tag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post7918540271042593592..comments2024-03-28T01:01:32.675-07:00Comments on ناباوران: غلمان و حوری، دو نعمت بهشتی برای مردان.Unknownnoreply@blogger.comBlogger91125tag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-4340903586579388742018-10-17T22:59:54.680-07:002018-10-17T22:59:54.680-07:00جناب آرش چطور است که در موضوع وضو به ترتیب اسامی و...جناب آرش چطور است که در موضوع وضو به ترتیب اسامی و افعال دقت میکنید اما در این مورد هم تراز بودن حوری و غلمان اهمیت خاصی ندارد و یکی میتواند به معنی شریک جنسی باشد و دیگر کارگر و حمال !!! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-31173896239787823182018-09-12T23:26:20.601-07:002018-09-12T23:26:20.601-07:00سعید
چه مذخرفاتی به خورد مردم امروز دارن میدن. این...سعید<br />چه مذخرفاتی به خورد مردم امروز دارن میدن. این ها فقط برای اعراب جاهیلیت ندید بدید خوبه. تازه من از زن سفید اصلا خوشم نمیاد و سبزه دوست دارم .کیو باید ببینم؟؟!!! بعد هم تمام این چیزها بعد یه مدت برای انسان عادی میشه و دیکه لذت خواصی نداره. یعنی واقعا هر کی برای این چرندیات دلش بخواد بره تو بهشت که جزء فرومایه ترین آدم هاست. ببینید چقدر بدبختو بیچارس که با این چیزها شاد میشه. برای همین هم هست که بیشتر از قشر فقیر و بیچاره به دین گرایش دارن. همش در محدودیت و سختی هستن و امید دارن خدا بهشون بعدها امکانات بهتری بده. احتمالا برای همین هم هست که آخوندها و آقا زاده ها بدون توجه به دینشون جنایتو دزدی و تجاوز به حقوق ملت میکنن. چون انقدر در رفاهن اصلا این چیز ها رو قبول ندارن.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-7944374641437625432017-12-12T15:53:51.519-08:002017-12-12T15:53:51.519-08:00شگفت انگيز ترین موضوع در قرن بیست یک باورمند بودند...شگفت انگيز ترین موضوع در قرن بیست یک باورمند بودند به ادیان هست به اعتقاد من و از آن شگفت انگيز تر بحث در مورد آيه های قرآن برای تاييد کردن آنها انسان همیشه از دانش و آگاهي لذت نمیبره که بیکین،مترلینک،،هایدگر،ابن سینا،گفتند بالاترين لذت دنيا علم و دانش و آگاهي و مطالعه هست نه بعضي وقتها خیلی وقت ها به قول فريدريش نیچه اراجیف و مزخرفات کتب مقدس و ادیان در اندیشه انسان های منزجر هم خالی از جذابيت و سبک طنز گونه و خنده دار نیست کاملاً درست است درود بر شرف برنارد شاو،،ژان پل سارتر،<br />بهترین حالت ممکن برای مطمئن شدن از دروغ های ادیان دقیقا خواندن کتب مقدس است با دقت با حوصله بدون تعصبAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-45795203303167087432017-09-08T05:54:24.087-07:002017-09-08T05:54:24.087-07:00شکنجه مردان قبیله عکل به دستور محمد رسولولا بسیار ...شکنجه مردان قبیله عکل به دستور محمد رسولولا بسیار دردناک است .. محمد دستور داد تا دست و پای آنها را قطع کنند و چشمانشان را با آهن داغ شده بسوزانند و آنها را زیر آفتاب رها کنند تا با زجر بمیرند .. جرم آنها این بود که شتر های محمد را دزدیدند و شتر بان او را کشتند ! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-64107951536559293512017-09-08T05:17:16.631-07:002017-09-08T05:17:16.631-07:00ترجمه فارسی صحیح بخاری، جلد سوم، حدیث 2926 ؛ از اب...ترجمه فارسی صحیح بخاری، جلد سوم، حدیث 2926 ؛ از ابوهریره نقل شده است که پیامبر گفت: قیامت بر پا نخواهد شد تا زمانی که شما با قوم یهود بجنگید و آنها پشت سنگ پنهان شوند، پس سنگ به صدا در آمده و میگوید: ای مسلمان، یک یهودی پشت من است، بیا و او را بکشAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-6262486531268867102017-09-08T03:54:54.927-07:002017-09-08T03:54:54.927-07:00ترجمه فارسی صحیح بخاری، جلد سوم، حدیث 3017 ؛ از اب...ترجمه فارسی صحیح بخاری، جلد سوم، حدیث 3017 ؛ از ابو ایوب روایت است که عکرمه گفت:علی گروهی را در آتش سوزانید، چون این خبر به ابن عباس رسید گفت:اگر من بجای وی بودم آنها را نمی سوزاندم زیرا پیامبر فرموده است:همانند خداوند کسی را عذاب نکنید بلکه آنها می کشتم چنانچه پیامبر فرمود:کسی که دین خود را عوض کرد او را بکشیدAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-75718218399168307112017-09-02T09:38:35.735-07:002017-09-02T09:38:35.735-07:00من قبل از اینکه کیر تو کس مادر مصطفی حسینی طباطبای...من قبل از اینکه کیر تو کس مادر مصطفی حسینی طباطبایی بکنم به خدای شخص وار باور داشتم ..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-16821435033639627722017-06-05T03:57:14.194-07:002017-06-05T03:57:14.194-07:00محترمانه به ان اقایی که میفرمایند که انسان باید شر...محترمانه به ان اقایی که میفرمایند که انسان باید شرم کند بخاطر حوری ومیوه بهشی بعضی کارها را انجام دهد واقعا اگر در دنیا زنان را بردارند ومیوه وغذا را از شما بگیرند وبا یک خوراک ساده وداییمی شکم پرکنی قرار باشد در دنیا زندگی کنی باز هم طالب انسانیت وشعور خالی هستی ثانیا ایا وجدانا اسلام فقط به شکم وحوری توجه کرده واز انسانیت هیچ چیز نگفته پس کمک به مستمندان کمک به یتیمان وبی سرپرستان دوری از غیبت عدم جستجو در احوال دیگران وپرعیز از دروغ قتل وصدها مورد دیگر انسانیت نیست لطفا کمی صادقانه وواقع بینانه صحبت کنید دوست گرامیAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-33889048697859548302017-05-24T02:15:32.262-07:002017-05-24T02:15:32.262-07:00nدر خصوص مطالب فوق دو نکته بنظرم رسید که عرض میکنم...nدر خصوص مطالب فوق دو نکته بنظرم رسید که عرض میکنم نکته اول در خصوص غلمان است انچه که مسلم است قران با همجنسگرایی بشدت مخالف وان را کار بسیار نادرستی میداند وصراحتا قران میفرماید شما ای قوم لوط به مردان میل دارید در حالیکه خداوند برای شما همسرانی افرید که با انها ارتباط پیدا کنید واینکار شما بسیار زشت وناپسند است اما غلمان جاوید اگر دقت کنید در تمام مواردیکه در قران از غلمان سخن گفته شده از طواف کردن انان بین پهشتیان سخن میگوید دقیقا به مانند رستورانی که پسرهای جوان وخوش لباس وخوش سخن از شما پذیرایی کنند اینان جوانان خوش سیمایی هستند که صرفا وظیفه پذیرایی را بعهده دارند نه چیز دیگر واینها موجوداتی هستند که در ان جهان تازه خلق شده اند وقبلا در دنیا نبوده اند شما از کدام ایه قران میتوانید برداشت کنید که غلمان را جهت استفاده جنسی معرفی کرده باشد واما نکته دوم در یکی از کامنتها از جنایات عمر وابوبکر سخن گفته شده من بهیچوجه نه وکیل مدافع عمرم نه ابوبکر واعمال انها هیچ ربطی به کسی ندارد وخود مسیول اعمال خودشان هسند وبرحق بودن ویا نبودنشان هیچ کمکی به ما نمیکند اما فقط میخواستم این نکته را جهت یاداوری عرض کنم در یکی از ایات قران امده است که برابر نیستند انان که پیش از فتح جنگیدند وانفاق کردند واز خانه وکاشانه خود گذشتند با انان که بعد از فتح این کار را کردند گرچه خداوند همه را وعده نیکو داده چه مومنین قبل از فتح وچه بعد از فتح اولیک اعظم درجه عند الله در این ایه به صراحت به کسانی که هجرت کردند ومال واولاد را واگذاشتند وبا پیغمبر با کفار جنگیدند عظیمترین درجه ممکن را خداوند به انها داده یعنی از درجات عالی نزد خداوند از انان بالاتر کسی نیست ایا ابوبکر وعمر جز اینها نبودندAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-29717086636094901542017-04-04T01:18:48.724-07:002017-04-04T01:18:48.724-07:00جواب بە منتقد
.
دوست گرامی فکر کنم بجای تفسیر سعی ...جواب بە منتقد<br />.<br />دوست گرامی فکر کنم بجای تفسیر سعی کنید اعراب قرآن رو یاد بگیرید بهتر است!<br /><br />(يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا) سبق إعرابها (إِذا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلاةِ) الجار والمجرور متعلقان بالفعل قبلهما والجملة في محل جر بالإضافة وإذا ظرف متعلق بالجواب فاغسلوا (فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ إِلَى الْمَرافِقِ) الجار والمجرور متعلقان بالفعل اغسلوا والواو فاعله وجوهكم مفعوله وأيديكم عطف عليها (وَامْسَحُوا بِرُؤُسِكُمْ) الجار والمجرور متعلقان بالفعل وقيل الباء زائدة للتبعيض وقيل للإلصاق (وَأَرْجُلَكُمْ) عطف على وجوهكم (إِلَى الْكَعْبَيْنِ) متعلقان بمحذوف حال من أرجلكم (وَإِنْ كُنْتُمْ جُنُباً) كان واسمها وخبرها وهي في محل جزم فعل الشرط (فَاطَّهَّرُوا) الجملة في محل جزم جواب الشرط والفاء رابطة (وَإِنْ كُنْتُمْ مَرْضى أَوْ عَلى سَفَرٍ) الجار والمجرور متعلقان بمحذوف خبر ثان لكنتم والجملة معطوفة (أَوْ جاءَ أَحَدٌ مِنْكُمْ) الجار والمجرور منكم متعلقان بمحذوف صفة الفاعل أحد (مِنَ الْغائِطِ) متعلقان بالفعل جاء والجملة معطوفة (أَوْ لامَسْتُمُ النِّساءَ) كذلك عطف (فَلَمْ تَجِدُوا ماءً) مضارع مجزوم وفاعله ومفعوله والجملة معطوفة (فَتَيَمَّمُوا صَعِيداً طَيِّباً) فعل أمر وفاعل ومفعول به وطيبا صفة والجملة في محل جزم جواب الشرط.<br />(فَامْسَحُوا بِوُجُوهِكُمْ وَأَيْدِيكُمْ) الجار والمجرور متعلقان بالفعل والجملة معطوفة (مِنْهُ) متعلقان بامسحوا (ما يُرِيدُ اللَّهُ لِيَجْعَلَ عَلَيْكُمْ مِنْ حَرَجٍ) المصدر المؤول من أن المضمرة بعد لام التعليل والفعل يجعل في محل نصب مفعول به للفعل يريد عليكم متعلقان بيجعل من حرج من حرف جر زائد حرج اسم مجرور لفظا منصوب محلا على أنه مفعول به (وَلكِنْ يُرِيدُ لِيُطَهِّرَكُمْ وَلِيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكُمْ) المصدر المؤول مفعول به ليريد: يريد تطهيركم وإتمام نعمته عليكم وعلى ذلك فاللام زائدة وليست جارة، ولكن حرف استدراك والجملة بعدها معطوفة على جملة (ما يُرِيدُ) المستأنفة (لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ) الجملة تعليلية وجملة (تَشْكُرُونَ) خبر.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-49581666713452889502015-10-23T02:49:38.969-07:002015-10-23T02:49:38.969-07:00تمام بحثهای دوستان همه توضیح واضحات است ، تعجب میک...تمام بحثهای دوستان همه توضیح واضحات است ، تعجب میکنم وقتی میبینم در قرن 21 و پیشرفت سطح آگاهی در بشر امروز هنوز هم کسانی هستند که در باطل و دروغ بودن اسلام و تمام وعده هایش شک دارند ، در کتابی که هیچ اشاره ای به شان و منزلت انسان نشده است و تماما به شهوت پرستی و وعده های پوچ اشاره میکند .<br />انسان باید شرم کند که به خاطر حوری و میوه بهشتی اعمال خود را انجام دهد و هیچ نشانه ای از خرد و عقل و انسانیت در میان نباشدAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-16089010276543943592014-10-08T07:57:59.503-07:002014-10-08T07:57:59.503-07:00آرش دیده نمیشه لعنتی!! جواب بده آرش دیده نمیشه لعنتی!! جواب بده Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-49805928237146144782014-05-23T11:19:41.859-07:002014-05-23T11:19:41.859-07:00پرسش :
چرا خداوند در قرآن از ضمیر مذکر برای خودش ...پرسش : <br />چرا خداوند در قرآن از ضمیر مذکر برای خودش استفاده کرده است؟ و چرا مذکر بر مونث تعمیم داده شده است؟ <br /><br /><br />پاسخ : <br />زبان قرآن عربى است و زبان عربى برخلاف برخی از زبان ها، از دو نوع ضمایر مذکّر و مؤنت برخوردار است طبیعى است که هر کتابى بخواهد با این زبان نوشته شود، اگر چه کتاب الاهى باشد، باید از قواعد آن زبان پیروى کرده و بر آن ساختار باشد. زبان عربی به علّت نداشتن ضمیر خنثی، بعضی از چیزهایی که فارغ از جنسیت باشند را با ضمیر مذکّر می آورد. البته نظیر این، در زبان های دیگری؛ مثل زبان فرانسه نیز وجود دارد. با اتکا به این نکته می توان نتیجه گرفت که آوردن ضمیر مذکّر، ربطی به صفات مردانه ندارد. در واقع می توان گفت که قرآن مغلوب نگاه مرد سالارانه متداول در فرهنگ زمانه خویش نشده است، بلکه یک ویژگی زبانی است، که گوینده را پایبند به رعایت آن می کند. بنابر این، قرآن به مقتضاى این که به زبان عربى نازل شده است، با همین گفتمان سخن مىگوید و هماهنگ با قواعد عربى از ضمایر و واژگان مذکر برای خداوند بهره مىگیرد.<br />به بیان دیگر:<br />از طرفی؛ در زبان عربی، اسم ها و فعل ها (به جز فعل های متکلم وحده و متکلم مع الغیر) دو نوع می باشند: مذکر و مؤنث، و مذکر و مؤنث نیز به حقیقی و مجازی تقسیم می شوند.<br />موجوداتی که دستگاه ها و آلات ذکورت و انوثت (مردانگی و زنانگی) داشته باشند، مذکر و مؤنث حقیقی اند و گرنه مجازی خواهند بود. مذکر حقیقی مانند «رجل» (مرد) و «جمل» (شتر نر ) و مؤنث حقیقی مانند «امرأة» (زن) و «ناقة» (شتر ماده)؛ و مذکر مجازی مانند: «قلم» و «جدار» (دیوار)، مؤنث مجازی مانند: «دار» (خانه) و «غرفه» (اطاق). و کار برد مؤنث مجازی در مواردی؛ مانند، اسامی شهرها و اعضاء زوج بدن، قیاسی و بر طبق قاعده است و در بقیه موارد قاعده خاصی ندارد و سماعی است؛ یعنی ملاک فقط شنیدن از عرب زبان ها است و باید دید عرب زبان ها در چه مواردی به کار می برند و اگر چیزی مؤنث حقیقی و مجازی و نیز مذکر حقیقی نباشد، مذکر مجازی خواهد بود.[1]<br />و از طرف دیگر چون خداوند نه زاینده و نه زائیده شده و نه چیزی مثل اوست.[2] و از موارد کار برد قیاسی و سماعی مؤنث مجازی هم نیست پس براساس قواعد زبان عربی برای ذات متعالی خداوند باید از ضمایر، اسامی و صفات به صورت مذکر (مجازی) استفاده نمود.<br />به این نکته هم باید توجه داشت که نشانه های لفظی مؤنث و مذکر، بار ارزشی ندارند و نشانه و دلیل بر کرامت و منزلت نیست، لذا اگر نشانه های لفظی مذکر، به خاطر کرامت و منزلت خاص، دارای ارزش بود، برای غیر انسان و برخی از موجودات پلیدی مثل شیطان و ابلیس ... نباید از افعال یا اسامی یا ضمایر و ... دارای نشانه های لفظی مذکر استفاده می شد.<br />و همین طور اگر نشانه های لفظی مؤنث ، دلیل و نشانه ی نقص و بی ارزشی بود، برای موجودات با ارزشی مانند:خورشید، (شمس)، زمین (ارض)، مردان (الرجال)، آب ( ماء) و ...، و برای بهترین اعمال و بهترین جایگاه ها مثل؛ نماز (صلوة) ، زکات (زکاة)، جنت، نشانه های لفظی مؤنث نمی آوردند[3].<br /><br />پی نوشت:<br />[1] صرف ساده،ص 145و28.[2] لم یلد و لم یولد. (توحید/3). لیس کمثله شیء(شوری/11)<br />[3] نک: زن در آینه جلال و جمال، جوادی آملی، ص78امیرnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-26278285435550303802014-03-05T03:57:10.785-08:002014-03-05T03:57:10.785-08:00در خصوص چگونگی وضو من با ان دوست گرامی موافقم که ب...در خصوص چگونگی وضو من با ان دوست گرامی موافقم که بر اساس مفهوم ایه معتقد است که باید پا را هم شست چون در این ایه اگر صورت ودست از پا وسر جدا شده است نه بخاطر مسح کشیدن وشستن است بلکه به بخاطر شرایط همگون پا وسر در کعبین وشرایط همگون صورت ودست در مرافق است چون صورت ودست طوری واقع شده اند که حالت چهار گوش ندارند مثلا دست انسان تا نقطه ای که توسط مفصلی به بازو وصل میگردد امتداد دارد واز انجا ببعد دیگر بازو است ونیازی به شستن نداردوهمچنین صورت که شامل چشم وابرو ودهان وبینی است واعضای دیگر نزدیک انها مانند مو وگوش شامل صورت نمیشود اما پا وسر حالت چهار گوش دارد وان قسمت چهار گوش پا وسر باید شسته شودالبته هر عربی با خواندن ایه بسرعت متوجه مطلب میشود چون ایه ارجلهم با فتحه است نه با کسره البته ایجاز در قران را هم نباید فراموش کردAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-70950523414511710282014-01-04T18:37:05.980-08:002014-01-04T18:37:05.980-08:00سلام. کلامتان پر است از حرف های نادرست. اگر این حر...سلام. کلامتان پر است از حرف های نادرست. اگر این حرفها را به کسی که مقداری اطلاعات اسلامی داشته باشد بگویید، خنده اش میگیرد. مثلا میگویید هر کس یک باغ مخصوص دارد، اما همه در یک باغ اند و این متناقض است. نمیفهمم کجای این تناقض دارد که هر کس یک باغ اختصاصی داشته باشد، در یک باغ بسیار بزرگتر که عمومی است. و خیلی حرفهای دیگر که اینجا مجالش نیست. لطفا اگر مشکل شخصی با اسلام دارید، حداقل جوری صحبت کنید که خواننده با سواد خنده اش نگیرد.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-30704451260465741952013-10-30T01:57:08.538-07:002013-10-30T01:57:08.538-07:00با درود وسپاس از دوست روشنگرم
با خوندن مطالبت واقع...با درود وسپاس از دوست روشنگرم<br />با خوندن مطالبت واقعا" به دامنه اطلاعاتم افزوده میشه<br />پاینده باشی دوست من ب.بیدارnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-48048267642524407322013-10-20T02:09:37.877-07:002013-10-20T02:09:37.877-07:00پس در اسلام عزیز حوری مرد هم داریم، البته نه برای ...پس در اسلام عزیز حوری مرد هم داریم، البته نه برای زنان بلکه برای مردان مسلمان.<br />عجب دین مردسالاری!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-31027474134262602142013-07-31T13:06:40.415-07:002013-07-31T13:06:40.415-07:00گربرفلکم دست بدی چون یزدان..برداشتمی من این فلک را...گربرفلکم دست بدی چون یزدان..برداشتمی من این فلک رازمیان.......وزنوفلکی دگر چنان ساختمی..کازاده به کام دل رسیدی آسان.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-68807597708726891722013-06-24T09:58:04.469-07:002013-06-24T09:58:04.469-07:00حسام گرامی، اگر در قسمت جستجو کلمه " لوط &quo...حسام گرامی، اگر در قسمت جستجو کلمه " لوط " بنویسید لینک شرح کامل داستان قوم لوط و آیات مربوطه را مفصل نوشتم:<br />http://iran000.blogspot.jp/2010/07/blog-post_11.html<br />قطعا آن چیزی که شما می گویئ منظور نیست، همجنسگرائی تا بدانجا از نظر قرآن زشت است که حتی خود لوط به آنان (مردم سدوم) دخترانش را تعارف می کند.<br />اگر نظری دارید در آنجا بنویسید.arsh iranihttps://www.blogger.com/profile/14489569558305727913noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-8526908295083362442013-06-23T16:06:09.520-07:002013-06-23T16:06:09.520-07:00با سلام خدمت دوستان محترم و همچنین نویسنده ی عزیز ...با سلام خدمت دوستان محترم و همچنین نویسنده ی عزیز که در جهت روشن سازیه بعضی مسائل گام بر میدارند.<br />من در اینجا قصدم صحبت در جهت رد یا تایید قران یا اسلام نیست . من یه سری سوال دارم و یه سری نظر دارم . البته اطلاعاتم به شدت محدوده و امیدوارم مدیریت این سایت با اطلاعات کاملشون کمکم کنه.ما تعدادی ایه داریم در قران که بیشتر به قوم لوط اشاره داره و اکثر فتواها بر اساس ان انجام گرفته در 80 ایه در مورد خوده حضرت لوط صخبتهایی به میان امده که بیشتر در اعراف هود حجر و شعرا انبیا 74 75 عنکبوت25 الی 34 و..است .البته به ایاتی که گفته میشود نهی کننده ی این مسله هستند که در نسا(20) و در اعراف(78 الی 80) اگاهی دارم من تحلیل های زیبای نویسنده را ارج مینهم و میخواهم ابتدا مسله ی قوم لوط را بیان کنم . در مورد قوم لوط داستانهای زیادی بیان شده و میخواهم در اینجااین مسئله را که میگویند عذاب به قوم لوط به علت همجنسگرایی بوده را منکر شوم.تاکیدات و نوشته های نویسنده بر این مسئله که سکس ما بین دو هم جنس به ذات زشت نیست خود کمکی به گفته ی من خواهد بود . در خود ایات مربوط به قوم لوط امده که زن حضرت لوط جزو عذاب شدگان بوده چطور یک زن همجنسگرای مرد بوده؟ یا شاید جزو همجنسگراهای زن بوده پس چطور شوهر داشته؟ پس حتما صرفا این عذاب ماله همجنسگراها نبوده! باید به یکسری مسائل دقت کنیم و اون اینه که بر اساس ایات مربوط به قوم لوط نمیتوانیم به ذات سکس دو همجنس را زشت بدانیم .بین سکس زن و شوهرکه در اسلام ثواب شمرده میشه و در مقابلش کلمه ی زنا که به رابطه ی نامتعاف اشاره دارد و نا مشروع شمرده میشه به همین شکل میبایست ما بین همجنسگرایی و همجنسبازی(لواط) باید یک حریمی قائل شویم.<br />(رابطه ی سالم زن و مرد---زنا) (همجنسگرایی---لواط) .همجنسباز کسی است که به زور دست به این اقدام میزند و تنها مسئله ی مهم برای وی ارضا است و مخل ارامش جامعه و بر هم زننده ی امنیت اجتماعی است و میبایست با وی بر خورد شود ولی همجنسگرا بر عکس این مسئله است و نیاز حیاتیه وی است و نمیتواند با غیر همجنسش رابطه بر قرار کند.در ادامه باید بگویم که قوم لوط این کار را در ملا عام و حتی گروهی انجام میدادند و حتی به زور ایا اگر این مسئله ما بین زن و مردها بود عذاب وارد نمیشد؟ پس چه جور این ایات را با بی انصافی به مسئله ی دو همجنس میچسبانیم؟پس چه جور میشه این کار را ما به ذات بد بدونیم ؟ ایا این نوعی حق خوری علیه یک سری افراد نیست ؟ ایا این به علت تقسیر های اشتباهی که یکسری مفسرینی میکنند که اطلاعی از محیط همجنسگراها ندارند نیست؟ ایا به علت این نیست که در زمان پیامبر تنها رابطه ی دو همجنس ختم به زور و کشتو کشتار میشده نبوده؟ ایا در ان زمان که تا سالهای قبلش زنها کشته میشدند و دران فضای عرب نشینی و خشم و خشونت اگه گفته میشد دو نفر و هر دو راضی به همجنسگرایی هستند خنده دار نبود و قابل باور بوده یا چنین چیزی بوده که اصلا قران بیاد بگه ثوابم داره؟ ایا اصلا برای عربهای ان زمان میشد حریمی مابین همجنسگرایی و همجنس بازی(لواط) ایجاد نمود و حتی تو خوابم یه عرب نمیدیده که دوتا همجنس عاشق هم بشن و همدیگرو دوست داشته باشن و ازاری به اجتماع نرسونن !!!و حتی بتونن کنار هم برای همیشه زندگی کنن !!!و حتی من حساب میکنم شاید ایاتی که نویسنده به انها اشاره کرده در ان زمان برای عربها خنده دار بوده که حتی غلمان ها با حکم خدا دست به این کار بزنن !! حتی الانشم برا همه خنده داره!! ولی واقعیت اینه امروز قضیه فرق میکنه.<br />پس باید یه تجدید نظری در مورد این مسئله بکنیم چون امروز این حریم بین همجنسگرایی و همجنسبازی(لواط) ایجاد شده و حتی در مورد ازدواج ما بین دو همجنس به بحث بپردازیم.در ضمن قران (درست یا غلط) به خودیه خود سختگیرانه هست ترو خدا افراد تند رو و اهل ریاضت اینو شدید ترش نکنند. با داغتر کردن مسائل مربوط به قیامت بیشتر از اونیکه امده و جهان اخرت و ترسوندن مردم با این مسائل و زور و اجبار و فشار شاید به صورت مثطعی جوابی حاصل شه ولی دائمی نیست. اگر اعتقادی به این کتاب دارین بی تعصب باایاتش برخورد کنین و تفسیرش کنین نه اونجور که خود میخواهین تا بتونید گسترشش بدهید.حسامnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-16248243202850174252013-04-18T22:54:27.506-07:002013-04-18T22:54:27.506-07:00در مورد ازدواج های کثیف مسلمانان و اعراب که ادعای ...در مورد ازدواج های کثیف مسلمانان و اعراب که ادعای اوردن فرهنگ و تمدن به کشور ما را داشتند از این سایت واقعیات را بخوانید:<br /><br />http://www.tahoorkotob.com/page.php?pid=7480Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-23857618493475800832013-04-18T22:29:43.781-07:002013-04-18T22:29:43.781-07:00در ضمن برای اینکه دروغ بزرگ اعراب و مسلمانان کثیف ...در ضمن برای اینکه دروغ بزرگ اعراب و مسلمانان کثیف را در رابطه با شایعه ازدواج با محارم در ایران به این مقاله رجوع کنید:<br />http://tamadonema.blogspot.com/2012/03/blog-post_11.html<br /> تا بدانید حرامزادگان عرب که خود چندشوهری را به صورت قانونی داشته اند و حتی مادر پیامبرشان فقط یکبار با عبدالله همخوابه شده است و این زن شوهرهای دیگر نیز می توانسته داشته باشد، چگونه می خواهند فرهنگ سترگ و بزرگ ایرانیان را که جهان به آن مدیون و وامدار است خراب کنند.<br />بی گمان دریا با دهان مسلمانان نجس نمی شود( این را به دو علت نوشتم:<br />1- چون توهین به سگ که وفادارترین حیوان به انسان بوده است را دوست ندارم و راهزنان چون هرگز از سگ خوششان نمی آید به همین علت سگ را نجس خوانده اند(محمد راهزن و مسلمانان اطرافش که همگی راهزن بوده اند)<br />2- مسلمانان به همه مردم غیرمسلمان جهان نجس می گویند پس من هم به آنها نجس می گویم)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-25507448093285613462013-04-18T22:14:40.249-07:002013-04-18T22:14:40.249-07:00بی شک ما ایرانی ها بودیم که با زن پسر خودمون ازدوا...بی شک ما ایرانی ها بودیم که با زن پسر خودمون ازدواج میکردیم(ازدواج محمد با زن زید که پسر خوانده او بود)<br />بی گمان ما بودیم که زن خودمان را به دیگران می دادیم که برایمان بچجه درست کنند مانند فاطمه که دختر خدیجه و کس دیگری بود. زیرا اگر محمد بچه دار می شد از صدها زن و هزاران کنیز(یک پنجم غنیمتهای اسلام به حاکم وقت میرسد درست همان یک پنجم که در میان راهزنان به رییس راهزنان میرسد) فقط یک بچه نداشت.<br />بی گمان ما ایرانی ها بودیم که به دختر شش ساله تجاوز می کردیم و اسم انرا نکاح اسلامی مینامیدیم که بچه باز بودن و پدوفیل بودن خود را مخفی سازیم. و بی گمان ما بودیم که زن بسیار جوانمان را به علت اینکه نمی توانستیم در 60 سالگی با او نزدیکی کنیم به سمت هرزگی و خودفروشی و فاسقی با پسرکان جوان دور و بر خودمان کنیم و حتی کار به جایی بکشد که عایشه بعضی وقتها با جوانانی برومند شب را تا صبح سپری کند.<br />بی گمان ما ایرانی ها بودیم که معلوم نبود پدرمان کیست و مادرمان کدام که پدرمان فقط یک شب را در کنار مادرمان بوده و ما پس افتاده ایم. آیا شما باور می کنید که عبدالله و آمنه پدر و مادر محمد فقط یکشب با هم بوده اند به عنوان زن و شوهر؟؟؟ نه هرگز چنین نبوده است و درست این است که پدر آمنه دخترش را به تن فروشی برای یک شب به عبدالله داده است تا پولی بدست آورد.<br />بی گمان ما ایرانی ها بودیم که علی کوچک را به امانت از پدرش گرفته و شبها او را در زیر لحاف و پتوی خود خوابانده و بدن خود را به او میمالیدیم و زبانخود را در دهان او می گذاشته ایم.<br />بی گمان ما ایرانی ها اهل منطق نیستیم وگرنه دختران خود را همانند پدر آمنه برای یکشب به عبدالله صیغه می کردیم تا کسی همچون محمد به دنیا بیاید و اهریمن را بر ایران مسلط کند...<br />بی گمان ما ایرانیها غلامداری می کردیم و با مردان دیگر می خوابیدیم و غلامداری و کنیزداری از ایرا به اسلام راه یافته است.<br />و...<br />و...<br />و...<br />و...<br />و...<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-23954318649145343282013-04-13T07:52:45.139-07:002013-04-13T07:52:45.139-07:00جناب ناشناس بالایی عفت کلام داشته باش
یه کم اهل م...جناب ناشناس بالایی عفت کلام داشته باش <br />یه کم اهل منطق باش!بیچاره!<br /><br />دین محمد بود که شما ایرونیا رو از سکس با مادر وخواهرتون دور کرد به همین خاطره که این قدر زورتون میاد نمیدونین چیکار کنین فقط فحش میدین<br />درضمن این در عرف یک قوم است ودر همین زمان ما هم اقوامی پیدا میشن که در بینشون چنین ازدواجایی میونشون رخ میده!<br /><br /><br />توصیم به شما اینه که از تعصب و فحاشی دوری کنینمسلمhttp://www.vali2588.blogfa.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-35649540106437490302013-04-07T12:05:32.006-07:002013-04-07T12:05:32.006-07:00خوب محمد گه خورده که با فرهنگ کثیف 1500 سال پیش مر...خوب محمد گه خورده که با فرهنگ کثیف 1500 سال پیش مرا وادار به کلی کارهای حرام و ناشایست کرده که به فرهنگ الان نمی خوره و گه خورده که مرا به این دین راهنمایی می کند.<br />دینی که بر اساس فرهنگ پست و عقب مانده اعراب 1500 و 2000 سال پیش دارد، امروز مرا مدیریت و در اصل گه مالی می کند، هم گه خورده و غلط کرده که برای من دستورات زندگی صادر می کند و ماله کشانی همچون تو نیز این دین احمقانه را که فقط برای خود نفهمت، خوب است دینی برای تمام دوران ها می دانی.<br />تو هم گه خورده ای که ماله کشی می کنی برای دینی که از 1500 سال پیش فرهنگ و مردم ما را با فرهنگ 2000 سال پیش رهبری می کند.<br />چگونه است که در اینجا نمی شود فرهنگ الان را با 1500 سال پیش مقایسه کرد و باید مت قبول کنیم که آنها فرهنگی عقب مانده داشته اند ولی در اینکه اسلام در این فرهنگ عقب مانده بروز و مجال ظهور یافته است، هیچ مشکلی نیست و ما باید همانند خر و الاغ و یابو چشم و گوش بسته فرمانهایش را بپذیریم بدون توجه به اینکه این دین و فرهنگ عربی مربوط به آن دوران عقب مانده ترین قوم تاریخ بوده است و نمی توان با این دستورات و فرهنگ وحشیانه و احمقانه دنیای امروز مردمان را مدیریت کرد.Anonymousnoreply@blogger.com