ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۳ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

زن از دید امام علی

  از میان شخصیتهای اسلامی، علی را باید یکی از زن ستیزترین‌ها دانست؛ آنچه که در زیر می‌خوانید نمونه‌هائی هستند از دیدگاه علی نسبت به زن و جایگاه او در اسلام و همچنین دستوری که به مردان برای برخورد با زنان داده است؛ این احاددیث در منابع زیادی آمده که چون الکافی کلینی معتبرترین منبع مذهبی است که با نام آن کشورمان را به خاک سیاه نشاندند من تمام این احادیث را از همین کتاب و به نقل از علی ابن ابی طالب  آوردم و در پاورقی متن اصلی کتاب که به زبان عربی است را نیز نوشتم:

کسی که از زنش پیروی کند الله او را با سر در آتش جهنم می‌اندازد.

   حضرت علی (ع) فرمود: "کسی که از زنش پیروی کند، الله او را با سر در آتش جهنم می‌اندازد، گفته شد:  "آن پیروی کردن چیست؟" فرمود: "از او درخواست رفتن به حمام و رفتن به عروسی و رفتن به مکانی که نوحه سرائی مرده می‌کنند و درخواست لباس نازک کند و مرد به آن پاسخ مثبت بدهد(1) (الکافی/جلد 5 / صفحه 517، ثواب الاعمال / شیخ صدوق / صفحه 24)

 علی می‌گوید که اگر زنان شما را امر به معروف کردند، بر خلاف آن رفتار نمائید:

   بترسید از شر زنان و از انتخاب آنان بر خود دوری کنید، اگر شما را به معروف امر کردند بر خلاف آن رفتار نمائید تا از شما در خواست منکر نکنند. (الکافی / کلینی / جلد 5 / صفحه 517،)   (2)

 مخالفت کردن با زنان برکت است
در مخالفت کردن با زنان برکت است (الکافی / جلد 5 / صفحه 518) (3) 

خودداری کردن و از مشورت با زنان
در مورد رازهای خویش با زنان مشورت نکنید.(الکافی / جلد 5 / صفحه 517،   ) (4) 
بر شماست که از مشورت با زنان خودداری کنید، زیرا در آنان سستی و ضعف بسیار شدید و ناتوانی است. (الکافی/جلد 5 صفحه 517 )   (5)

 هر کاری که تدبیرش به دست زنان باشد ملعون است

هر کاری که تدبیرش به دست زنان باشد، ملعون است (الکافی / جلد 5 / صفحه 518) (6)

زنان نفهمی هستند که باید در خانه پنهانشان کرد 
   زنان نفهم و عورت (7) هستند، نفهمی‌شان را با سکوت و عورت بودنش را با نگه داشتن آنان در خانه پنهان کنید (الکافی / جلد 5 / صفحه 535   )  (8) 

از یاد دادن سوره یوسف به زنان و خواندن این سوره جلو آنان خودداری نمائید.
    نه سوره یوسف به زنانتان یاد دهید و نه جلوشان این سوره را بخوانید، زیرا که در آن فتنه است؛ به آنان سوره نور آموزش دهید، زیرا در آن پند است. (الکافی / جلد 5 / صفحه 516)    (9)

توهین بسیار زشت که از ترجمه عامیانه آن شرم دارم
امام علی (ع): واژن‌ ها (زن ها) را بر پالان‌ها قرار ندهید؛ زیرا هیجانشان را در ارتکاب گناه زیاد می‌کنید.  (الکافی / جلد 5 / صفحه 516) (10)؛ (منظور از پالان ها، سوار شدن بر الاغ یا اسب با حالتی که ما امروزه سوار دوچرخه یا موتور سیکلت می‌شویم).
   برای دیدن سایر سخنان علی و توهین‌های او به زنان به نقل از نهج البلاغه، اینجا را کلیک کنید.

==========================================

(1)  قال علی (ع:) "من اطاع امراته، كبه الله على وجهه فی النار؛ قيل: "و ما تلک الطاعه؟ قال: "تطلب اليه ان تذهب الى الحمامات و الى الاعراس و الى النايحات و الثياب الرقاق فيجيبها (لفظ ثواب الاعمال شیخ صدوق صفحه 24)

(2) اتقوا شرار النساء و كونوا من خيارهن على حذر و ان امرنكم بالمعروف فخالفوهن كيلا يطمعن منكم فی المنكر.

تعوذوا بالله من طالحات نسائكم وكونوا من خيارهن على حذر ولا تطيعوهن في المعروف فيأمرنكم بالمنكر.

(3)    فی خلاف النساء البركه.



(4) لا تشاوروهن فی  النجوى

(5)    اياكم و مشاوره النساء فان فيهن الضعف و الوهن و العجز.


(6)  كل امرء تدبره امراه فهو ملعون.


(7)  در فقه اسلامی شیعی به باسن و آلت تناسلی انسان عورت گفته می‌شود، البته به نظر در اینجا منظور چیزی است که خودش توانائی حفاظت از خودش را ندارند و تقریبا معادل بی در و پیکر. قرآن می‌گوید:

    وَإِذْ قَالَت طَّائِفَةٌ مِّنْهُمْ يَا أَهْلَ يَثْرِبَ لَا مُقَامَ لَكُمْ فَارْجِعُوا وَيَسْتَأْذِنُ فَرِيقٌ مِّنْهُمُ النَّبِيَّ يَقُولُونَ إِنَّ بُيُوتَنَا عَوْرَةٌ وَمَا هِيَ بِعَوْرَةٍ إِن يُرِيدُونَ إِلَّا فِرَارًا  (احزاب / 13) هنگامی که گروهى از آنان گفتند: "اى مردم مدينه، از این پس شما بی درنگ باید برگردید و گروهی از آنان از پيامبر اجازه خواستند و می‌گفتند خانه‏‌های ما بی در و پیکر است، در واقع خانه هایشان بی در و پیکر نبود و آنها هدفی جز فرار از جهاد نداشتند.  مراحل واجب شدن جهاد در اسلام

(8) 
النساء عی وعوره فاستروا عيهن بالسكوت و استروا عوراتهن بالبيوت.

(9) لا تعلموا نسائكم سوره يوسف و لا تقرئوهن اياها، فان فيها الفتن وعلموهن سوره النور فان فيها المواعظ.

(10)  قال امير المؤمنين (ع) لا تحملوا الفروج على السروج فتهيجوهن للفجور.
 معنی فرج

۳۹ نظر:

امیر علی گفت...

برای من اون حدیث آخری که از زنها با عنوان کسها ( کوسها) یاد کرده میتونم متوجه بشم که این علی چه جور شخصیتی بوده چیزی تو مایه عربده کشان انصار حزب الله.

پیروان مذهب اهل بیت گفت...

انشاء الله خبر دستگیریت رو بوسیله سربازان گمنام امام عصر ارواحنا له الفداء بشنوم مطمئن باش اون روز نزدیک است.

samira گفت...

اونهایی که این حرف ها رو میزنن نمیدونم ارزش حضرت فاطمه و پر رنگ بودنشون در دین اسلام را نمیبینن؟
اگه منظورتون اینه که زن به عنوان مدل برای یک برند با ارزش هست اینو که میمون روی چیتوز هم انجام میده!
امیدوارم مطالبی که گذاشته میشه بیشتر رووش فکر بشه

bijan گفت...

سميرا جان لطفان دست إز مقلته كردن بردايد و نظرتان رو رد بإره فرمايشات امام تان را بدهيد، حالا فاطمه پر رنگ بودة يا كم رنگ رو بگذار برأي يك بحث ديگه

ناشناس گفت...

مرگ بر الله
مرگ بر محمد
مرگ بر اسلام
مرگ بر آخوندها (بلند)

«یک مسلمان سابق»

ناشناس گفت...

دنیا دست سرمایداران است و سرمایداران دنیا را طبقاتی کرده اند، ادیان هم رسالتی طبقاتی هستند بطور مثال در دین اسلام برابری بین زن و مرد بی معنی است یا حتی بهشت و جهنم هم طبقه بندی شدند هستند،
تمام کثافت کاری های دنیا بخاطر لیبرالیزم و سرمایداری است یعنی بازار آزاد و مالکیت های خصوصی.
بنابراین تا زمانیکه سرمایداران حاکم بر دنیا هستند ادیان هم نابود شدنی نیستند زیرا ادیان بطور طنز و نهایتا علمی مورد نقد قرار میگیرند تنها راه نابودی کامل مذهب نقد طبقاتی و ماتریالیستی آن است.
اما تا زمانی که سرمایداران در دنیا حکمران هستند هیچگاه مذهب نابود نمیشود زیرا مذهب سلاح افیونگری سرمایداران است.

مرگ بر مذهب نوکر سرسپرده ی شاهان و سرمایداران
زنده باد برابری و دیکتاتوری زحمتکشان

samira گفت...

آقای بیژن در هر بحثی مثال زدن بهترین شیوه برای ساده گویی است البته با مدرک.
من حرفم اینه که قشنگترین نوع آزادی و ارزش به زنان در اسلام شیعه آمده این مثال و خیلی مثال های دیگه هم این حرف رو ثابت می کنه.
میخوام بگم حرف زیاده اما چیزی که میشه با چشم دید و با وجود حسش کرد، چرا بسپاریم به گوش و خواندن متن!

Unknown گفت...

این به اصطلاح حضرت (!) علی کرگدن یه زن ستیز و متحجر ومغز باخته و عقب مونده ذهنی مالیخولیایی تمام عیار بوده . حالا هرچی این مذهبیا و بسیجی ها و حزب اللهی های احمق تر و متحجر تر و مذهب زده تر از اونا میخوان این توحش و بربریت اسلام و مسلمونا رو توجیه و ماله کشی کنن نمیشه که ! از بس که کارنامه اعمالشون تیره و سیاهه ! این حرفایی که این حضرت علی کرگدن (ع) میزده الان تو دور افتاده ترین و عقب مونده ترین کشورای آفریقایی هم پیاده نمیشه !

Unknown گفت...

سلام
میخام بدونم این منابع رو از کجات درآوردی.
آخه خر با اون خریتش میفهمه که کس و شعر نوشتی

G Kashani گفت...

دوست عزیز اگه به دنبال نقد اسلام هستید لطفا از قرآن بگوئید در سوره نساء آیه 34 چنین در مورد زن گفته شده :
مردان سرپرست زنانند به دليل آنكه خدا برخى از ايشان را بر برخى برترى داده و [نيز] به دليل آنكه از اموالشان خرج مى‏كنند پس زنان درستكار فرمانبردارند [و] به پاس آنچه خدا [براى آنان] حفظ كرده اسرار [شوهران خود] را حفظ مى‏كنند و زنانى را كه از نافرمانى آنان بيم داريد [نخست] پندشان دهيد و [بعد] در خوابگاه‏ها از ايشان دورى كنيد و [اگر تاثير نكرد] آنان را ترك كنيد پس اگر شما را اطاعت كردند [ديگر] بر آنها هيچ راهى [براى سرزنش] مجوييد كه خدا والاى بزرگ است (۳۴

G Kashani گفت...

یک روز یک نفر شخصی زیبا رو دید که خیلی مجذوب شمایلش شد , سر صحبت رو باز کرد و از ایشون اسمشونو پرسید , طرف جواب داد من شیطانم , گفت باورم نمیشه ما عکس شما رو زشت دیده ایم , شیطان در جواب گفت وقتی قلم به دست دشمن بیفته بهتر از این نمیشه ازش انتظار داشت , دوست عزیز برای استخراج یک مطلب تاریخی نیاز به مطالعه بیشتر دارید , تشخیص صحت مطلبی در مورد یک شخصیت تاریخی نیاز به شناخت و مطالعه اون شخصیت از دوران طفولیت تا پایان عمر میباشد , این مطلب رو کسی مینویسه (خودم )که یک زمانی مثل شما فکر میکرد اما اگر به دنبال آگاهی و در نهایت پرورش فریدونان هستی , شخصیت علی نه تنها در تضاد هست بلکه در الگویی به مراتب کاملتر ....,

من به شما برای نیت پاکی که دارید (رسوندن آگاهی که همانا شغل پیامبران بوده) احترام زیادی قائلم , و کاش فضای مناصبی در مملکت خودمون بود که شما هم میتونستید آزادانه حرفتونو بزنید , اتفاقا فضا با بودن شما زیبا تر میشد , تا زمانی که مخالفی نباشد نمیشه از بزرگی علی گفت ,

G Kashani گفت...

بهترین بازیکن فوتبال رو هم اگه با هم تیمی های خود بزارید تو زمین که هی پشت سر هم گل بزنند , بزودی خسته میشند , انرژی نوشتن این چند خط رو شما به من دادید وگرنه من که تو بهشت خودم یا علی و محمد و حسین و در زیر چتر قرآن زندگی خودمو دارم , خیلی وقت داشته باشم 4 تا کار دیگه که به بالا بردن کیفیت زندگیم میکنه انجام میدم
از اینکه دوستانی مثل شما با نیت خیرشون هر چند مخالف مزیین کننده این بوستان هستند خوشحالم
امیدوارم این حس واقعی دو طرفه باشه

G Kashani گفت...

آقا مصطفی صحبت میکنی که انگار داری از عباس آقا فامیل محلتون دفاع میکنی , این کسی که میخوای از فضایلش بگی علی هست اگه علی رو شناختی از فضایلش بگو , اگه شناختیش مطمئن باش اینقدر داره که 4 تاشم به این دوستمون گفته بشه , از این فرصت استفاده کن برای گفتن فضایل نه رذایل

arsh irani گفت...

@ رضا کاشانی.
از اینکه مؤدبانه نوشتید سپاسگزارم، گرامی، بیشتر نقد من از اسلام متکی بر قرآن است، در موردی که نوشتید من چندین پست گذاشتم، پائین موضوعات بررسی شده بر " ستم اسلام به زنان و مجوز تجاوز جنسی به زنان دگراندیش. " کلیک کن و یا در جستجوی بنویس.
مسلمین در برخورد با شما قضیه مرغ و شتر مرغ مطرح می کنند، اگر از قران بنویسید می گویند احادیث مفسر قرآن هستند و استنباط شما اشتباه است و اگر از احادیث بنویسید می گویند بهترین منبع قرآن است.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

آقای کاشانی به نظر میرسه شما هنوز ابتدای راه هستی و صابون اسلام به تنتون نخورده. مگر علی تو پروفایل زندگیش جز ٢٥ سال آدم کشی چی داره؟ علی رو با نهج البلاغه بشناسید که لینک گفتارش در مورد زنان رو کمی بالاتر میتونید پیدا کنید.

ناشناس گفت...

مگه فاطی زن این جاکش علی نبود یا این نسخه رو واسه مومن خرتر از خودش میپیچه بیچاره فاطی باید تا شب زیر این کرگدن افریقا میخوابید بعد هم زن در اسلام علی جاکش قدر تخم چپ مرد نیست . ریدم تو همچین اسلام وقران

G Kashani گفت...

همزبان من , اگه فضای اینجا رو با گفتن رذایل مه الود میکنید بجز پنهان ماندن حقیقت نتیجه دیگه ای نخواهد داشت , علی سالهاست که تو این دنیا نیست و هیچ قصد توهین یا تمجید از علی رو نداریم , چه بخوای چه نخوای شخصیت علی برجسته هست و میشه از شخصیتش نتیجه اخلاقی گرفت , حرکت افرادی مثل علی فقط بر مبنی درک از قرآن میباشد و بیشترین تکیه هر مومنی قرآن میباشد , نه اینکه کسی با قران مؤمن شده باشه , اما کسانی هستند که درک درستی از قران دارند , به عصبانیت شما حق میدم مثل کسی که از ماشین بدش میاد چون با ماشین در تصادف عزیزانشو از دست داده , مقداری به خودتون مسلط باشید و فضا رو آلوده نکنید شاید شما تونستید یک نفر رو آگاه تر کنید

G Kashani گفت...

دوست عزیزی که علی رو آدم کش خطاب میکنید , آیا صرفا اگه کسی آدم کشت دیگه جزو جنایت کاران هست ؟ آیا اگر در مقام قضاوت باشید و متهمی رو خدمت شما بیارند شما بدون صحبتهای متهم حکم مجازات متهم رو صادر میکنید ؟
آیا اون. علی رزمنده ای که برای دفاع از ناموس و تهاجم به کشورش هشت سال جنگید و آدم کشت هم میتونیم بگیم که علی رزمنده جزو جنایت کارانه ؟
مسلما جواب شما نه هست , چون در غرب هم وقتی کسی آدم میکشه براش دادگاه تشکیل میدند و هیئت جوری متشکل از 12 نفر بذاش میزارند که علت عملشو جویا بشند و دیدید و شنیدید که حتی به خلبانانی که در جنگ جهانی دوم با هر بمبشان 100 ها نفر از نیروهای آلمانی (دشمن) رو گشتند مدال دادند , ازشون تقدیر کردند
پس حتی گرفتن جون انشانها که فی نفسه زشت ترین عملی هست که هر کسی میتونه انجام بده میتونه در زمان و شرایط خاص شجاعت محسوب شه و قابل تقدیر.
تمام صفاتی که شما میشنوید دارای دو صورت میباشد , به عنوان مثال کسی که سخاوتمند هست رو هالو هم صدا میزنند و کسی که عاقل هست رو ترسو

G Kashani گفت...

توضیحاتی که دادم صرفا برای برگردوندن نظر جنابعالی نیست بلکه اگر صرفا علی رو بابت کشتن آدمها جنایتکار تصور میکنید , خواستم متقاعدتون کنم که نیاز به بررسی مجدد هست

ناشناس گفت...

کمبود آهن باعث بدخلقی
کمبود ویتامین "بی" باعث بدبینی
کمبود ویتامین "دی" باعث شیزوفرنی و ام اس میشود

G Kashani گفت...

آرش عزیز وارد شدن تو مباحث دیگه شما نیازمند وقت هست , شما هر جا مطلبی هست مربوط به قرآن همینجا بفرمائید ما استفاده کنیم اتفاقایکی از دوستان در فیس بوک صحبت دوستمونو اینجور بهمن متذکر شدند :حالا مثلا اینکه نوشتی از قرآن خیلی خوبه؟ یعنی مردان بر زنان برتری دارن ؟ زنان همیشه باید مطیع و فرمانبردار باشن؟ همیشه باید روزی شون رو از مردا گدایی کنن . اتفاقن این که نوشتی یکی از دلایل محکم تبعیض علیه زنان هست! خودت یک بار همین ترجمه آیاتی رو که نوشتی بخون. درست مثل اینکه مودبانه با یک اسیر یا کلفت رفتار میکنه, خوب این خیلی طبیعی است که وقتی کلام خدا این باشه کلام امامش اینگونه هست . ممنون از روشنگری بیشترت رضا جون !

G Kashani گفت...

و در ادامه نوشتند : به قول اون ناشناسی که اونجا برات جواب گذاشته هنوز صابون اسلام به تنت نخورده, مرد هستی و تو گرمای ٥٠ درجه تابستون مجبور نشدی ی مانتو مشکی با روسری سرت کنی , حالا شب دراز است و قلندر بیدار, چند سال دیگه میبینیم چه پست هایی میگذاری!!

G Kashani گفت...

علتی که شرایط زمان و مکان رو میگم باید در نظر گرفت بجز عقل که حکم میکنه که همیشه باید شرایط زمان و مکان رو در نظر گرفت خود قرآن هم هست
سوره آل عمران آیه 7 :
اوست كسى كه اين كتاب [=قرآن] را بر تو فرو فرستاد پارهاى از آن آيات محكم [=صريح و روشن] است آنها اساس كتابند و [پارهاى] ديگر متشابهاتند [كه تاويلپذيرند] اما كسانى كه در دلهايشان انحراف است براى فتنهجويى و طلب تاويل آن [به دلخواه خود] از متشابه آن پيروى مىكنند با آنكه تاويلش را جز خدا و ريشهداران در دانش كسى نمىداند [آنان كه] مىگويند ما بدان ايمان آورديم همه [چه محكم و چه متشابه] از جانب پروردگار ماست و جز خردمندان كسى متذكر نمىشود (۷)

G Kashani گفت...

آیات محکم قران تغییر نا پذیزند و تابع شرایط زمان و مکان نیستند و هیج جای قرآن دلیلی برای آنها نیز گفته نشده , آیات محکم نیازی برای دلیل ندارند , وقتی صحبت از دلیل میشه یعنی شرایط باید برای انجام اون عمل محییا باشه, چیزی که من از قرآن متوجه شدم , نه کم نوشته شده نه زیاد , اگه مقصود قرآن اطاعت محض زن از مرد بود دیگه دلایل (شرط) مطرح نمیشد ,

G Kashani گفت...

در مورد نظر دوستم که صابون اسلام ناشناس رو پوشیدن مانتو در هوای 50 درجه تعبیر کرده بود , عرض میکنم , ما در اسلام حجاب اجباری نداریم , حجابیکه در حال حاضر در در جامعه هست اونی نیست که در قرآن ذکر شده , من آیه ای که در قرآن ذکر شده رو براتون مینویسم , خودتون با دوری از هر میش فرضی برداشتتون رو اگه دوست داشتید بنویسید , ببینید شما کجای این آیه مانتو برداشت میکنید , از کجای این آیه اجباری بودن حجاب برداشت میکنید ؟

G Kashani گفت...

به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند و زيورهايشان را جز براى شوهرانشان يا پدرانشان يا پدران شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران شوهرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان يا پسران خواهرانشان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزانشان يا خدمتكاران مرد كه [از زن] بىنيازند يا كودكانى كه بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نكردهاند آشكار نكنند و پاهاى خود را [به گونهاى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مىدارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد (۳۱)

ناشناس گفت...

جناب reza kashani که درس قران میدی این ایات 30ساله وز وز شده شما نمیخواد تفسیر کنی حرمت زن در ایه احزاب که گفته زن کشتزار مرده هر طور بخواد (عقب و جلو )وارد شود یا دیه تخم چپ مرد از زن گرانتره ودرصورت نافرمانی تا حد مرگ بزنش همش تو قرعان هست در ضمن هیچ کشوری با قرعان اباد نشده و نخواهد شد محصول قرعان خمینی خلخالی ملا عمر و غیره است نه ماندلا کشور قوران و اسلام پاکستان و عراق و ایرانه

G Kashani گفت...

جناب ناشناس
اجازه ندید که من بگم حتی شما سوره مورد نظر زو اشتباه گفتید , در سوره احزاب چنین چیزی نداریم , لطفا سوره رو با ذکر آیه بفرمائید , اگه به دنبال آگاهی هستید در خدمتتون هستم , وگرنه جواب منو با یک جواب سر بالا مثل ( قرآن در حدی نیست که من وقت بذارم سوره و آیه رو به شما یگم ) بدید

نمیدونم چرا هر کسی میخواد از قرآن نقد کنه قرآنو بیخیال میشه میچسبه به شخصیتها ؟

حتما میخواهید بگید این نتیجه اسلامه تو کشورهای اسلامی , تازه اگه فرض کنیم شما کل دنیا. رو گشتید و همه دنیا رو بهشت دیدید و کشورهای اسلامی رو جهنم , بازم باید خود قرآن رو نقد کنید
اگه واقعا قرآنو اینفقدر قدرتمند میبینید که میتونه اینهمه کشورو تبدیل کنه به جهنم پس تو قدرت قرآن هم عقیده هستیم , میمونه درست و غلط بودنش
تا زمانی که شما آیه یک سوره دیگه رو به سوره احزاب نسبت میدید من نمیتونم در خدمتتون باشم
وقتمو دوست دارم برای کسی که واقعا بدنبال آگاهی هست صرف کنم , نه برای کسیکه که بخواد خودشو ارضا کنه که چهار کلمهای گفته باشه

من به حر حال مخلص کسی که نمیخواد گوسفندانه زندگی کنه هستم چه مخالف قرآن

این دوست عزیزمون آرش فقط در راستای دادن آگاهی این زحمتو کشیدن و این اطلاعات رو جمع آوری کردند و این شرایط رو فراهم کردند و ما رو تو همون مسیر آگاهی دادن تشویق کردند

خوشحال میشم شما هم با مطالعه بیشتر مطالب رو مشخص تر بیان بفرمائید

ناشناس گفت...

کلی هم افاضات از ایشان در نهج البلاغه هست.
شما که زحمت میکشید سعی بکنید مطالبو از منابع مختلف بیارین تا ماله کش ها نتوانند کاری از پیش ببرند.
خطر ماله کشها را تنها میتوان با بررسی منابع مختلف و رفرنس دادن از چند منبع کاهش داد.

ناشناس گفت...

محصولات اسلام سعدی،حافظ،مولوی،عطار نیشابوری،بوعلی سینا و...است
اینهایی که نام بردید محصولات صفوی هست
بهتر است به تاریخ دوقرن پیش بنگرید که آیا کشورهایی با اسلام آباد شده اند یا نه...

سورنا گفت...

سلام و خسته نباشید. دوست عزیز کتاب الکافی در 3 بحث هست اصول کافی. فروع کافی و روضه کافی...این جلد 5 جزو کدام یکی هست و اگر مقدوره یه آدرسی از کتاب یا منبع این حرف ها بزارید ممنون میشم.

ناشناس گفت...

هر کس این مزخرفات و میگخ و باور داره زنا زاده است و بحث هم با اینجور آدمها بی فایده...

346 گفت...

این منطق شما رو میرسونه که به خودتون اجازه میدید به کسی که عقیده ی شما رو نداره نسبت زشت زنازاده بدید چه آنچه پدرو مادر او مطابق سنت یا قانون کشورشان باهمدیگر ازدواج کرده باشند که البته این اجازه رو مذهب مثلا حقه تون بهتون میده

محند گفت...

موافقم دوست عزیز..بسیار زیبا ..تازی پرستان نمیدانند ک در قادسیه همین تازیان به ناموسشان تجاوز کرده و آنچه امروز میبینیم خودشان بیشتر به زنازادگی میخورند..امان از بیسوادی...

ناشناس گفت...

یعنی وقتی اعراب دختران رو زنده به گور میکردن حضرت محمد نبود که اومد و به اسم دین اسلام حق زن رو معرفی کرد و از زنده به گور کردن و ظلم به زن جلوگیری کردن؟؟؟ ایا قبل از اسلام جنگ و کشتار نبود که اسلام اومد تا ارامش رو به مردم بده و ظلم و ضعیف کشی رو حذف کنه؟؟ اما ادمایی مثل شما نذاشتن و همچنان نمیخوان که بزارن اسلام واقعی گسترش پیدا کنه. ما چیزی که اسلام فهمیدیم ارزش زنه. ایا تو کشورهای غیر اسلامی ارزش بیشتری واسه زن قائلن؟؟؟ مثلا زن رو وسیله ی سکس قرار دادن و از همون سن کم به پورن بودن تشویق میکنن. اسلام که مخالف اینهاس یعنی ارزش زن رو نادیده گرفته؟؟ یا کشورایی هستن مث چین که گوشت دختر شده غذای رستوران!!!!!! شماها واقعا اومدین اینهمه وقت بزارین که بگین اسلام اشتباهه و ادم کش؟؟؟؟ بنظرم بهتره بیشتر مطالعه کنید

Unknown گفت...

جناب reza kashani : این کامنت را صرفا بدان جهت می‌نویسم که کسانی که پس از من به این پست مراجعه نموده و کامنت‌های شما را می‌خوانند ، نگویند کسی نتوانست به خزعبلاتتان پاسخ دهد ؛ و از آنجایی که اکثر کامنت‌هایتان بی‌ارزشتر از آن است که به نقدشان پرداخته شود ، تنها به یکی از آن‌ها که البته مضحک‌ترین‌شان است پاسخ می‌دهم .

شما چطور حکم آیات متشابه را تغییر به نسبت شرایط و زمان و مکان عنوان کردید ؟ تنها استدلال واهی‌تان این است که مثلا الله در 34 نساء برای فرمانبرداری زن از مرد دلیلی بنام برتری عنوان نموده است ؟ مردناحسابی که دو ریال سواد دینی ندارید و مقصودتان ماله کشی ناشیانه بر احکام ضدبشری اسلام است ؛ اگر در آن آیه گفته شده است که زنان بر مردان برتری دارند ، این بدان معناست که تا هست می‌بایست همین‌گونه باشد ؛ این تعلیم و متد قران و حکم برآمده از دانش بیکران الله برای زندگی زن و مرد است ؛ یعنی چه که شرایط تغییر می‌کند ؟ شما با چه مجوزی می‌خواهید از سبک و سیاقی که اسلام برایتان تعیین نموده تخطی و روش دیگری اتخاذ کنید ؟ وقتی خود الله در 34 تا 36 مدثر گفته است که این کتاب برای اهل دوران و کل جامعه بشری‌ فرستاده شده و احکام آن دوران شمول بوده و تمام مسلمین در تمام ادوار موظف به اطاعت و فرمانبرداری از دستورات آن هستند ، شما تغییر و شرایط را از کجایتان درآوردید ؟ در ابتدای همین آیه که اتفاقا در کمال رندی فجیع ترین قسمت آن (کتک زدن زنان) را سانسور کرده‌اید چه آمده است ؟ "مردان را بر زنان حق تسلط و نگهبانی است بدین جهت که خدا برخی را بر برخی برتری داده است" حال اگر براستی این حکم تغییر پذیر و بسته به شرایط و زمان و مکان بوده ، چرا الله می‌گوید که خود مردان را به زنان برتری داده است ؟ وقتی الله خود می‌گوید که این برتری انتخابی از جانب اوست ، بعد شما می‌خواهید از آن نسبیت استخراج نموده و بگویید که بسته به زمان و مکان بوده است ؟ ارایه دلیل هیچگاه بدان تعبیر نیست که احکام غیر محتوم و متغیر باشند ! این چه استدلال مزخرفی‌ست ؟ یعنی صرف اینکه الله برای حکمش دلیل آورده است ، پس یعنی آنکه تابع شرایط حکم صادر کرده است ؟ شما می‌بایست ببینید که اصلا این‌ها چگونه شرایطی‌ هستند و چه کسی خود این شرایط را وضع نموده است ! قاعدتا اگر تسلط مردان بر زنان امری غیر ضروری و مغایر با فطرت الهی نهادینه در وجود انسان بود ، بدون تردید الله می‌بایست دست کم حکم می‌کرد که هیچ زنی نمی‌بایست از این پس محتاج و فرمانبردار شوهرش باشد . براستی اگر اینگونه می‌گفت کدام باورمند جرات تخطی از دستورات الله خود را داشت ؟ مگر الله ترسی از نسخ سنت و فرهنگ اشتباهِ غالب بر جامعه مسلمانان آن دوران را داشت ؟ از طرفی دیگر مثل اینکه شما دستور و حکم را با پند و توصیه و نصیحت به اشتباه گرفته‌اید ؛ روشن است که خود الله مطابق آیات صریح قران مدعیست که قدیر و عالم به تمام علوم بوده و از هیچ‌کس و هیچ‌چیزی واهمه نداشته و می‌تواند بهترین متد و شایسته ترین احکام را برای به اصطلاح سعادت بشر به او دیکته کند ؛ حال چگونه است که مطابق فرمایشات حضرت‌عالی الله از این مهم امتناع ورزیده و دست به عصا و مطابق با فرهنگ غلط و غیر انسانی غالب بر جامعه اعراب صدر اسلام حکم صادر نموده است ؟

درواقع تنها هنگامی می‌توان گفت که می‌بایست دربرابر مسائل روش‌های نوینی اتخاذ نمود ، که خود موضوعات متغیر باشند ، حال آنکه در تعریف الله ، انسان و استعدادهای ذاتی او همانی‌ست که در اصالت بوده و فطرت الهی و عقل و شعور وی نامتغیر است ، چرا وقتی که الله می‌دانست انسان‌ها با توجه به استعدادهای اصیل و فطرت الهی‌شان در هر شرایطی می‌توانند برابر باشند ، از همان ابتدا حکم به تفاهم متقابل زن و مرد در تمام امور را صادر ننموده است ؟

ادامه در کامنت بعد ...

Unknown گفت...

ادامه از کامنت قبل ...

افزون‌براین ، حتی اگر در فلان آیه الله برای امری دلیلی را برشمرده است ، این بدان تعبیر نیست که شرایطی که دلیل برحسب آن‌ها اقامه گردیده است را می‌توان عوض نمود ، بلکه باید توجه داشت که این خود الله بوده که آن شرایط را متناسب با زندگانی بشر بنیانگذارده است و همین‌که هیچگاه نیز شرایط مذکور را محدود به زمان و مکان عنوان ننموده است ، بروشنی گویاست که آن احکام ابدی و دوران شمول هستند . به عنوان نمونه آیا می‌توان گفت که چون الله در 38 مائده دلیل بریدن دست دزد را تنبیه او عنوان نموده است ؛ پس امروزه صرفا بدلیل آنکه می‌توانیم با قوانین کیفری ملایم‌تری دزد را تنبیه و توجیه نماییم ، می‌بایست حکم قران را به گوشه‌ای وانهیم و بگوییم که از الله بهتر می‌دانیم ؟

جالب است که امثال شما هرگاه دربرابر موضوعاتی که باورهای پوشالی‌ و مزخرفتان را به چالش می‌کشند ، دست بدامان تحریف و دروغپردازی و مزخرفبافی شده و با آنکه دو ریال سواد دینی ندارید ، یک تنه و بگونه خودبخودی ارای تمامی علما و فقهایی که در پرداختن به اسلام موی سرشان را سپید کرده‌اند را مردود دانسته و چرندیات بی‌پایه و اساس خودتان را صحیح می‌دانید ؛ اما همینکه جنابعالی تا به این حد بزدل و بی‌وجود هستید که قسمتی از متن یک آیه را که باب میلتان نبوده سانسور نموده و در برابر تمامی زشتی‌های نقل قول شده در مطلب فوق خود را به کوری و کری می‌زنید ، خود نشان دهنده صذاقت و ارزش کلامتان است .

پیرامون ماله کشی‌تان از کارنامه کثیف علی و قهرمان سازی از وی نیز آنقدر مزخرفاتتان سخیف و بیارزش است که تنها ارجاعتان میدهم به کتاب : "پژوهشی در زندگی علی ، نماد شیعه گری"

ناشناس گفت...

من قبل از اینکه کیر تو واژن مادر مصطفی حسینی طباطبایی بکنم به الله مدینه باور داشتم ...

Unknown گفت...

من موندم این علی عربستانی آیا عقل هم داشته؟

Translate

بايگانی وبلاگ