tag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post6151183301307128181..comments2024-03-28T01:01:32.675-07:00Comments on ناباوران: اهل بیت محمد ابن عبدالله کیست؟ تناقض بین قرآن و سنت!Unknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-63835948331427923192014-07-18T22:12:12.310-07:002014-07-18T22:12:12.310-07:00گرامی، ضمیر همیشه به اسم بر می گردد نه فعل، هر دو ...گرامی، ضمیر همیشه به اسم بر می گردد نه فعل، هر دو واژگان "اتعجبین" و "کم" به "اهل البیت" بر می گردند.<br />پیروز باشید!arsh iranihttps://www.blogger.com/profile/14489569558305727913noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-31422308695955021232014-07-18T17:56:38.605-07:002014-07-18T17:56:38.605-07:00در مورد آیه 73 هود؛ ضمیر کم به ضمیر اتعجبین برمیگر...در مورد آیه 73 هود؛ ضمیر کم به ضمیر اتعجبین برمیگردد نه اهل بیت. و در مورد آیه 12 قصص؛ ضمیر کم ربطی به اهل بیت ندارد و به معنی اینکه : ... شما! را به اهل بیتی(مادر )رهنمون کنم...<br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-43345526724428688282013-04-19T23:07:10.274-07:002013-04-19T23:07:10.274-07:00اخوندهای شیعی یک قسمت از یک ایه را به شکل ناقص برد...اخوندهای شیعی یک قسمت از یک ایه را به شکل ناقص برداشته اند و از آن نتیجه گرفته اند که منظور از اهل بیت فاطمه و علی و فرزندانشان است . « البته علی فرزندانی از کنیزهایش هم داشته است ولی مشخصا منظور فرزندان مشترکش با فاطمه است »<br />جالب است که عثمان دیگر داماد پیامبر ، با دو دختر پیامبر نکاح کرده است . و در زمانی که ثروتمند بوده و صاحب قدرت به اسلام می گرود . و سومین خلیفه مسلمانان است . اما شیعیان به خاطر علی پرستی ، این موضوعات را در نظر نمیگیرند . آیه مربوط به غدیر خم نیز مثل همین آیه تطیهر است . یعنی روحانیان شیعی ، یک آیه را ناقص کرده اند و قسمتی از آن را حذف کرده اند و با استفاده ابزاری از قسمتی دیگر و تفاسیر عجیب و غریب ، ثابت میکنند که فلان آیه مربوط به عید غدیر خم است . و موضوع جالب این است که در کل نهج البلاغه ، علی امام اول شیعیان ، به موضوع انتخاب شدنش توسط الله به عنوان جانشین اشاره نکرده است . البته خارج از نهج البلاغه سخنانی را در مورد غدیر به ایشان نسبت میدهند ولی در خود نهج البلاغه هرگز سخنی در باب انتصاب علی به عنوان جانشین توسط الله یافت نمیشود . Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443095123378919650.post-83565862073877269242010-07-13T23:30:59.671-07:002010-07-13T23:30:59.671-07:00پيامبر اكرم براى اين كه اختصاص اهل بيت را به پنج ن...پيامبر اكرم براى اين كه اختصاص اهل بيت را به پنج نفر ثابت كند، مدّت شش ماه به هنگام نماز صبح از كنار خانهى فاطمه (سلام الله عليها) مىگذشت و مىفرمود: «الصّلوه يا اهل البيت انّما يريد الله ليذهب عنكم الرّجس اهل البيت و يطهركم تطهيرا» در كتاب احقاق الحق بيش از هفتاد حديث از منابع معروف اهل سنّت درباره اختصاص آيه شريفه به پنج نفر ذكر شده و در كتاب شواهد التنزيل كه از كتب معروف اهل سنّت است بيش از يكصد و سى روايت در همين زمينه آمده است.<br /><br />In aye shamele zanane payambar nemishawad zeera anha gahi mortakebe gonah mishodan. eg. Dar surah Tahrim mikhanim payambar razi be baazi az hamsarash goft vali ou amanatdari nakard va be digari goft.khoda in amal ra gonah namide. Ommol moumenin Ayeshe ke hamsare payambar bood jange jamal rah andakht baad pashiman ham shod ba inke dar in jang eddeye ziyadi az mosalmona koshte shodan.<br />Chera in aye dar miyane ayehaye marboot be zanane payambar?1- jomeleye “innama yoridolla..” be surate jodagane nazel shode vali hengame jaamavaru quran dar inja gharar gerefte. 2-rasme fasihan wa adiban in boode ke dar labelaye matalebe maamuli harfe jaded va mohemmi matrah mikonan ta taasiresh bishtar bashe.eg. dar seda o sima newsreader goes”be khabari ke ham aknun be dastan resid tavajjoh konin”in goone sokhan goftan ye shooke ravani wa tablighati ijad mikone.siminnoreply@blogger.com