ناباوران

اسلام آمیزه‌ای است از جنایت، تجاوز و خرافه؛ آنچه که سوداگران دینی آن را معجزه ای الهی می‌ خوانند، خرافاتی بیش نیست. در این دین زن وسیله ای است جنسی در اختیار مرد، مجوز تصاحب زنان کفار نیز در همین راستاست. تاریخ جانیان زیادی را به خود دیده، اما محمد تنها جنایتکاری است که پیروانش طبق سنت او همچنان جنایت و قتل می کنند. در این دین تنها مسلمانان انسان شمرده می‌شوند و دیگران جانور؛ پس با مشعل روشنگری، سایه سنگین، سیاه و تاریک مذهب را که همان اندیشه‌ی ضحاکین مار به دوش است را از میهنمان بر خواهیم چید.

جستجو کردن موضوعات خاص (لطفا کلمات مربوطه را وارد نمائید)

100 مورد از تناقضات و اشتباهات ساختاری قرآن

 بزرگترین تناقض ادیان در این است که اگر خدایشان پدید آورده تمام جهان است، پس آیا منطقی است که خدا به زمینی بسیار کوچک، تا این اندازه ا...

۱۳۹۳ تیر ۲۵, چهارشنبه

حضرت محمد: به زنان نوشتن نیاموزید

   همانگونه که پیشتر بیان شد، از دید اسلام زن کالائی است جنسی که هدف از آفرینش اولیه‌اش آرامش مردی بود به نام آدم، سپس تولید فرزند برای او؛ محمد ابن عبدالله و علی ابن ابی طالب حتی در برخی از سخنانشان، واژن یا مهبل و یا واژه‌ی عامیانه‌ای که در کوچه و بازاز به جای آن به کار برده می‌شود را معادل زن می‌دانند، محمد می‌گوید:
واژن را بر پالان سوار نکنید. (من لا یحضره الفقیه / شیخ صدوق /  جلد 3 صفحه 468 - بحار الانوار / جلد 100 / صفحه 260 - الکافی / جلد 5 / صفحه 516)(1)
علمای شیعه بر مبنای همین حدیث دوچرخه سواری زنان را ممنوع کرده اند.
 اسلام نیز همچنان به این کارکرد پایند بود، گرچه اکنون با تغییر شرایط، مسلمین مجبورند روی برخی از سخنان و دستورات اسلام را با هر وسیله‌ای که می‌توانند بپوشانند.
    حدیثی که در پائین بیان شده، یکی از احادیثی است که هم در منابع معتبر شیعه و هم اهل سنت بیان شده است؛ تعداد منابع نقل کننده این حدیث به قدری زیاد است که مسلمین هرگز نمی‌توانند آن را رد نمایند؛ در این حدیث محمد علاوه بر اینکه نگاهی کاملا جنسی به زن دارد بیان می‌نماید که "از آموزش نوشتن به زنان خودداری کنید و اگر مایلید که آنان را آموزش دهید، به آنان نخ ریسی و سوره نور را آموزش دهید، در این سوره به زنان سفارش شده که همواره مطیع شوهر و پاکدامن باشند، متن حدیث:
   زنان را نه در اتاقک بالای خانه رها کنید و نه به آنان آموزش نوشتن دهید، به آنها نخ ریسی و سوره نور را آموزش دهید.
 (الکافی/  شیخ کلینی / جلد 5 / صفحه 516 - من لایحضره الفقیه / شیخ صدوق / جلد 1 / صفحه 374 و جلد 3 / صفحه 442 - جامع الاحادیث الشیعه / آیت الله بروجردی / جلد 20 / صفحه 266 و جلد 15 / صفحه 47 - تفسیر مجمع البیان / شیخ طبرسی / جلد 5 / صفحه 354  و مکارم الاخلاق شیخ طبرسی / صفحه 232- مستدرک الوسائل / میرزا نوری / جلد 14 / صفحه 259 -   جامع الاحادیث اهل بیت / شیخ هادی نجفی / جلد 11 / صفحه 124 - وسائل الشیعه / حر عاملی / جلد 4 صفحه 839 - کشف الغطاء / شیخ  جعفر کاشف الغطاء / جلد 2 / صفحه 299 - اعیان الشیعه / سید محسن الامین / جلد 1 / صفحه 304 و جلد 3 / صفحه 170) لفظ حدیث در منابع شیعه(2)
و ابن ابی الحدید معتزلی در شرح نهج البلاغه می‌گوید:
شرح نهج البلاغه / ابن ابی الحدید / جلد 12 / صفحه 116
و در منابع اهل سنت:
 تفسیر القرطبی / جلد 20 / صفحه 121- دارالمنثور / سیوطی / جلد 5 / صفحه 18 - میزان الاعتدال / ذهبی / جلد 3 / صفحه 446 -  تفسیر البغوی / بغوی / جلد 3 / صفحه 360  - فتح القدیر / شوکانی / جلد 4 / صفحه 3 -  المستدرک علی الصحیحین / جلد 2 / صفحه 396 -  مجمع الزوائد / الهیثمی /  جلد 4 / صفحه 93) لفظ غالب حدیث در منابع اهل سنت(3)
  همچنین در شرح بخش اول حدیث، باید بدانیم که در زمان محمد ابن عبدالله، اعراب اتاقکی کوچک و چوبی بالای خانه‌هایشان می‌ساختند تا در گرما، باد بیشتری به آنان بخورد، در آن زمان به این اتاقک غرفه می‌گفتند، ظاهرا این اتاقک بسیار مورد پسند اعراب بود تا جائی که محمد در بهشت هم به آنان وعده‌ی چنین اتاقکی که طبقه طبقه هم هست را داده است:
  لَكِنِ الَّذِينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ غُرَفٌ مِّن فَوْقِهَا غُرَفٌ مَّبْنِيَّةٌ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَعْدَ اللَّهِ لَا يُخْلِفُ اللَّهُ الْمِيعَادَ(زمر/20) اما كسانى كه از پروردگارشان ترس داشتند، براى ايشان غرفه‌هايى است كه بالاى آنها غرفه‌هايى  بنا شده است که جوی ها از زير آن روان است؛ نوید الله است و الله  خلاف نوید خویش نمی‌کند.
 وَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُبَوِّئَنَّهُم مِّنَ الْجَنَّةِ غُرَفًا تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا نِعْمَ أَجْرُ الْعَامِلِينَ(عنکبوت/58) کسانی را که ايمان آورده‌اند و کارهای شايسته انجام داده‌اند، ایشان را در غرفه‌های بهشت جا می‌دهيم که از زير آن جويهای آب روان است در آنجا جاودانه بمانند عمل کنندگان را چه پاداش خوبی است!
 دلیل آن هم آنگونه که در منابع اسلام بیان شده، دیده شدن آنان توسط مردان و اغفال آنان است. (4)
جالب این است که بدانید محمد زن را بازی می‌داند:
 رسول الله (ص) فرمود: یقینا زن بازی است، کسی که آن را گرفت از دستش ندهد. (الکافی/جلد 5 / صفحه 510 - مکارم الاخلاق / شیخ طبرس / صفحه 218 - موسوعه احادیث اهل البیت / شیخ هادی نجفی / جلد 10 / صفحه 200 - تفسیر المیزان / جلد 4 / صفحه 350 - وسائل الشیعه / حر عاملی / جلد 14 / صفحه 119) (5)
این هم سخنان زن ستیزانه‌ی بسیار زشت علی ابن ابیطالب
====================================================
(1)   ابی عبد الله (عليه السلام) قال: نهى رسول الله (صلى الله عليه و آله) ان يركب سرج بفرج.
(2)  علی بن ابراهيم، عن ابيه، عن النوفلی، عن السكونی، عن ابی عبد الله (عليه السلام) قال: قال رسول الله (صلى الله عليه و آله): لا تنزلوا النساء بالغرف و لا تعلموهن الكتابه و علموهن المغزل و سوره النور.
 (3)  حدثنا ابو علی الحافظ  انبا محمد بن محمد بن سليمان، ثنا عبدالوهاب بن الضحاک، ثنا شعيب بن اسحاق عن هشام بن عروه، عن ابيه عن عائشه رضی الله عنها قالت: قال رسول الله  صلى الله عليه وسلم  " لاتنزلوهن الغرف و لاتعلموهن الكتابه ( يعنی النساء) و علموهن المغزل و سوره النور".
 و روى حماد بن سلمه عن الزبير بن عبدالسلام عن ايوب بن عبد الله الفهری عن عبد الله بن مسعود، قال "قال رسول الله صلى الله عليه و سلم، لا تسكنوا نسائكم الغرف و لا تعلموهن الكتابه ". 
(4)  به نقل از تفسیر القرطبی / جلد 20 / صفحه 121: و ليس فی ذلک تحصين لهن و لا تستر و ذلک انهن لايملكن انفسهن حتى يشرفن على الرجل، فتحدث الفتنه و البلاء فحذرهم ان يجعلوا لهن غرفا ذريعه  الى الفتنه.
(5)  قال رسول الله (ص): انما المرأه لعبه، من اتخذها فلا يضيعها.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد دو حدیث ابتدایی صحبتی نیست و واضح هست که توهین صورت گرفته ... اما مورد سوم رو فکر کنم میتوان این گونه معنی کرد :
هر كس زنى بگيرد بايد احترامش كند. زن شما لعبت و دلبر است ، هر كس لعبتى بدست آورد، نبايد آن را ضايع سازد

کمی بحث بر انگیز تر از مورد اول و دوم است و به این راحتی نمیشه آن را بازیچه معنی کرد ...

tabesh گفت...

البته ادمین گرامی این را هم در نظر بگیرید که یک بابی در علمای شیعه است که به این گونه احادیث میگویند.احادیث ظعیف و به انها استناد نمیکنند منظورم احادیث شیعه است

ناشناس گفت...

واقعا تمام ادیان جز خرافه چیزی نیستند ولی می توان به جای تکیه بر خدای تقلبی به خدای قلبی و مهربان که تمام کیهان و هستی را به وجود آوروه تکیه کرد

ناشناس گفت...

با سلام...احادیث فوق همگی ساختگی و جعلی هستند...متاسفانه تا به امروز علمای شیعه کتبهای حدیثی خودشون رو غربال نکردن و مشخص نکردند که چه حدیثی صحیح هست یا ضعیف است...بعنوان مثال کتابی بعنوان صحیح اصول کافی ندارند اما در مقابل اهل سنت الحمدلله قرنها پیش احادیث خودشون رو غربال کردند و صحیح و ضعیفش مشخص هست و از طریق کتب حدیثی اهل سنت بهتر میشود اسلام حقیقی رو شناخت.

من به نوسینده مطلب بالا حق میدم که از این احادیث استفاده کنه و اسلام رو زیر سوال ببره زیرا تا به امروز علمای شیعه نگفته اند که احادیث فوق ضعیف هستند یا صحیح و سکوت کرده اند

خالد گفت...

تابش عزیز این باب در کتب شیعه وجود دارد اما مشخص نیست چه احادیثی شامل ضعیف میشود و چه احادیثی صحیح است...فقط در حد حرف وجود دارد اما در عمل چیزی مشخص نشده

ناشناس گفت...

این احادیث رو توی نرم افزار نور که جمیع کتب اسلامی رو داره جستجو کردم. خیلی متواتر اومده و به نظر من از همه غربالها رد میشه و فقط اگه توی کتابای آموزشیمون بیاد اسلام خدشه دار میشه. پس به مردم گفته نمیشه.
خیلی مسائل رو نمیگن. اگه بخوایم به ریزه کاریها و واجبات این چنینی عمل کنیم میشیم داعشی ها و اگه عمل نکنیم هم که مسلمان و مومن واقعی نیستیم.
موندیم بین سیخ و میخ کدوم رو انتخاب کنیم.
شاه خدا بیامرز همون اول باید همه شیخا رو قتل عام میکرد یا میسپرد به هیتلر

ناشناس گفت...

جالبه وقتی حدیثی اینچنین عنوان میشه فورا گفته میشه این از احادیث ضعیف هست . نمیدونیم احادیث قوی کدوم هستن ؟

ناشناس گفت...

متعجبم که چطور ملت ایران از این مطالب چیزی نمیداند یا حودش را به نفهمی میزند که زندگی ذلیل و نکبتبارش چند روزی ادامه پیداکند. به همین قانع است که مثل سگ غذایی جلویش بیندازند و تو سرش بزنند و غرور و اموالش را به تاراج ببرند. زندگی را رها کرده تا زنده بماند.

ناشناس گفت...

به کتاب کافی جلد 5 رفرنس دادید در حالیکه این کتاب کلا 4 جلده

arsh irani گفت...

الکافی نوشته کلینی شامل 8 جلد و به زبان عربی است و به جلد اصلی آن بدون ترجمه رفرنس دادم.
پیروز باشید!

Unknown گفت...

به خود پیامبر اسلام هم خیلی وقتا میگفتن " ممد لاپایی " ! چون 24 ساعته مثل بقیه مسلمون ها تو فکر تیکه گوشت لا پای زن ها و دختربچه ها و پسر بچه ها بوده ... ! " ممد صفر زن " هم بهش میگفتن ! عادت جالبی داشته که تا جایی که میتونسته پرده بکارت دخترها و زنهای عقدی و صیغه و کنیزش رو بزنه و به خیال خودش لذتش رو ببره ... ! " ممد حشری " هم بهش میگفتن ! ممد شهوتی !

ناشناس گفت...

اعلامیه رسمی صیغه توسط آستان قدس رضوی با نرخ و شرایط
بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم
النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)
آستان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعهٔ و ایجاد شرایط مناسب روحی‌ و آرامش خیال برای برادران زائری( خصوصا برادراني كه از كشورهاي اسلامي ديگر آمده اند) که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خود دور می‌باشند اقدام به برگذاری مرکز صیغه های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیهٔ خواهران باکره که سن آنها بین ۱۲ تا ۳۵ سال است دعوت به همکاری مینماید . هر یک از خواهران بر اساس قرارداد ۲ ساله‌ای که با آستان قدس رضوی منعقد مینمایند موظفند که ماهانه حد اقل ۲۵ روز به صیغه برادران زوار در آیند. مدت قرار داد جزو سابقه اشتغال متقاضی محسوب میگردد مدت هرصیغه از ۵ ساعت تا ۱۰ روز متغیر میباشد . مبلغ پرداختی بابت هر صیغه بدین شرح است:
صیغه های ۵ ساعته: مبلغ پنجاه هزار تومان
صیغه های ۱ روزه هفتاد و پنج هزار تومان؛ ٢ روزه صد هزار تومان؛ ٣ روزه يكصد و پنجاه هزار تومان و از ۴ روز تا ۱۰ روز سيصد هزار تومان
خوهران باکره که برای اولین بار صیغه میشوند مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان اضافه بابت برداشته شدن پردهٔ بکارت دریافت خواهند نمود.
بعد از انقضای قرارداد ۲ ساله در صورتی که سن خوهران به حد نصاب ۳۵ سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در لیست انتظار صیغه های دایم قرار بگیرند. خواهران موظفند ۵ در صد از مبلغ دریافتی هر صیغه را به ضریح مطهر واریز نمایند. از کلیه خواهران علاقه مند در خواست میشود ۲ قطعه عکس تمام قد (با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی، وضعیت بکارت و گواهی‌ سلامت کامل روانی‌ و جسمانی از سازمان بهداشت شهرستان محل سکونت خود را حد اکثر تا ۳۱ تير ماه ١٣٩٤ به آدرس ذیل ارسال نمایند
(توجه : برای خواهران کمتر از ۱۶ سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد )
آدرس: مشهد – بارگاه امام رضا -خیابان شهید نواب صفوی -صحن کوثر – دفتر امور صیغه
جهت اطلا عات بیشتر با تلفن ۰۰۹۸۵۱۱۲۲۲۵۷۹
حاج آقا محمود ممتاز ( جاکش ) تماس حاصل فرمائید
و یا به نشریه آستان قدس مراجعه نمایید
اینم از مملکت اسلامی و فاحشه گری به ر‌وش اسلامی
اگه ایرانی هستی کپی کن و به اشتراک بزار تا همه بفهمیم دارن به اسم دین ناموسمون رو به عربها هدیه میدن

Unknown گفت...

صبغه فقط تودين شيعه است احاديثي كه مياري همش احاديث شيعي است الحمدلله ماميدانيم شيعه يك دين ساختگي وهمش خرافت است بعد خودت اينجانميدونم معلوماتت روازكجازمياري هزاران نفر هرسال مسلمان ميشوند توامثال خودت به هيچ جايي نميرسيد وهيچكي رو نميتونيد قانع كنيد مگر تعداد اندكي شيعي كه افكارشون كفر وشرك وصيغه است كلا شيعه يك دين ساختگي هست مثل خودتزكه قبلا شيعه بودي وفقط اسمتون مسلمان هست

Translate

بايگانی وبلاگ