ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

گور پدر فاطمه‌ی زهرا.


عکسی تاریخی
برای دیدن عکس بتکده‌ی بزرگ اینجا را کلیک نمائید.
==================================
====================================




این هم سایر عکسهای تاریخی:


نامه‌ی محمد به پادشاه روم



نامه‌ی محمد به پادشاه مصر



نامه‌ی محمد به نجاشی



مهر محمد (در موزه‌ی استانبول)


۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

خدا لعنتت کنه نامرد پست فطرت. شيطان انسان نما. اميد وارم با شدت هر چه تمام تر در آتش جهنم سوزانده شوي تعفن

merlian گفت...

مرلین

گرامی ادامه بده.من در دنباله فعالیت می کنم.این که احساس کنم در بالاترین کسی برای لینک هایم تعیین تکلیف کند زننده است.

parsa گفت...

این خودش تناقض در وهابیت است که از محمد بت میسازد ولی برپایی آرامگاه روی گور امامان را بازداشته است!
وهابیت تفسیری از اسلام است و به اقرار خود مسلمانان قرآن تفسیر بردار است!! مصباح میگوید تفسیر من درست است. سروش هم میگوید تفسیر من درست است. وهابی و القاعده و طالبان و ۷۲ مذهب و حتا بیشتر هم همین را میگویند! چون قرآن شدیدا و حتا نه کم، تفسیر بردار است!

ناشناس گفت...

حماقت و پوچی از سراسر این متن بی سر وته می بارد و مشخص می کندکه نوسنده یک بیمار روانی قابل ترحم است .

Unknown گفت...

برخلاف ادعات اصلا دلیل منطقی برای حرفهای سراسر توهین و سخیفت نیاورده بودی! متاسفانه تو هم از خیل همین سربازهای گمنام هستی که سر مردم را توی کاسه توالت فرو می کنند تا بگویند ما درست می گوییم! اگر تونستی 4 تا دلیل منطقی واسه حرفات بیاری و جوابهاشو هم بشنوی اونوقت میشه بهت گفت "آدمی" که داره از قدرت "عقلش" استفاده می کنه و نه از گاز معده یا خشم بی منطق!

ناشناس گفت...

نزن این حرفارو..فردا میگیرن میبرنت جهنم با پودر سوخاری و زرده تخم مرغ سرخت میکنن میدن الله بخوردتااا..نگی نگفتی!

الميرا گفت...

كساني مثل شما دچار بيماري رواني ساديسم هستيد.به كوري چشم ابلهاني چون شما اكثريت ملت ايران مسلمان و بقيه هم اگر مسلمان نيستند آزاد مردان و زناني هستند كه هرگز با اهانت به عقايد ديگران احساس لذت نمكنند.

arsh irani گفت...

کجا اهانت شده؟
واضح بگید.

ناشناس گفت...

من که یه بچه آخوند هستم مدت زیادی است که چشم عقلم باز شده و قرانی رو که داشتم برای حفظ محیط زیست آتش نزدم گذاشتم تو توالت بجای کاغذ توالت مصرف میکنم و دیگه داره تموم میشه باید یکی دیگه بخرم تا تلافی هزاروچهارصد سال گمراهی اجدادمو بتونم دربیارم تا زنده هستم اینکارو ترک نمیکنم.چون تا صد سال پیش فقط از طریق فلسفی میشد اسلام را نفی کرد وکارهرکسی نبود ولی علوم امروزه تمام داستان ادم وحواولوت ونوح ویونس وشق القمروغیره را ردکرده ومن چیزخوب را عمل میکنم و بقیه اش جاش تو توالته مثلا الکل نمیخورم چون علم روز الکل را مضر میداند مانند اسلام.مثلا حیوانات را از بین نمیبرم مثل بودا چون علم روز وجود حیوانات را برای آینده بشر وطبیعت لازم میداند الی آخر

parsa گفت...

تیتر فقط توهین نیست که مرز آن گاهی با نقد آشکار نباشد، بلکه دشنام است. به این علت که «گور پدر فلان» در فارسی یک اصطلاح است که جدای از واژه‌هایش معنای خاصی را منتقل میکند. اگر میخواستید دشنام دهید حرفی نیست، آزادید. مذهب سالها خود این نموده است. ولی اگر در ذهن شما چیز دیگری بوده، اشنباه میکنید. شاید هم ترفند است.

parsa گفت...

کسانی که نمیخواهند به دینشان توهین شود نخست باید خود توهین نکنند و مهمتر از آن توهینها را از کتاب مقدسشان قرآن بزدایند:

http://iran000.blogspot.com/p/blog-page_4154.html

https://mamnoe.wordpress.com/%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85/

به طور کلی در ادب فرقی بین ما ایرانیان نیست (مذهبی، این دین آن دین یا بی دین، کمونیست، اصلاح طلب، خمینیست و غیره) ولی کسی که دیگری را از توهین بازمیدارد باید خود توهینگر نباشد و نباید کتاب مقدسش خود توهین کننده باشد.

Unknown گفت...

شما که ابتدای سایتت نوشتی :
"همه‌ی ادیان خرافه‌ای بیش نیستند"

پس تکلیف مخاطبین رو با خودت مشخص کردی
شما نه فقط به اسلام بلکه به هیچ دینی معتقد نیستی !
و اصولا عنوان میکنی " همه ادیان خرافه ای بیش نیستند "
خوب پس اسلام که خرافست ؟ دین مسیح هم خرافه است ؟
پس دین حق کدومه ؟
پس یک و نیم میلیارد مسلمان تو دنیا اعمالشون باطله ؟
تمام اروپا و بخشی از قاره آسیا که مسیحی هستند این ها تمام اعمالشان باطل است و دارند اشتباه میکنند ؟

ناشناس گفت...

قبر عربی همان گور فارسی است که معرب شده است. یعنی قبر فارسی است (به لهجه عربی شبه جزیره)

http://loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-43f1491d9bdf49f1ac5239dee61d1971-fa.html

گ ---> ق (گ گاهی در عربی ق میشود)
و ---> ب در خیلی زبانها ایندو به هم تبدیل میشوند: مثل سیو در فارسی که همان سیب است.
ر ر

Foreign words containing /ɡ/ may be transcribed with ج‎, غ‎, ك‎, ق‎ or Persian letter گ‎, mainly depending on the regional spoken variety of Arabic. For example, جولف (mainly in Egypt), غولف and كولف (mainly in Levant), قولف (mainly in Arabian Peninsula, excluding Syria and Jordan), ݣولف (in Morocco) or گولف ‎(گ from Persian letters, in West Asia) are possible spellings of 'golf'.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arabic_phonology

عربی نسبت به اکثر زبانها وام‌واژه‌های خارجی وارد شده به خود را خیلی در هم میریزد که گاهی قابل تشخیص نیست

http://en.wikipedia.org/wiki/Arabic_exonyms

arsh irani گفت...

در پاسخ به پارسای گرامی:
کجای تیتر دشنام است؟
اگر می‌نوشتم "قبر پدر فاطمه"، دیگه دشنام نبود؟
در خیلی از نقاط کشور هنوز از واژه‌ی پارسی گور استفاده می‌کنند. مثلا گفته می‍‌‌شود: برویم سر گو بابای فلانی، این یعنی دشنام؟ این را اگر شما نشنیده‌اید گناه من نیست.
ضمنا مگه واژه‌ی فارسی گور معادل دشنام است؟
البته که انسانها از گور بدشان می‌آید.

ناشناس گفت...

درود بر تو که با یک تیتر آتش به وجود این همه بچه مسلمون پشمالوی کثافت کشیدی. به امید نابودی همیشگی اسلام این دین جهل و عقب ماندگی. این طاعون بشریت

ناشناس گفت...

بلاگت خیلی باحاله..اما اگه هدفت روشنگری هست این روشها بی فیده هستش..اما اگه فقط دلت میخواد خودتو خالی کنی به همین روش ادامه بده..بدون شک حق با تو هستش دین بزرگترین دروغ بشریت هست نمیشه یک دین دارو به این راحتیا از کاره بیهودش باز داشت دین براشون یک وسیله هست برای توجیه گناهانشون و رسیدن به یک آرامش کاره بزگی رو آغاز کردی..به نظر بنده با زبان خودشون برو به جنگشون ازشون باید دلجویی کرد و خواست دینشون رو دلایل اعتقادشون رو بیان کنن..به قدری در هنگام دفاع از دینشون به تناقض میرسن که دیگه نیازی به صرف انرژی نیست..فقط کافیه ازشون خواسته بشه انسان رو به راهه راست هدایت کنند..اون موقع هست که با سوالاتی مواجه میشن که جوابی براش ندارن و این آغاز اصلاح شدن..

parsa گفت...

«اگر می‌نوشتم "قبر پدر فاطمه"، دیگه دشنام نبود؟»

کمی بود، ولی ما آن دشنام را بیشتر با به هم چسباندن گور و پدر بکار میبریم و نه قبر. «گور پیامبر اسلام» یا دشنام نبود یا کسان کمتری از آن برداشت دشنام میکردند. ولی «گور پدر فلان» با هم یک اصطلاح و دشنام است. کلا گور و گورستان بجای قبر و قبرستان در برخی موارد بار اهانت دارد، گرچه همه یکسانند و فارسی. با یکار بردن گور بجای قبر میتوان کم کم بار منفی را از آن گرفت، اگر من برای مثلا اقوام نزدیک خود هم آنرا بکار ببرم. ولی حالا اینگونه نیست.

کسی نمیتواند تیتر بزنید «برو بابا، جمعش کن» و بعد بگویید محترمانه خطابش به بابایش بوده که برود و مثلا کتابها را جمع کند! چون آن یک اصطلاح است. مگر اینکه ترفندی برای جلب مخاطب باشد.

کسی نمیتواند بگوید منظورش از «بسیجی مزدور» اهانت نیست و فقط میخواسته مزدبگیری بسیجیان از نظام را نشان دهد که درست هم است و از خود آنها نیز بپرسید همین میگویند! کسی نمیتواند آن بگوید زیر این عنوان که میخواهد مفهوم واژه‌‌های گذشته پارسی را زنده کند! چرا که مزدور در گذشته معنی مزدبگیری و کارگر روزانه میداده ولی حالا توهین است.

گر کارکنی عزیز باشی / فردا که دهند مزد مزدور. (ناصر خسرو)
مردی را به صد دینار در روزی مزدور گرفت . (کلیله و دمنه)

هیچکدام از دو مورد بالا توهین نیست ولی کاربرد مزدور در زبان پارسی امروز توهین است یعنی کسی که فقط برای پول کار میکند و برای آن دست به هر فساد و جنایتی میزند.

احتمالا مثالهای نزدیک بهتری به تیتر شما میتوان یافت میشود، ولی باید زیاد فکر کرد.

ناشناس گفت...

موندم حالا مهدی بالاوالا با اين ناز جديد مذهبی‌چيون چه می‌كنه! حالا جديداً درخواست دارن كه اكانت تمام توهين‌كنندگان بايستی معلق بشه، وگرنه قهر می‌كنن و می‌رن كنار گور پدر فاطمه زهرا بست می‌شينن.
مهدی بالاوالا اين درخواست رو اجابت كنه، بعد می‌گن حالا مشخصات لوگين اين حضرات رو بده‌، می‌خواهيم مثل برادران پاكستانی وسط خيابون آتيششون بزنيم.
اين هم نتيجه دفاع كور از مذهب در مقابل آزادی حرف زدن خواهد بود.

sheeva گفت...

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.

مسلم گفت...

آقای عزیزمگه محمدازخودش نام نداره؟شمابااین کارت داری توهین میکنی.خوب مینوشتی گورمحمد.مگه معنافرق میکرد؟نه؛بلکه این نشانه توهین شماست که میخوایی بااحساسات 2میلیاردمسلمان بازی کنین.ببین آقای عزیزمحمدنزدما ارزش داره خیلی هم ارزش داره.مگه سازمان ملل همین توهینارواجازه میده؟این چیه دیگه؟این شدحق؟کی به این میگه حق؟این فقط سرپوشی برتوهین های آشکارشماست.به علاوه برخلاف میل شماانشاءالله عن قریب اسلام دینی جهانیست وکل دنیارادربرمیگیرد.زیراالله به مااین وعده راداده ومایقین داریم چون تمام وعده هایی ازجمله غلبه برروم وایران وغلبه برمام ادیان روکه به ماداده بو محقق شده اند؛اگرچه الان مسلمانان یکپارچه نیستند؛امابه زودی بندوبساط شماجمع میشه.الاسلام یعلو ولایعلی علیه

arsh irani گفت...

فقط در مورد پیروزی بر روم و پیش بینی قرآن.
لطفا این موضوع را در جستجوی وبلاگ سرچ کنید تا پاسختان را دریافت نمائید:
علت کینه‌ی مسلمانان نسبت به ایرانیان چه بود، بررسی ادعای پیشگوئی قرآن از شکست ایرانیان.؟
http://iran000.blogspot.com/2010/05/blog-post_12.html

مسلم گفت...

نه منظورم اون نبودمنظورم وعده الله بود درسوره نور«وعدالله الذین أمنو وعملوا الصالحات منکم لیستخلفنهم فی الأرض ولیمکننهم دینهم الذی ارتضی لهم»و وعده محمد درجنگ احزاب که گفتند سپاهیان اسلام رادیدم که کاخ های قیصر وکسری راتصرف کردند و... .میتوانیدبرای اطلاعات بیشتر به کتب حدیث وتاریخ مراجعه کنید.

Translate

بايگانی وبلاگ