ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

بررسی ادعای عدم توانائی در آوردن سوره‌ای مانند قرآن.

    ورژن جدید سوره زلزال به همراه متن سوره بواسیر
                بــــِــــــــــسمِ اَلعَقل الصَادق اَلمُحتَرم
  إِذَا زَلْــــزَلَت الْعُـلُـــومُ زِلْـزَالَـهَا﴿۱﴾ وَأَخْسَـــرَتِ الْأَسَــاطــــیِرُ أَسرَارِهَا ﴿۲﴾ فَـــأَسْـــقَطَتِ الْأَدیَـانُ أَستَارِهَا﴿۳﴾
  يُكْشَــفُ عَـــــن أَقــــوَالِهَا ﴿۴﴾ وَيَعْرَفُ الْأَنسَــانُ أَخــدَاعِـــهَا ﴿۵﴾ مَـــا كَانَ لاِلــهٍ أَن یُــوحِــی بِهَا ﴿۶﴾ تَعَسـعَـسَ 
 مَــــن صَــــدَّقَ أَخْبَـارَهَا ﴿۷﴾ تَضَـــعُ الکِــــراهِیـــة أَوزَارِهَا ﴿۸یَـسئَلُ الآخُوندُ عَن مَنبَرِهَا ﴿۹﴾ عَلَمُــــوا النَّـاس
 أَکـــذََابــهَا ﴿۱۰﴾ يَــوْمَ يَــفِرُّ الْأَنسَــانُ مِن دِّيــنِ ﴿۱۱ لَاتَـــجِدُوا مَســـجداً ولَا حَوزَةً ﴿۱۲﴾ كُلُّهُمْ صَـاروا مُتـــحَفاً
  ﴿۱۳﴾ اَلکََعبَـةُ اَشـهَرُهُم ﴿۱۴﴾ فَمَن يَعْمَلْ لِنَـشر الدِّيــنِ شَــرًّا يَرَهُ ﴿۱۵﴾وَ مَن يَعْمَلْ  لِنَشر الْعِلْمِ خَيْرًا يَرَهُ﴿۱۶﴾
صـــــــــدق الملحد النقی العظیم
    روزی که دانش به شدت بلرزاند﴿۱﴾ رازهای افسانه‌ها آشکار گردد﴿۲﴾ پس پنهانکاری ادیان فرو ریزد﴿۳﴾ تمام گفتارشان بر مردم روشن شود﴿۴﴾ و انسان نیرنگهای آنان را بشناسد﴿۵﴾ (و بداند) خدائی نبود که وحی کند﴿۶﴾ کار بیهود می‌کرد کسی که اخبار (دروغ)شان را باور کرد﴿۷﴾ (آن روز) بساط نفرت برچیده خواهد شد﴿8﴾ و آخوند را می‌بینی که سراغ منبرش را می‌گیرد﴿۹﴾(ولی) مردم دروغهایش را شناخته‌اند﴿۱۰﴾ نه مسجدی می‌بینی و نه حوزه‌ای﴿۱۲﴾ همه به موزه تبدیل شدند﴿۱۳﴾ کعبه مشهورترین آنان است﴿۱۴﴾ پس کسی که برای نشر دین تلاش کند شر می‌بیند﴿۱۵﴾ و کسی که برای نشر دانش تلاش کند خیر را می‌بیند﴿۱۶﴾

      وَإِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَى عَبْدِنَا فَأْتُواْ بِسُورَةٍ مِّن مِّثْلِهِ وَادْعُواْ شُهَدَاءكُم مِّن دُونِ اللّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ (بقره/23)
     یکی از ادعاهائی که مسلمانان همیشه مطرح می‌کنند این است که کسی توانائی نوشتن جمله‌ای را مانند قرآن ندارد؛ این ادعا یکی از پوچ‌ترین ادعائی است که می‌توان برای غیبی خواندن هر چیزی را بیان کرد؛ مثلا، الان داستانی را می‎نویسم و آن را به وجود وهمی نسبت می‌دهم که شب هنگام به من آموخته است، صرفنظر از اینکه داستان  ساده باشد یا پرمحتوا، همواره می‌توانم ادعا نمایم که اگر شما منکر این هستید که این را از غیب آموختم جمله ای مانند آن را بیان نمائید، برای من دو گزینه است:
     الف- اگر جمله‌ی‌شان 1000 برابر هم از جملات من زیباتر باشد، باز خواهم گفت که نخیر، مانند مال من نیست.
     ب- اگر جمله‌ی آنان کپی جملات من باشد باز خواهم گفت از من اقتباس کرده‌اند.
     آن چیزی که در اینجا هویداست، رندی من می‌باشد؛ همه می‌دانیم که نظیر هر چیز تنها خود آن چیز است، مثلا آیا کسی می‌تواند جملاتی را مانند گمنام‌ترین شاعر بیان نماید؟
    من در اینجا به هیچ عنوان قصد توهین به قرآن و مسلمانان را ندارم، جملاتی را که در زیر نوشته‌ام نیز در پاسخ به همین مبارزه طلبی اسلام است، همین که دانسته شود چندین آیه در خود قرآن نیز کاملا شبیه به هم و در چند نقطه تکرار شده است خود بهترین گواه بر رد اعجاز این کتاب است، مسلمانان هنگامیکه با جملاتی ساده و ابتدائی در قرآن مواجه می‌شوند شروع به تفسیر و شرح آسمان ریسمان بافی در آن می‌نمایند، مثلا اگر قرآن به صراحت بیان کرده که ما آسمان را نگه داشته ایم تا مبادا بر زمین بیفتد، چون این جمله را ساده می‌بینند و از سوی دیگر هم معتقدند که قرآن کتاب و سخنان خدائی به نام الله که مالک همه چیز است می‌باشد شروع به تفسیر علمی در آن می‌نمایند، اگر بدون تعصب این کتاب خوانده شود مشاهده می‌گردد که چیزی جز خرافه و پوچ‌گوئی نیست. 
                                    بــــِــــــــــسمِ الاتِ الغَـــشاشِ الکَــذاب
     ............................... (بنا به درخواست دوستان این سوره را پاک نمودم)
.
========================
      (1)
     امیدوارم که مسلمین این جمله را توهین امیز تلقی نکنند، زیرا چیزی که عوض داره گله ندارد.

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

به نظر بنده حقیر اگر همان نقد علمی را ادامه بدهید بهتر است

arsh irani گفت...

کاملا حق با شماست، فقط اینو در پاسخ به عده ی زیادی که در بحث تعدی می کنند آوردم.

پیروز باشید!

ناشناس گفت...

اسلام = تروریسم
مسلمان = تروریست

" کورش فردوسی "

ناشناس گفت...

آقا پس کدوم کتاب دین مکتب درسته؟
مکاتب بشری که هیچ ! جدیدتر میآد قدیمی تر رو رسوا می کنه!
ادیان هم که هیچ !
می مونه اینکه " هر کی زرنگتره استثمار کنه تا بیشتر بهره ببره"
چون فقط یکبار به دنیا می آیی
پس اگه استثمار شدیم بی خیال زندگی !
ما که زرنگ نبودیم پس بریم تو خط خنجر از پشت به زرنگ تر ها.
از زندگی ذلت بار بهتره!

ناشناس گفت...

داداش سليس تر از قرآن چرت هم سروده شده. مگر ديوان حافظ را نخوانده ايد

ناشناس گفت...

درود!
معلومه كه فقط به جمله همه ميتونند قرآن بيارن!
اما اگه ميتوني يه سوره بياري كه توش پيش بيني آينده،مثل سوره روم ايات ابتدايي،يا خبر از يك واقعه علمي مثل نبود اكسيژن در جو فوقاني زمين،باشه،
در ضمن زياد خودتو خسته نكن،بزودي زود،بانگ الله اكبر از همه جاي جهان بلند ميشه!

ناشناس گفت...

تو نقدعلمی هم چرت میگی هیچکدوم از سندات درست نیست رفتم تحقیق کردم. شر و بر عربی هر کی میتونه بگه مثل تو ولی اگه عرضه دری یه چیز بگو که برنامه زندی باشه قرآنم نگفتهباشه خودتو خسته نکن بیچاره درسته داری واسه انگلیس دستمال میزنی و پول می گیری ولی این کارا بی فایدست حتی اگه ابرم جلوی خورشیدو بگیره باز خورشیدهس وتابش میکنه و چارش یه باده،بزودی هم اون باده میبردتون. با آرزوی هدایت شما

ناشناس گفت...

ای بابا! پس جنابالی هم سانسور میکنی؟! آره؟! واسه چی اون کامنتی رو که چند روز پیش گذاشته بودم حذف کردی؟ آقای شجاع متفکر؟!! مگه من بغیر از چند کلمه حرف حساب چی گفته بودم؟!!! نکنه اون حرفها پاشنه آشیل جنابعالی بود؟!!
حالا اشکالی نداره، غصه نخور، ولی اینو بدون که ضرر کردی! چون همون کامنت رو تو سایتهای دیگه میذارم و در زیرش هم قید میکنم که سایت http://iran000.blogspot.com این نظر رو سانسور کرد! تا همه از نقطه ضعفت با خبر بشن!
موفق و موءید باشی!!

arsh irani گفت...

اینجانب به آزادی بیانی معتقدم که همراه با ادب و بدون کاربرد واژگان رکیک باشد.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

اوه اوه اوه! اوکی، اوکی! فهمیدم، معذرت میخوام! نمیدونستم شما اینقدر پاستوریزه تشریف داری! ولی اون واژگان رکیکی که شما گفتی، شامل حال کسی میشه که عمدا به کسی فحش داده باشه، نه من که فقط قصد داشتم منظورم رو به خواننده منتقل کنم! حداقل از شما که سنت دو رقمی هست انتظار میرفت که این نکته رو بدونی!
بسیار خوب، این هم همون کامنت بدون کلمه رکیک (ویرایش دوم):
من تعجب میکنم تو که اينقدر به قول خودت سعي داري با اراجيف و حرفهاي چارمن يه غاز مقابله کني، چرا در مقابل حرفها و ادعاهاي عجيب و غريب فمينيستهاي افراطي سکوت کردي و اونها رو به چالش نميکشي!؟! همونا که اينروزا به من و تو پيشنهاد ميکنن که کم کم فکر دختر رو از سرمون بيرون کنيم و "برويم یکدیگر را بنماییم"!
چرا در مقابل اينا مثل موش مرده اي؟!!
2 حالت بيشتر نداره، يا با نظر اونها موافقي که اينجور سکوت کردي، يا اينکه ميترسي با يه شکايت کوچولو سايتتو به تعطيلي بکشونن و کاسه-کوزه تو جمع کنن! چون خودت هم تقريبا فهميدي که فمینیستها هر کاری که دلشون میخواد میکنن، یا به عبارت دیگه عصر برده داري معکوس شروع شده!، يعني مردها بايد اختراع و اکتشاف کنن و کارهاي سخت بر عهده اونها باشه و براي حفظ امنيت کشورها جانشون به خطر بيفته و لط و پار بشن، اونوقت زنها از همه اين دستاوردها استفاده کنن حتي اگر لزبين باشن! و تازه حق تقدم هم همه جا با اونها باشه و اگر کسي هم از اين وضعيت انتقاد کنه هزار جور انگ بهش زده ميشه و رسانه اش به تعطيلي کشيده ميشه!!!
آيا به نظر شما اين وضعيت يک نوع برده داري ورژن جديد نيست؟!
خوب، آقای متفکر شجاع، میشه لطف کنی راجع به اراجیف فمینیستهای افراطی (لزبینها) نظرت رو بگی؟! (البته اگه سایتت به تعطیلی کشیده نمیشه!)

ناشناس گفت...

خاک بر سرتان که با این کارها خودتان را رسوا میکنید.
این به اصطلاح قرآنی که نوشته اید و مایه خنده هر سلیم العقلی است باید برای همیشه باقی بمونه تا سندی باشه بر بیسوادی و عجز شما.
آخه دانشمند شجاع متفکر، عرب های زمان پیامبر (ص) که این همه تو ادبیات عرب تبحر داشتند هیچکدام ادعا نکردند که می تونن سوره ای مثل قرآن بیارن اونوقت یه عده فارسی زبان که عربی درست حسابی بلد نیستند ادعاشون میشه چند آیه مثل قرآن آوردند!!
واقعا شرم بر شما. خجالت که نمیکشید
آخه اینکه چند تا کلمه قرآن رو با کلمات دیگه عوض کنید هم شد هنر؟
عرب های سوسمار خور زمان جاهلیت شعورشان از شما بیشتر بود و فهمیدند عرضه ندارند ولی شماها که قورباغه وحشره می خورید نمیفهمید

ناشناس گفت...

شماها که وجود خدا را منکر هستید این سوالات را جواب دهید:
اگر دنیای ما فقط ماده است ماده که نمی تواند از وجود و هستی خود خبر داشته باشد. پس ما انسانها که مجموعه ای از ماده هستیم چطور از وجود خود خبر داریم؟ چرا ما میدانیم که زنده هستیم؟
شما که به نظریه تکامل اعتقاد دارید بگویید چرا بعضی از اعمال انسان ها یا سایر موجودات اختیاری است؟ چرا ادرار کردن ما اختیاری است؟ اینکه اختیار ادرار دست خودمان باشد چه ارتباطی به قانون تکامل دارد؟
ضمنا بگویید مرغ از کجا فهمید باید روی تخم خود بخوابد؟ پرنده ها ا زکجا فهمیدند چطور لانه بسازند؟ چرا زنبور لانه خود را شش ضلعی درست می کند؟ چرا بعضی حشرات ماده هنگام جفت گیری حشره ماده را میخورند؟
بعد این را جواب دهید که چرا حیوانات از آمیزش جنسی لذت میبرند؟ اگر لذت نمی بردند چه میشد؟ چرا آلت حیوانات فقط موقع آمیزش جنسی سفت میشود؟ چرا ما بجای دو چشم یک چشم نداریم؟ چراچشم مان روی سرمان است؟ چرا روی چشم مان پلک درآمده است؟ همه اینها را نظریه تکامل می تواند توضیح دهد؟ آیا همه اینها در اثر تصادف وجهش اینگونه شده اند؟

ولی الله گفت...

قرآن دراول مبارزه طلبی می گویدکه همانندقرآن رابیاورید ودرمرحله دوم میگوید که10سوره همانندقرآن بیاوری ودرمرحلی سوم می گوید که سوره ای همانندقرآن بیاورید.آقایiran000اینطورمعلوم میشه در2مرحله اول عاجزشدین که یک سوره آوردین.درضمن ادیبان عرب اون زمان چنین ادعایی نکردن واگه ادعاهم کردن عاجزشده اند که اون همه توادبیات عرب مهارت داشتن توفارسی زبان چنین ادعایی داری درضمن کسی که بهقواعدابتدایی صرف ونحوعربی آگاه باشه میدونه که همه این آیات مشکل داره.اسلام هم تروریسم نیست این شعارهای نژادپرستانه چیه؟درنظربعضی افرادیافت میشه بدبخت هادلیل ندارین نمیتونین بحث علمی بکنین واسه چی داغ میکنین خونسردیتونو حفظ کنین ازظاهرمعلومه شماازهمه تروریسمترین.

مسلم گفت...

به به به به.آقای ولی الله به شماپاسخ داده.سخن کوتاه خوب منم اتومبیلوپیش بینی میکنم درحالیکه اتومبیل وجودداره وساخته شده.این شدمنطق؟توروبه خدابگواین منطقه؟بهت میگم عقلتو معیارقراربده ناراحت میشی خوب چی بگم؟

مسلم گفت...

اشتباهات نحوی شماکه من حقیر به آن ها وبه ضعف صرف ونحوعربیتون پی بردم.خوب فارسی مینوشتی قبول میکردیم لازم به زحمت نبودید!!!!!!
یمجُه است نه یمجَه؛الاکل طویل ِاست نه کل طویلُ زیرامضاف الیه است.الاذن تنوین نمیگیرد زیرا الف ولام دارد.أعتدنالهم نارا(منصوب زیرامفعول به است)نه نارٌ.عذاباًشدیداً نه عذابٌ شدید(میخواستی هم قافیه کنی).أُجِرتم نیست بلکه أَجَرتم است زیرابامعنامطابقت ندارد.بماأعطیتم نیست بماأعطینا است زیراباترجمه همخوانی ندارد.جعلتنی نیست بلکه جعلنی است زیرامنظور شیطان است واو شخصی غایب است اما شما ازصیغه مخاطب استفاده کردین.بدوفیلیون نیست بدوفیلیین است زیرامضاف الیه است.
کان أعظمُ نیست کان أعظمَ است زیراخبرکان منصوب است.قضی نیست قضینا است زیراباترجمه همخوانی ندارد.
درمورد فحش هایی که داده ایی:
دریایی که آب پاک دارد....از لَب لب سگ چه باک دارد.

zahra گفت...

درود
این نظر رو درجواب اون ناشناسی مینویسم که خواستار مقابله با فمنیست بود
اولا از نوشته های متعصابانت مشخصه هیچگونه اطلاعاتی درباره ی گفته هات نداری و فقط مثل بچه ها شنیده هات رو دست و پا شکسته باز گو میکنی،کجای دنیا فمنیست ها همون لزبین هان؟گرایش جنسی یه چیز مادر زادی و بیولوژیکه!هیچ زنی از شما نخواسته همجنستو به قول خودت بنمایی،مخالفای جنبش فمنیستی فقط و فقط ترسشون از اینه که زن ها بعد سالها زندگی توی جوامع مرد محوری بتونن ازادانه زندگی کنن و در این موردم بله قران خوب پیش بینی کرد!اومد و شد یه توجیه خوب واسه ناحقی و رفتار غیر عادلانه با زن ها که بعد از 1400 هم مردها به پشتوانش حدود های زندگی زن ها رو تنگ میکنن...
آقای نویسنده شما برای کی از دلیل و منطق دم میزنی؟فکر میکنی این ملت نمیدونن چه خبره؟بعنی کاستی هایی که یک بچه هم متوجهشون میشه تاحالا برای این همه انسان ناگفته باقی مونده؟نخیر آقا!همه ی این آدمایی که میان این مطالب رو میخونن و نظرات مخالف میدن خودشون بهتر از من و شما ریز و درشت این دینو میدونن منتها میخوان که باور کنن این کثافتی که دارن توش دست و پا میزنن،زندگی هایی که بخاطر عقاید پوچشون نا بود میکنن،اشتباهاتی که توجیه دینی براش دارن،...همه و همه به یه جای خوب ختم میشه و از طرفی ترس از جهنم این آدما رو کور کرده.شمایی که همت کردی و از حقیقت حمایت میکنی،چیزی بنویس که به این مردم جرات دونستن بده...

درجوابzahra گفت...

خانم گرامی!اسلام هیچ کاستی برای زن قایل نیست واگر درمواقعی زن رانصف مردبه حساب آورده خوب فلسفه وحکمتی جداگانه داردکه بنابرمقتضای اوبرایش تعیین شده است.
اسلام برای زن برمردنفقه وسکنی وخوراکش رابرمردقرارداده است برای زن برمردمهریه راقرارداده است وحق انتخاب شوهربرعهده خودزن است وبعدازطلاق یاوفات حق نگهداری فرزندراداردوجلوی زن هیچگاه مانعی نبوده که بیرون ازخانه کاربکند وآن چیزی راکه بعضی فقهاگفته اند به خاطراین بوده که احتیاجی ندارد زیراهمه چیزاوبرشوهراست.
اماآزادی زن،زن راعروسکی برای مردان قرارمیدهد وزن رامحل شهوترانی مرد قرارمیدهند درحالی که اسلام کاملا مخالف اینست وحجاب به همین معناست تابعضی ازمردان اززنان سوءاستفاده نکنند.

Unknown گفت...

این موضوع با یه دو دو تا چهار تای ساده هم میشه رد بشه.

از مسلمونا میخوام کتابی همچون کتاب شاهنامه فردوسی برام بیارن حداقل بیتی رو

javad گفت...

سلام - بنده کلی از مطالب شمارو خوندم و واقعا کار خیلی خوبیه میکنید بنده رو خیلی کمک کرده... بدونید که کارتون بی اثر نیست. تشکر و به امید موفقیت
سعی کنید بیشتر مطالبی علمی بزارید چون اگراین خط شمارو هم ادم نزد کسی ببره حتما میگن این خط نور نداره یا الهی نیس و ازین حرفا پس سعی کنید دلیلای علمی بیارید و تناقضات رو بیان کنید. مثلا یه مطلب دیدم که اعجاز ریاضی قران رو مورد بررسی قرار داده بود ک فوقلاده عالی بود.
منتظر مطالب و تفاسیر بعدی هستیم.

ناشناس گفت...

اولا شاهنامه و گلستان وبوستان و...رو مسلمونا نوشتن
ثانیا قرآن تنها در فصاحت و بلاغتش که نذیر نداره هیچ معجزات علمی و نتوانستن عرب ها حتی یک سوره و پیش بینی ها و...
که قرآن رو فرید می سازه!

ناشناس گفت...

1- سوره بواسیر که نوشته شده با این که در برخی جاها مشکل وزن دارد اما به طور کلی از لحاظ موزون بودن و قافیه داشتن تا حدودی شبیه وزن و قافیه قرآن است اما این که گفته میشود سوره ای مانند قرآن بیاورید فقط و فقط به این معنا نیست که از لحاظ ادبی و شعر گونه مانند سوره های قرآن باشد! اگر به این حساب باشد که خوب معلوم است کسی که تا حدودی به علم ادبیات عرب آشنا باشد میتواند اینجور اشعار را سرهم کند و به عنوان سوره ای مانند سوره ی قرآن آن را تلقی کند مانند سوره فیل (...خرطوم طویل) حتی سوره فیل از نظر ادبی از سوره بواسیر قشنگ تر است ولی دراصل نکته اصلی اینست که علاوه بر زیبا بودن و مشکل وزن و قافیه نداشتن از لحاظ مضمون و مفهموم نیز شبیه سوره های قرآن باشد
مضمون و مفهوم قرآن در باب هدایت انسان هاست و حداقل من فکر نمیکنم که بیماری بواسیر و شکل و قیافه فیل ربط زیادی به خداشناسی و روز قیامت و ... داشته باشد

2 ورژن جدید سوره زلزال هم که پر از اشتباه ادبی است اصلا میشود از همان قسمت اول دومش به آن پی برد:
اذا زلزلت العلوم زلزالها واخسرت الاساطیر اسرارها
اولا اذا یعنی هنگامی که و نه یعنی روزی که
دوم دراینجا ضمیر پیوسته ی "ها"را به "العلوم" ربط دادند پس معنای قسمت اول اینگونه میشود : زمانی که دانش ها به شدت بلرزانند. که خوب اتفاقا کنایه ای بسیار زیبا در آن است لرزاندن دانش > قدرتمند بودن دانش
اما وقتی به قسمت دوم نگاه میکنیم معنای آن اینطور میشود:
و افسانه ها به رازهای دانشها زیان میدهند!!!! که خوب در قسمت دوم میبینیم که حرفی کاملا بی ربط و نوعی هذیان گویی گفته شده.
(اخسرت به هیچ عنوان معنای آشکارگشتن را نمیدهد و از ریشه خسر و خسارت به معنای زیان داد است)
و دقیقا یکی از معجزهای قرآن همینجاست>>>>>>>>>>...>
معنی قسمت دوم غلط است الان اگر بگویید معنی را عوض میکنیم که خوب تبدیل به نامفهوم گویی میشود و ربطی به هدایت و رشد انسان ندارد و اگر بگویید قسمت دوم به کلی عوض میکنیم که خوب قافیه و شعر و وزن و ... همگی به هم میریزد. دقت کنید:
و اخسرت الاساطیر اسرارها > و ظهرت اسرارالاساطیر(و رازهای افسانه ها آشکارگردد)
دوستان من اگر واقعا منطقی باشید به این پی میبرید که دینی کامل تر از اسلام نیست
میدانید شما دلتان از چه پر است؟؟!! دلتان از این پر است که فقط و فقط برای حدود 70 سال یک سری لذتهایی از شما گرفته شده در صورتی که من هم معتقدم که رابطه دین و سیاست آنگونه ای نیست که الان در مملکت ما است به نظر من باید تقریبا همه را آزاد بگذارند در صورتی که اینطور نیست همین محدودیت ها باعث همین وقایا میشود باعث همین میشود که شما از اسلام دل پری داشته باشید و مثلا بدون کوچکترین تحقیقی قانع شوید که این سوره ها مانند سوره های قرآنند که نیستند یا تا به آیاتی برخوردید که در آن اسم زن آمده بگویید اسلام حق زن را پایمال کرده در صورتی که اصلا آن آیه دارد یک چیز دیگری میگوید.
دوستان من یک طرفه نباشید اگر راست میگویید که واقعا منطقی هستید همین الان یک سوره ای راکه شک دارید مانند سوره های قرآن است یا حالا هر شبه ای دیگر رابردارید و به یکی از سران دینی مانند مرجع تقلید نشان دهید چون منطق حکم میکند که یکطرفه نباشید

arsh irani گفت...

درود بر شما و سپاس از دیدگاهتان.
گرامی، اگر اینگونه به قران نگاه شود، کتابی است پر از پرت و پلا و ناهمگون‌گوئی؛ سوره گاو ماده (بقره) که بزرگترین سوره قرآن است در مورد همه چیز حرف زده الا وصف گاو ماده و تنها موردی که از گاو نام برده در داستان بنی اسرائیل است.
سوره حمد که آن را فاتحه الکتاب می‌خوانند معلوم نیست سخن محمد است یا خدای ادعائی‌اش! نخستین سوره قرآن که با قل آغاز شده معلوم نیست مخاطب محمد است یا همه مردم!
چندین آیه که از آنان خوشش آمده در چند جای قرآن عینا تکرار کرده است.
قرآن پر است از اشتباهات ادبی و علمی؛ تعداد این اشتباهات آنقدر زیاد است که نمی‌دانم کادامش را برات بنویسم.
وجود دهها فرقه مسلمان که همدیگر را تکفیر می‌کنند ریشه در همین کتاب و ناهمگونی آن دارد.
شما برای توجیه اشتباهات محمد ناچارید سخنانش را توجیه نمائید.
پیروز باشید!

ناشناس گفت...

باز هم سلام
1- بر اساس گفته خیلی ها اسامی سوره ها توسط خود مردم انتخاب میشده و به هیچ وجه ربطی به پیامبر و .. نداشته به عنوان مثال در برخی جاها مردم سوره ی توحید را به همین نام ( یعنی سوره ی توحید ) صدا میزدند در برخی مکان های دیگر به آن قل هو ا... میگفتند و بعضی جاهای دیگر هم مردم به آن سوره ی اخلاص میگفتند از این رو وقتی اگر نام این سوره را بروید بپرسید بعضیها میگویند اخلاص برخی دیگر قل هوا... و اکثرا آن را توحید مینامند

2- مثل این که شما معنای تناقص را نمیدانید!عقل بعضی چیزها را میداند که درست است و بعضی چیزها را میداند که درست نیست و بعضی چیزها را هم اصلا نمیداند درست است یا غلط
اگر چیزی جز گروه سوم باشد ما نمیتوانیم بگوییم که آن تناقض است
مثلا در همان زمان خود پیامبر یک سری نفر همانند شما می آمدند پیش مسلمان ها و حرفهایی میزدند و آن را تناقض مینامیدند مثلا میگفتند این که قرآن میگوید دو دریاهایی وجود دارد که با هم مخلوط نمیشوند گفته ای گزاف است در صورتی که نه میدانستند که همچین دریاهایی وجود دارد و نه میدانستند که وجود ندارد و اگر چیزی را ما نه بدانیم نادرست است و نه بدانیم درست است این مربوط به کمبود عقل خودمان میشود که حتی بعد ها کشف شد که همچین دریاهایی وجود دارد و دلیلی اضافه شد بر دلایلی که نشان میداد قرآن ساخته دست انسان نیست

http://www.wikijavan.com/21175-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%AE%D9%84%D9%88%D8%B7-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D9%86.html

همین الان هم همینطور است مثلا میگویند این که قران میگوید هفت آسمان وجود دارد یک تناقض است در صورتی که این علم انسان است که بسیار محدود و ناقص است

3-( چندین آیه که از آنان خوشش آمده در چند جای قرآن عینا تکرار کرده است ) :
دلیل چند بار تکرار شدن موضوعی در قرآن اهمیت آن موضوع است و ربطی به خوشش آمدن ندارد
مثلا اینکه چند جای قرآن تکرار شده: یک سوره مانند قرآن بیاورید اگر نتوانستید بدانید که این قرآن از جانب خالق شماست. این را نشان میدهد که انسان هر چه دست پا زند نمیتواند سوره ای مانند قرآن بیاورد ( البته اینکه چند نفر بیایند چار تا چیز بنویسند آخر هم چندین نقض در آن دیده شود و بهانه بیاوردند که شما دارید بهانه می آورید و گرنه این چیزها شبیه سوره های قرآن است. که خوب معلوم است کاری ندارد )

4- ( قرآن پر است از اشتباهات ادبی و علمی؛ تعداد این اشتباهات آنقدر زیاد است که نمی‌دانم کادامش را برات بنویسم. ) : جواب این قسمت را در همان قسمت دوم دادم یک سری موضوعاتی است که عقل انسان به آن نمیرسد یا سخت است که برسد
چندصد سال پیش آدم های مثل شما میگفتند امکان ندارد دو دریا به هم برسند و با هم مخلوط نشوند الان هم میگویید امکان ندارد هفت آسمان داشته باشیم که البته ممکن است درآینده این موضوع نیز کشف شود

5 - ( وجود دهها فرقه مسلمان که همدیگر را تکفیر می‌کنند ریشه در همین کتاب و ناهمگونی آن دارد. ) : تا حالا تاریخ خوانده اید؟؟؟؟؟؟
به فرض شما که ناهمگونی دارد مگر این ناهمگونی از 1400 سال پیش نیوده؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا این فرقه ها جدیدا یعنی تقریبا همزمان با قدرت گرفتن غرب بوججود آمدند؟؟؟؟؟؟
هزاران سند از جمله در دست داشتن اسلحه و تجهیزات نظامی آمریکایی و رابطه بعضی سران آمریکایی با داعش و طالبان و ... نشان میدهد علت ایجاد همچین فرقه هایی چیز دیگریست...

6- ( شما برای توجیه اشتباهات محمد ناچارید سخنانش را توجیه نمائید ) من هیچ توجیهی نکردم که البته >>> هر آدم دارای عقلی <<< به این نظر و نظر قبلی من نگاه کند میفهمد که این حرف ها منطقیست نه توجیه.
7- ( پیروز باشید ) : شما هم همینطور

و در آخر منطقی بودن خیلی خوب است اما فقط ادعای منطق داشتن حتی از منطقی نبودن بدتر است
فکر نکن من یه آخوند یا یه پیر و پتل مذهبی هستم قول به تو میدهم سن من از سن تو کمتر است فقط همین را بازمیگویم که اگر ادعا میکنید آدمی منطقی هستید که خوب منطق حکم میکند حرف های طرف مقابل را هم گوش دهید اگر ایران هستید میتوانید حضوری با دانشمندان اسلام بحث کنید و اگر نیستید میتوانید از طریق فضای مجازی با آن ها ارتباط برقرار کنید:

http://makarem.ir/main.aspx?lid=0&typeinfo=25&catid=22714

arsh irani گفت...

درود بر شما و پوزش از تأخیر در دیدن دیدگاهتان.
1- خیلی از سوره های قرآن مانند بقره و فاتحه و کهف را خود محمد نامگذاری کرده است.
2- تناقض دو گونه است: متنی و تناقض با مسلمات علمی.
رفتی سراغ وجود دو دریا، همین موضوع از تناقضات علمی و اشتباهات واضح محمد است، لطفا اینو بخونید:
http://iran000.blogspot.com/2015/06/blog-post_8.html
3- بفرمائید کدامیک از این موضوعات مهم هستند؟ آیات تکرای قرآن:
http://iran000.blogspot.com/2009/08/blog-post_8014.html
4- ظاهرا غیر از دو درای که از مسلمات اشتباه قرآن است معجزه ای دیگر سراغ ندارید، در همین سایت چرخی بزنید و در کادر جستجو موضوعات را سرچج نمائید.
5- پاسخی جز شعار ندیدم.
6- درست است، شما (مسلمین) برای توجیه اشتباهات محمد راهی جز تفسیر و اعمال نظرات خود بر دیدگاههای او را ندارید.
.
من حاضرم با هر کسی که اهل منطق باشد گفتگو کنم.
پیروز باشید!

Translate

بايگانی وبلاگ