌ای دردناک وجود دارد.

 اکنون به این احادیث توجه کنید، سخنانی که کاملا گویا هستند.

عبدالله ابن عباس روايت مي كند: 
      مرد کوری مادر بچه‌هایش ( کنیزش) (1) در حالی که مرتب به پیامبر ناسزا می‌گفت و او را انکار می‌کرد، از این کار برحذر می‌داشت؛ ولی او کارش را ادامه می‌داد؛ شب هنگام دوباره پیامبر را انکار کرد و دشنام داد، پس شوهرش خنجری برداشت و در شکم آن زن فرو برد و شکمش را درید و او را کشت،  بچه‌ای که در شکم داشت خون آلود بین دو پاهایش قرار گرفت؛  فردای آن روز هنگامی که به پیامبر خبر دادند، او مردم را جمع کرد و گفت:
     شما را به الله سوگند می‌دهم مردی که این کار را  کرده بلند شود، پس کور در حالی که می‌لرزید، بلند شد و جلو رفت تا اینکه پیش پیامبر ایستاد و گفت: ای رسول الله، من صاحب اویم؛ او به شما دشنام می‌داد و منکر شما بود، من او را باز داشتم ولی کارگر نیفتاد او همبستر من بود و من از او دو فرزندی مانند مروارید دارم؛ دیشب که دوباره آغاز کرد، خنجری در شکمش فرو کردم و او را کشتم.
پیامبر گفت: 
من گواهی می‌دهم که او خونی ندارد. ( روایت ابوداود حدیث شماره 4361 - سنن نسائی حدیث شماره 4081 - معجم الکبیر طبرانی/ جلد 11/ صفحه 278)  (2)

 و با اندکی تغییر در طبقات کبری ابن سعد، ابن سعد می‌گوید که این زن، زنی یهودی و کنیز این کور (عبدالله ابن ام مکتوم) بود. (3)

و در شیعه: 
   از ابی عبداله (امام صادق) در مورد کسی که به پیامبر دشنام دهد، پرسیده شد؛ گفت: در همان حال نشسته، او را کشید پیش از اینکه به جلو بلند شود. (وسائل الشیعه (ال بیت) جلد 28/ صفحه 337) (4)

و در حالت کلی:
   شاتم النبی صلى الله علیه و سلم یقتل سواء كان مسلمًا أو كافرا. (دشنام دهنده به پیامبر چه مسلمان باشد و چه کافر، کشته می‌شود)


   این است آنچه که اسلام بر سر انسان می‌آورد، اگر شما مسلمان باشی، آن بلا را ممکن است نه تنها بر سر دیگران که بر سر نزدیکانت هم بیاوری.
==========================================
==========================================

(1) اینکه برخی در ایران به خانمشان، مادر بچه ها می‌گویند؛ ریشه در همین موضوع دارد، ایشان نادانسته به تقلید از فرهنگ برده‌داری اسلام، زنشان را کنیزشان می‌گویند؛ زیرا اعراب آن زمان اگر از کنیزشان، صاحب فرزند می‌شدند در خطاب به او، واژه همسرم یا کینزم به کار نمی‌گرفتند؛ بلکه مادر بچهها می‌گفتند.

(2) ان أعمى كانت له أم ولد تشتم النبی صلى الله عليه وسلم و تقع فيه فينهاها فلا تنتهی ویزجرها فلا تتزجر قال فلما كانت ذات ليله جعلت تقع فی النبي صلى الله عليه وسلم وتشتمه  فأخذ المغول فوضعه فی بطنها  و اتكأ عليها  فقتلها فوقع بين رجليها طفل فلطخت ما هناك بالدم ، فلما أصبح ذكر ذلك لرسول الله صلى الله عليه وسلم ، فجمع الناس فقال : أنشد الله رجلا فعل ما فعل لي عليه حق إلا قام ، فقام الأعمى يتخطى رقاب الناس وهو يتزلزل حتى قعد بين يدی النبي صلى الله عليه وسلم  فقال يا رسول الله، أنا صاحبها كانت تشتمک وتقع فيک فأنهاها فلا تنتهی  و أزجرها فلا تنزجر  ولی منها ابنان مثل اللؤلؤتين  و كانت بی رفيقه فلما كانت البارحه جعلت تشتمک و تقع فيك  فأخذت المغول  فوضعته فی بطنها  و اتكأت عليها حتى قتلتها فقال النبی صلى الله عليه و سلم: ألا اشهدوا أن دمها هدر.

(3) نزل بن أم مكتوم على يهودية بالمدينه عمه رجل من الأنصار فكانت ترفقه وتؤذيه فی الله ورسوله فتناولها فضربها فقتلها فرفع إلى النبی صلى الله عليه و سلم فقال أما والله يا رسول الله إن كانت لترفقنی ولكنها آذتنی فی الله و رسوله فضربتها فقتلتها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أبعدها الله تعالى فقد أبطلت دمها (طبقات کبری ابن سعد/ جلد 4/ صفحه 210)

(4) عن ابی عبد الله  أنه سئل عمن شتم رسول الله (ص) فقال  يقتله الأدنى فالأدنى قبل أن يرفع إلى الإمام. (وسائل الشیعه (ال بیت) جلد 28/ صفحه 337)

۸ نظر:

Unknown گفت...

حالا چرا یکی باید به کس دیگری دشنام بده ؟
اگر دشنام نده مشکلش حل نمیشه ؟یا دشنام دادن مشکل کسی را حل کرده ؟

arsh irani گفت...

درود بر شما؛
فرق است میان دشنام دادن به من و شما که شخصیت حقیقی هستیم با کسانی مانند محمد و چنگیز.
اگه بگیم که محمد جانی دنیا رو به لجن کشیده و نماد شهوترانی کوره، همین جمله کافیه تا به اتهام سب النبی اعدام بشیم.

arsh irani گفت...

اگه دشنام جرمش اعدامه پس باید اول الله رو نمادین اعدام می کردند بعدش هم محمد.
اگه در جامعه جرم دشنام اعدام باشه پس این قانون رو همه گیر کنید، چرا در مورد یک جانی ذفقط باید اجرا بشه؟

Unknown گفت...

چون کاری که اینها کردند دروغ به جامعه بود.سلولی که سرطانیه باید حذف بشه.

ناشناس گفت...

پروفسور!! اَم با اُم فرق می کنه! اولی یعنی کنیز (معنی یا هم می دهد) و دومی یعنی مادر. از سطح سوادت معلومه که چرا سایتت پز از دری وری است!

arsh irani گفت...

اول ی خورده تحقیق کن بعد نظر بده، اولا اینجا منظور من کنیز نیست، بلکه مادر بچه هاست که اعراب اگه از کنیزشون بچه دار شدند دیگه بهش نمیگن همسرم، بلکه میگن مادر بچه هایم، ثانیا اون واژه امه است نه ام و جمعمش میشه اماء: وَأَنكِحُوا الْأَيَامَى مِنكُمْ وَالصَّالِحِينَ مِنْ عِبَادِكُمْ وَإِمَائِكُمْ ... شرح:
http://iran000.blogspot.com/2012/01/blog-post_09.html

ناشناس گفت...

سلول سرطانی، اون مادر فاحشه ی تو هست

Unknown گفت...

تا حالا با خودت گفتی از کجا اومدی؟؟؟وجدانا
مامان بابات چی به خوردت دادن که کافر شدی.کافر که شاخ و دم نداره امثال تو از صدتا داعشی بدترن...در ضمن هرچه زودتر دینتو تغییر بده تا بقیه رو الوده به ویروست نکردی.خیلی خطرناکه.

Translate

بايگانی وبلاگ