ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۳ شهریور ۳, دوشنبه

محمد با زنان مشورت می‌کرد و خلاف رأی آنان عمل می‌نمود!

                                             تاکتیک جنگی محمد  
 اسلام دینی است زن ستیز، زن ستیز بودن این دین ناشی از دیدی است که محمد به زنان داشته؛ او در آیات مختلف قرآن، زن را کالای جنسی معرفی نموده است؛ احادیث مختلفی که از وی و سایر سران دین مانند علی نقل شده نقل شده در همین راستاست.
اکنون به یکی دیگر از این احادیث توجه فرمائید تا بهتر شخصیت این مرد را بشناید:
   هنگامی که رسول الله قصد جنگیدن را داشت، زنان را صدا می‌زد، با ایشان مشورت می‌نمود، سپس بر خلاف آن عمل می‌کرد. (الکافی/جلد 5 / صفحه 518 - مکارم الاخلاق / شیخ طبرسی / صفحه 230 - وسائل الشیعه (آل بیت) / حر عاملی / جلد 20 / صفحه 179 - من لایحضره الفقیه / شیخ صدوق / جلد 3 / صفحه 468 - سنن النبی / علامه طباطبائی / صفحه 124 - جامع الاحادیث الشیعه / آیت الله بروجردی / جلد 20 / صفحه 258 - وسائل الشیعه (الاسلامی) / حر عاملی / جلد 14 / صفحه  129 - بحار الانوار / جلد 100 / صفحه 227) (1)
   ظاهرا حدیث بالا یعنی مشورت با زنان و بر خلاف آن عمل کردن در جنگ، یکی از تاکتیک‌های جنگی محمد بوده است و علی هم می‌گوید:
هر امری که زنان آن را تدبیر نمایند ملعون است. (من لایحضره الفقیه / شیخ صدوق / جلد 3 / صفحه 468 - الکافی / جلد 5 / صفحه 518 - جامع الاحادیث الشیعه / آیت الله بروجردی / جلد 20 / صفحه 260 - بحار الانوار/ جلد 100 / صفحه 228 - الفصول المهمه فی الاصول الائمه / حر عاملی / جلد 2 / صفحه 333 - مستدرک سفینه البحار / شیخ علی نمازی شاهرودی / جلد 3 / صفحه 255 ) (2)
 قرآن برای تحقیر و هیچ انگاری بتها در مورد آنان می‌گوید که آنان مادگانی بیش نیستند، مادگانی سرکش و شیطانی: 
   إِن يَدْعُونَ مِن دُونِهِ إِلاَّ إِنَاثًا وَإِن يَدْعُونَ إِلاَّ شَيْطَانًا مَّرِيدًا)نساء/117) آنهائی که غیر از الله می‌خوانند مادگانی (جنس ماده) بیش نیستند و اینها که می‌خوانند جز شیطانی سرکش (چیز دیگری) نیستند.
=======================================
 (1)  كان رسول الله  اذا اراد الحرب، دعا نسائه فاستشارهن، ثم خالفهن.
 (2) قال علی عليه السلام:  كل امرء تدبره امراه فهو ملعون.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

موضوع بسیار مهم دیگه اینه که در اسلام به ما میگویند که خدا زمان و مکان نداره. ولی آیه ای در قران هست که میگه: یک سال خداوند برابر با 1000 سال انسانها است. یعنی هر 100 سال انسانها برابر با 2.4 ساعت خداست.
اگر خدا زمان و مکان نداره چرا در این آیه میگوید که خدا زمان دارد.

Babak

ناشناس گفت...

ببخشید این آیه میگه:
یک روز خداوند برابر با 1000 سال انسانها است یعنی 100 سال انسانی مساوی است با 2.4 ساعت خداوند.
بابک

ناشناس گفت...

یکی از منابع را چک کردم همچین چیزی نبود
خلاصه راست دروغ را میزاری تو وبلاگ ادم های تنبل هم که حوصله پیگیری ندارند بروند ببینند ایا این حرف درست است یا خیر
به هر حال خدا وجود داره و خدا هدایتت کنه البته این رژیم اخوندی همه را بی دین کرده
بی دین باش ولی انسان باش هموطن
ولی واقعا اگر دین نبود یا دست کم قدرت و پول در دست اخوند نبود الان دنیا اینقدر مشکل نداشت و شما به جای اینکه وقتت را صرف نوشتن این مطالب کنی سعی میکردی چند تا مطالب اموزنده در وبلاگت بزاری که همه استفاده کنند


به امید ازادی وطن

arsh irani گفت...

چرا دروغ میگی؟ کدام منبع را چک کردی؟
من متن عربی تمامی منابع را نوشتم تا کار برای کسانی که اهل تحقیق هستند راحت بشه.

Unknown گفت...

خیلی خیلی مقطعی به ماجرا نگاه کردیزو به نظر میاد سعی داری تا افکارت رو به خورد ملت بدی
تفاوتی بین تو و ملاها نمیبینم
اگر به خوردت نمیره یه نصیحتی از من بشنو
قران و دین و مذهب و خدا رو کنار بزار و سعی کن خودتو بشناسی ، نه واقعا سعی کن . از بند عقل و منطق که خلق درجه سوم میشن رهایی پیدا میکنی اون موقع خودت میفهمی تا حالا چه گندی زدی و البته دیگه دیر شده
طرح سوال>
اگه یه روز بفهمی اشتباه میکردی و حق با تو نبوده چه جوابی به خدا میدی و چه جوابی به اونایی که با خوندن متن هات گمراه شدن؟

پدرام گفت...

درجواب آقای حامد وفاخواه:
فرق نویسنده این سایت و افرادی مثل محمد اینه که اونها یک "ورد" تحویل مردم میدن و میگن همین درسته. جز این اگه بگید میرید جهنم. حالا برای من و شما ممکنه این سوال پیش بیاد که اگه این "ورد" اشتباه باشه چی؟ ولی نویسنده سایت مطالبی رو با دلیل و منطق توضیح میده. من و شما هم میتونیم ازش نتیجه گیری کنیم و راه درست رو پیدا کنیم. دیگه نمیتونید ازش مسوولیت بخواهید. مثل اینکه بری از معلم ریاضیت بپرسی اگه یه روز معلوم شه 2 + 2 مساوی چهار نبود، جواب اونهایی که اینجوری حساب کتاب کردن رو چی میدی؟!

ناشناس گفت...

محمد بر اساس ایات قران تابع وحی بوده ودر ضمن مکلف گردیده با مردم مشورت کرده سپس با توکل بر خدا عمل میکرده این ایاتی که مکررا به او تذکر داده شده که پیرو وحی باشد وبا نطر جمع عنمل کند در تناقض اشکار با گفته شماست که گفته اید با زنان مشورت میکرد سپس بر خلاف ان عمل میکردیعنی برای هر امر مهمی پیامبر نظر مومنین وایات خدا را وامیگذاشت ومیرفت نظر زنان را جویا میشد سپس بر خلاف ان عمل میکرد ایا خودتان به این سخنان بی پایه وخنده دار باور دارید اگر نظر زنان موافق ایات قران وعامه مردم بود باز هم محمد خلاف ان عمل میکرد

Translate

بايگانی وبلاگ